IFE Manufacturing 2023 صحنه برای شبکه سازی برندها و شرکت های بسته بندی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
IFE Manufacturing 2023 صحنه برای شبکه سازی برندها و شرکت های بسته بندی

IFE Manufacturing قرار است از ۲۰ تا ۲۲ مارس در ExceL لندن برگزار شود و بخش تولید و تولید مواد غذایی از جمله بسته بندی را پوشش دهد.

مبتکران NPD، متخصصان بسته‌بندی، مارک‌های (برندهای) غذا و نوشیدنی، خریداران مواد اولیه و خرده‌فروشان می‌توانند با همتایان صنعت ارتباط برقرار کنند و در طول سه روز از نمایشگاه، از رهبران فکری در مورد طیف وسیعی از موضوعات کلیدی بشنوند.

IFE Manufacturing به چهار بخش کلیدی تقسیم می‌شود که خدمات تولید، راه‌حل‌های بسته‌بندی، فناوری پردازش و بسته‌بندی و مواد تشکیل دهنده را پوشش می‌دهد و به خریداران ارتباطات مورد نیاز برای بردن یک محصول غذا و نوشیدنی از مفهوم اولیه تا قفسه‌های سوپرمارکت را ارائه می‌دهد.

لوئیس فالون، رئیس فرمولاسیون و نوآوری محصول در Nourished، می‌گوید: «حضور در IFE و IFE Manufacturing برای هر کسی که به دنبال پیشرفت است، ضروری است. طیف متنوعی از غرفه داران و سمینارهای موجود فرصتی منحصر به فرد برای شبکه سازی و کسب بینش های ارزشمند در مورد آخرین روندها و نوآوری های صنعت بسته بندی ارائه می دهد.

بازدیدکنندگان رویداد امسال این فرصت را خواهند داشت که با تامین کنندگان بسته بندی از جمله ارائه دهنده بسته بندی هیبریدی بسته بندی برلین، بسته بندی مگنوم، تامین کننده کیسه های پنبه ای دوستدار محیط زیست، جوت (کنف هندی) و کیسه های نبافته، حالت بسته بندی، تامین کننده مواد غذایی ایمن، قابل بازیافت، ملاقات کنند. دیگهای قابل تنظیم و مقرون به صرفه با برچسب در قالب و بسیاری موارد دیگر.

مرحله جدید برای سال ۲۰۲۳، مرحله پایداری است که توسط Elopak حمایت می شود، جایی که رهبران صنعت و کارشناسان ESG طیف گسترده ای از مسائل را در این موضوع مهم بررسی خواهند کرد.

بازدیدکنندگان همچنین این فرصت را خواهند داشت تا در بحث هایی مانند “روندهای بسته بندی آینده” به رهبری پل جنکینز از ThePackHub و انتقال از پلاستیک به کارتن در بخش نوشیدنی شرکت کنند.

در پلت‌فرم Trends & Innovation، خریداران می‌توانند ارائه‌ها و بحث‌هایی از قبیل Kantar، thefoodpeople، IGD، FDReviews، FMCG Gurus و Stylus را در مورد موضوعاتی از جمله تغذیه فعال، فناوری‌های غذایی در حال ظهور، روند طعم‌های آینده جهان، حساسیت به قیمت مصرف‌کننده بررسی کنند. ، در هنگام راه اندازی یک برند غذا و نوشیدنی چه کاری نباید انجام داد و افزایش فروشندگان تخفیف در بریتانیا.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true