1400 نکته و اندیشه ناب مدیریتی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
۱۴۰۰ نکته و اندیشه ناب مدیریتی

کتاب «۱۴۰۰ نکته و اندیشه ناب مدیریتی» از سوی نشر مرسل با روش انتقال اطلاعات سریع و کم حجم منتشر شد.

ذات آدمی به گونه ای است که همواره تمایل به رشد، پیشرفت و ترقی دارد. این تمایل درونی در همه افراد و در تمامی ادوار و ابعاد زندگیشان به چشم میخورد. حال برای رسیدن به موفقیت ها و برای برخورد با مسائل گوناگون پیش رو و مشکلات و گرفتاری ها لازم است مدیریتی عالی داشته باشیم که برای این کار حتما نیاز به یک راهکار داریم که حال و احوال ما را دگرگون کند و مسیر جدیدی را برای ادامه راه بیابیم.

از طرفی هرنکته و اندیشه ناب مدیریتی؛ یعنی توصیه ای برای مدیران، سرپرستان، سرگروه ها و رؤسا، حتما مدیر یک خانواده که با انسان ها و درنتیجه با تفکرات متفاوتی در ارتباط هست لازم است اندیشه ای ناب داشته باشد، آن را آموخته باشد و آموخته‌اش را به کار بندد.

از سویی در دورانی که یکی از ویژگی های آن سرعت و شتاب در انتقال پیام است و فرصت ها بسیار کم و ضیق؛ بنابراین لازمه دریافت اطلاعات در جهان امروز این است که مطالبی راهبردی و مدیریتی، کوتاه اما پرمغز وپرمحتوا به دست‌مان برسد.

ویژگی جهان امروز موجب شده که بسیاری از رمان‌های بلند گذشته به داستانهای کوتاه و مینی مال تبدیل شده‌اند. در رشته‌های روزنامه نگاری و اطلاع رسانی نیز خبر نویسی متحول شده ملاحظه می‌کنیم ارائه اطلاعات با کمترین حجم و بیشترین میزان اطلاعات موجود داخل محتوا صورت می پذیرد.

کتاب «۱۴۰۰ نکته و اندیشه ناب مدیریتی» با همین رویکرد و به مناسبت آغاز دهه ۱۴۰۰ خورشیدی حاوی ۱۴۰۰ نکته، جمله، ضرب المثل، ایده و اندیشه ناب مدیریتی است که می تواند انرژی لازم را برای تغییراتی در گفتار و رفتار مدیران و مدیریت های مختلف و همه خوانندگان محترم ایجاد کند.

این کتاب به قلم آقایان غلامرضا محمدی سه‌ده و علی محمدی سه‌ده توسط انتشارات مرسل با قیمت ۵۹۰۰۰ تومان به رشته تحریر درآمده است که در سال جاری روانه بازار نشر کتاب شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true