گروه فلینت و CEFLEX در آزمایش چاپ فیلم rPP با یکدیگر همکاری می کنند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
گروه فلینت و CEFLEX در آزمایش چاپ فیلم rPP با یکدیگر همکاری می کنند

به گزارش صنعت پنجم به نقل از چاپ و تبلیغات / گروه فلینت و CEFLEX برای آزمایش اینکه چگونه ترکیب پلی پروپیلن بازیافت شده (PP) در بسته بندی انعطاف پذیر بر فرآیندهای چاپ تأثیر می گذارد، به عنوان بخشی از پروژه بازیافت کیفیت (QRP) همکاری کرده اند.

CEFLEX می گوید که هدف اصلی QRP ایجاد ساختار بازیافت PP است که مانع از فرآیند چاپ و تبدیل زنجیره تامین امروزی نشود. هدف بازیافت درصد بالاتری از PP در برنامه‌های کاربردی فیلم غیرغذایی با هدف قرار دادن نرخ بازیافت پایین در خانواده‌های مصرف‌کننده در سراسر اروپا است.

Flint Group و CEFLEX مجموعه ای از پنج آزمایش نیمه صنعتی را برای آزمایش قابلیت چاپ روی فیلم های ساخته شده با رزین rPP انجام دادند. سازمان‌ها ادعا می‌کنند که نتایج نشان می‌دهد که استفاده از بازیافت پس از مصرف در ساختار بسته‌بندی، مانع از فرآیند چاپ یا تبدیل یک کیسه مانع ورقه‌ای دوبلکس تک پلیمری PP در کاربردهای غیرغذایی نمی‌شود.

متیو رولند جونز، مدیر پایداری در Flint Group، توضیح می‌دهد: «تیم ما از ارائه جوهرهای مبتنی بر آب و افزودن تخصص خود به تعداد کسب‌وکارهایی که از این پروژه مهم CEFLEX حمایت می‌کنند، خرسند بود.

یکی از بزرگترین چالش ها در حفظ رشد بلندمدت برای بخش بسته بندی این است که هنوز هم تا به امروز، بخش بزرگی از بسته بندی های انعطاف پذیر را نمی توان به راحتی بازیافت کرد. اگر می‌خواهیم آینده این بخش را تضمین کنیم، باید دایره‌ای را در جلو و مرکز تمرکز خود قرار دهیم و به بستن حلقه پلاستیکی ادامه دهیم.

ما با توسعه و آزمایش یک بستر rPP که کار با آن برای چاپگرها و مبدل‌ها آسان است، مسیر قوی‌تری را برای رشد بلندمدت باز می‌کنیم. در اصل، این در مورد گسترش مرزهای چیزی است که بازیافت PP می تواند به آن دست یابد تا ثابت کند که با دستگاه های مطبوعاتی امروزی، فناوری های تبدیل و تقاضاهای کیفیت سازگار است.

“این یک حرکت رو به جلو برای صنعت چاپ و بسته بندی گسترده تر است. با همکاری و تفکر نوآورانه، نسبت بیشتری از زباله های بسته بندی انعطاف پذیر را می توان در جریان های بازیافت پردازش کرد. ما یک گام دیگر از جریان‌های زباله خطی که صنعت بسته‌بندی را عقب نگه می‌دارند دورتر هستیم، و این چیزی برای تجلیل است.

یکی از بزرگ‌ترین موانع پذیرش rPP در برنامه‌های بسته‌بندی انعطاف‌پذیر این است که کار با آن در مطبوعات چالش‌برانگیز تلقی می‌شود. پروژه CEFLEX با نشان دادن اینکه پایداری و عملکرد منحصر به فرد نیستند به شکستن این دیوار کمک می کند – و ما بسیار مفتخریم که بخشی از این تغییر هستیم.

به گفته CEFLEX، گام بعدی این پروژه شامل ایجاد یک کارخانه پردازش ضایعات QRP در مقیاس صنعتی است که پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۳ مورد استفاده تجاری قرار گیرد.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true