بسته بندی جدید بطری های آب ZenWTR با طراحی به روز - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
بسته بندی جدید بطری های آب ZenWTR با طراحی به روز

این شرکت می گوید که در مسیر دستیابی به هدف خود برای دستیابی به حدود ۵۰ میلیون پوند OBP تا سال ۲۰۲۵ است.

نام تجاری (برند) بطری آب پایدار ZenWTR طراحی بسته بندی خود را برای تقویت بیشتر تعهد خود به حفاظت از اقیانوس ها و ارتقای پایداری تغییر داده است.

این برند آب قلیایی مقطر با بخار را به صورت بسته بندی شده در بطری هایی ارائه می دهد که با استفاده از ۱۰۰٪ پلاستیک متصل به اقیانوس (OBP) ساخته شده اند.

این طراحی جدید روی بطری اکنون هدف شرکت را برای حفظ اقیانوس ها و ایجاد یک تغییر مثبت، گسترش آگاهی در بین مشتریان و همچنین در صنعت نوشیدنی به نمایش می گذارد.

سمت جلوی برچسب جدید روی بطری‌ها دارای «طراحی آبی رنگ آمیزی» است که نمایانگر ظاهر اقیانوس است و مأموریت برند «Save Our Oceans» در بالای بسته برجسته شده است.

علاوه بر این، پنل پشتی بطری‌ها اطلاعاتی در مورد سفر پایدار ZenWTR و تأثیر مثبت هر یک از بطری‌های پلاستیکی متصل به اقیانوس را ارسال می‌کند.

ZenWTR در حمایت از جدیدترین برند تجاری جدید، کمپین بازاریابی جدیدی را راه‌اندازی می‌کند که بسته‌بندی جدید و پیام برند «طعم خوبی دارد، خوب است و احساس خوبی دارد» را به نمایش می‌گذارد.

بطری های ZenWTR با استفاده از تقریباً پنج بطری OBP تایید شده بازیافت شده ساخته می شوند.
این شرکت گفت که در مسیر دستیابی به ماموریت خود برای بازیابی حدود ۵۰ میلیون پوند OBP تا سال ۲۰۲۵ است.

ZenWTR همچنین در حال برنامه ریزی برای معرفی بسته بندی های نوآورانه جدید در ماه های آینده است.

این برند ابتدا یک بطری ۱۶ اونسی Alumi-Tek را قبل از عرضه کامل در سال آینده آزمایش خواهد کرد. یکی دیگر از محصولات اضافه شده به خط تولید ZenWTR یک بطری شیشه ای ۱ لیتری خواهد بود.

لنس کالینز، بنیانگذار ZenWTR و کهنه کار صنعت نوشیدنی، گفت: «این بطری جدید Alumi-Tek 100٪ بی نهایت قابل بازیافت است و یک گزینه فرمت پایدار اضافی برای مصرف کنندگان ایجاد می کند تا از ZenWTR لذت ببرند.

ما در راستای ماموریت شرکت خود، با بورس اعتبار پلاستیک برای حمایت از سازمان‌ها و برنامه‌هایی که زباله‌های پلاستیکی را از طبیعت منحرف می‌کنند و در اقتصاد دایره‌ای سرمایه‌گذاری می‌کنند، کار می‌کنیم.

از طریق این مشارکت، ما مسئولیت معادل پنج بطری پلاستیکی اقیانوس‌پیما برای هر بطری Alumi-Tek فروخته شده را بر عهده می‌گیریم و از رسیدن آنها به اقیانوس و آلودگی آنها جلوگیری می‌کنیم.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true