اطلاعیه مهم فدراسیون جهانی صنایع بازیافت - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
اطلاعیه مهم فدراسیون جهانی صنایع بازیافت

طبقه بندی صنایع بازیافت به عنوان فعالیتهای ضروری و امکان ادامه فعالیت آنها اهمیت دارد و ضروریست که دولتها شرایط و انعطاف پذیری لازم را در این رابطه فراهم کنند.

شرکتهای عضو BIR مواد قابل بازیافت نظیر فلزات آهنی و غیر آهنی از جمله استیل ضد زنگ / آلیاژها، کاغذ، منسوجات، پلاستیک ، ضایعات الکترونیکی و لاستیک/ تایر وسایل نقلیه را جمع آوری ، مرتب سازی و فراوری می کنند. تامین منظم مواد قابل بازیافت برای صنایع بازیافت به منظور حفظ جریان پایدار تأمین مواد اولیه ثانویه برای صنایع تولید پایین دستی بسیار مهم است ، که بسیاری از خود آن صنایع کسب و کارهای ضروری محسوب می شوند.

در دوره بیماری همه گیر جهانی COVID-19، شرکت های بازیافت در سراسر جهان ـ که BIR ، فدراسیون جهانی بازیافت، آنها را نمایندگی می کند ـ متعهد به یاری رسانی برای سلامتی مردم، محیط زیست و همچنین تهیه مواد اولیه برای صنایعی هستند که ابزار مبارزه با  COVID-19 را فراهم می نمایند.

این اداره اظهار می کند، “ما لزوم تعطیل کردن برخی مشاغل خاص به منظور متوقف کردن گسترش COVID-19 را به رسمیت می شناسیم و کاملاً از آن پشتیبانی می کنیم. با این حال، مصرانه از دولتها می خواهیم عملیات بازیافت ، شامل جمع آوری ، مرتب سازی و بازیافت زباله از خانوارها و منابع صنعتی، را به عنوان یک فعالیت تجاری حیاتی به رسمیت بشناسند که در خدمت محافظت از سلامت انسان و محیط زیست می باشند. علاوه بر این، عملیات بازیافت مواد اولیه ثانویه را فراهم می کنند که برای صنایع پایین دستی ضروری هستند، که برخی از آنها مستقیماً در مبارزه با بیماری همه گیر جهانی COVID-19 درگیرند.”

بازیافت کنندگان مواد اولیه را برای عملیات مهم تولیدی فراهم می کنند که محصولاتی نظیر میلگرد، سیم و کابل، لوله گذاری ، بسته بندی و سایر مواد کلیدی مورد نیاز برای همه چیز از ساخت بیمارستان های جدید گرفته تا ساخت تخت های بیمارستانی ، دستگاههای اکسیژن دهی، دستمال توالت و سایر لوازم ضروری از جمله محصولات بسته بندی مواد برای حمل و نقل در بحران کنونی را تولید می کنند.

با توجه به مشارکتهای حیاتی آنها در شرایط فعلی ، طبقه بندی صنایع بازیافت به عنوان فعالیتهای ضروری و امکان ادامه فعالیت آنها اهمیت دارد و ضروریست که دولتها شرایط و انعطاف پذیری لازم را در این رابطه فراهم کنند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true