اختتامیه سومین دوره جایزه طراحی صنایع ملی در بسته‌بندی فرهنگی برگزار می‌شود - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
اختتامیه سومین دوره جایزه طراحی صنایع ملی در بسته‌بندی فرهنگی برگزار می‌شود

آیین اختتامیه و نمایشگاه تخصصی بسته‌بندی و آثار برتر سومین دوره جایزه ملی طراحی صنایع ملی در بسته‌بندی فرهنگی برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه سومین دوره جایزه طراحی صنایع ملی در بسته‌بندی فرهنگی با حضور مسئولانی از جهاد دانشگاهی، دانشگاه علم و فرهنگ، و مریم جلالی معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار خواهد شد.

نمایشگاه تخصصی این دوره نیز در روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه ۱۴۰۲ در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.

سومین دوره اعطای جایزه ملی طراحی بسته‌بندی در صنایع فرهنگی با هدف ایجاد ساختار و شبکه‌ای منظم و هدفمند بین هنرمندان، تولیدکنندگان صنایع فرهنگی، طراحان صنعتی و گرافیست، فعالان و صنعتگران حوزه بسته‌بندی و نیز توزیع‌کنندگان و مصرف‌کنندگان عمده محصولات متنوع فرهنگی در داخل کشور، برگزار شده است.

ایده برگزاری جایزه ملی طراحی بسته‌بندی در صنایع فرهنگی به تایید پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی رسیده و ثبت شده است. سومین دوره جایزه طراحی صنایع ملی در بسته‌بندی فرهنگی با حضور و مشارکت وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار می‌شود.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true