تمدید مهلت فراخوان سومین دوره جایزه کتاب سال استان کردستان - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
تمدید مهلت فراخوان سومین دوره جایزه کتاب سال استان کردستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از تمدید فراخوان سومین دوره جایزه کتاب سال استان تا پایان آبان‌ماه سال جاری خبر داد و گفت: آثاری که برای اولین بار در سال ۱۳۹۹ چاپ شده باشند، می‌توانند در این رویداد ادبی شرکت کنند.
عبیدالله رستمی، با اشاره به تمدید مهلت شرکت در سومین جایزه کتاب سال کردستان اظهار کرد: بنا به درخواست تعدادی از نویسندگان استان و به دلیل اوج گیری شیوع کرونا، دبیرخانه سومین دوره جایزه کتاب سال کردستان مهلت ارسال آثار به این رویداد فرهنگی را تا پایان آبان ماه سال جاری تمدید کرد.

سومین جایزه کتاب سال کردستان به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و به‌منظور حمایت و تشویق مولفان، مترجمان، مصححان و ناشران استان و حفظ و ارتقای هویت فرهنگی برگزار می‌شود.

آثاری که برای اولین بار در سال ۱۳۹۹ با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی چاپ شده است، می‌توانند در سومین جایزه کتاب سال کردستان شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با بیان اینکه این جایزه ادبی در سه گروه تالیف، ترجمه و احیا متون برگزار می شود آثار منتشرشده مولفان و پدیدآورندگان ایرانی و خارجی در حوزه کردستان‌شناسی و آثار مولفان و پدیدآورندگان کردستانی در تمامی حوزه‌ها از شرایط شرکت در این جایزه ادبی است.

در این جایزه کتاب، ویراست جدید آثار علمی اگر به تشخیص گروه داوری ۴۰ درصد نسبت به ویراست قبلی تغییر کرده باشد، مجددا قابل بررسی است.

وی با بیان اینکه کتاب‌های آموزشی و کمک درسی از دایره انتخاب و داوری جایزه کتاب سال خارج می‌شوند، افزود: هر جلد از کتاب‌های دوره‌ای در صورت استقلال محتوایی حکم یک کتاب مستقل را دارد در غیر این صورت بررسی کتاب منوط به ارایه نیمی از مجلدات است.

ملاک داوری آثار به این دوره از جایزه کتاب سال کردستان، سال نشر و شناسنامه کتاب است و هر مولف باید سه نسخه از اثر خود را برای شرکت در فرآیند داوری حداکثر تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰ به دبیرخانه جایزه ارسال نماید.

آثار دریافت شده بازگردانده نخواهد شد،  علاقه‌مندان به شرکت در این جایزه ادبی می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه واقع در سنندج، بلوار توحید، مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج ارسال کنند.

true
برچسب ها : ,
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true