سهم بازار چاپ دیجیتال، تا ۲۱% افزایش می یابد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

آخرین گزارش بازار  Smithers Piraتحت عنوان ” آینده دیجیتال در مقابل چاپ افست تا ۲۰۲۴″، نشان می دهد که خروجی جهانی میلیاردها چاپ A4 در سال ۲۰۱۹، ۴۹۶۶۵  بوده است که تا سال ۲۰۲۴، تقریبا ثابت می ماند. از نظر مقدار، خروجی چاپ از ۸۰۸٫۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۹ به ۸۶۲٫۷ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۴، رشد خواهد داشت- CAGR از ۱٫۳%. چاپ دیجیتال و به ویژه  اینکجت، یکی از بخش های مهم و ارزشمند بازار چاپ است.
خروجی کل بازار در سال ۲۰۱۴،  ۱۳٫۵% بود که افزایش  پیدا کرد و در سال ۲۰۱۹،  به ۱۷٫۴% رسید. به دلیل این اتفاق، جایگزین افست لیتو و سایر فرایدهای چاپ آنالوگ موجود، گردیده است. نوآوری های فنی و تغییر درتقاضای بازار، منجر به ادامه این روند تا سال ۲۰۲۴ خواهد شد و سهم دیجیتال را به ۲۱٫۱% خواهد رساند.

این روند، باعث خواهد شد که صنعت دیجیتال،  فضاهای جدیدی را در بازار اصلی از جمله بسته بندی، به خود اختصاص دهد که در بلند مدت، افزایش رقابت آن با نسل جدیدی از ماشین آلات پر قدرت را در پی خواهد داشت و روش های جدیدی را برای  کسب درآمد به افرادی که در صنعت چاپ، خدمت رسانی می کنند، ارائه خواهد داد.

کارایی چاپ آنالوگ و دیجیتال، در حال توسعه است که منجر به  افزایش هزینه های واحد میشود. همچنین، افزایش قابلیت های چاپ کوتاه مدت  و فرایندهای تبدیلی پایین دستی مربوطه، باعث بهبود راندمان زنجیره تامین در چاپ می شود که هماهنگی نزدیکی با تقاضا دارد.

عوامل مختلف زیادی، باعث شکل گیری تقاضا در صنعت چاپ می شوند و شرکت کنندگان زنجیره تامین این صنعت، گزینه های متنوعی برای تعیین بهترین روش تحقق تغییر الگوهای تقاضا، ارائه می دهند. نقش چاپ، در حال تغییر است و دلیل اصلی آن، تاثیر اینترنت و تلفن همراه است که باعث می شود هم کسب و کارها و هم افراد، بتوانند ارتباط برقرار کرده و اطلاعات کسب نمایند.

این اتفاق، هر بخشی از کسب و کار سنتی چاپ را تحت تاثیر قرار داده و صرف نظر از رسانه مورد استفاده، باعث تغییر انتظارات از مواردی که قبلا از نظر سرعت، ارتباط و مقدار تبادل اطلاعات قابل قبول بود، می شود. محرکه های کلیدی تاثیرگذار بر تقاضای افست لیتو و دیجیتال، در زیر ذکر شده اند (در گزارش، جزئیات اثر این عوامل، به طور کامل توضیح داده میشود).

افزایش مصرف جهانی ناشی از رشد جمعیت، توسعه شهرنشینی و ظهور طبقه متوسط جهانی با قدرت هزینه کردن اختیاری
تغییرات اساسی روش انتشار و کسب اطلاعات مورد استفاده توسط مصرف کنندگان و کسب و کارها و کانال های تبلیغات کننده ها (از چاپ تا رسانه های الکترونیکی)
زنجیره های تامین بسیار فعال با مدل های مورد تقاضای فعلی پذیرفته شده در صنعت چاپ
محصولات و تکنولوژی های تولید مورد تقاضای مصرف کنندگان، کسب و کارها، برندها و دولت ها همراه با پروفایل های توسعه پایدار و محیطی
رشد استفاده از هوش مصنوعی، داده های بزرگ، اینترنت  و سایر تکنولوژی های   صنعت ۰جهت ارتقای کارایی فرایندهای چاپ.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true