تجهیزات بازار چاپ رقابت را تا سال 2020 افزایش می دهد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
تجهیزات بازار چاپ رقابت را تا سال ۲۰۲۰ افزایش می دهد

خبرهای کوتاه مدت مثبت برای بازار جهانی تجهیزات چاپ وجود دارد. داده های جدیدترین مطالعه Smithers – آینده بازار تجهیزات چاپ تا ۲۰۲۶ – نشان می دهد که ارزش کل فروش جهانی در سال ۲۰۲۱ به ۱۵٫۸۶ میلیارد دلار خواهد رسید ، که پس از اختلال بی سابقه سال ۲۰۲۰ ، زمانی که فروش فقط ۱۳٫۲۳ میلیارد دلار بود ، استقبال خوبی است.
خبرهای کوتاه مدت مثبت برای بازار جهانی تجهیزات چاپ وجود دارد. داده های جدیدترین مطالعه Smithers – آینده بازار تجهیزات چاپ تا ۲۰۲۶ – نشان می دهد که ارزش کل فروش جهانی در سال ۲۰۲۱ به ۱۵٫۸۶ میلیارد دلار خواهد رسید.

این استقبال پس از اختلال بی سابقه سال ۲۰۲۰ ، زمانی که فروش فقط ۱۳٫۲۳ میلیارد دلار بود ، استقبال می شود. همانطور که مغازه های چاپخانه با مشکل روبرو بودند ، دروپا ۲۰۲۰ لغو شد و تقاضا در آثار گرافیکی و نشریات به شدت کاهش یافت ، فروش جدید ۲۳٫۶ درصد نسبت به سال ۲۰۱۹-۲۰۲۰ کاهش یافت. ارزش فروش سالانه ۲۰۱۹ ۱۷٫۳۱ میلیارد دلار ، با این حال ، بازیابی نمی شود. در حالی که ارزش کل فروش تقریباً بین ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۶ ثابت است و بازار را به طور فزاینده ای رقابتی می کند.

بازار چاپ پس از COVID

تجربه COVID-19 روندهایی را که پیش از سال ۲۰۲۰ ایجاد شده بود ، تسریع می کند. پیش بینی می شود که اکثر بازارهای آنالوگ با سرعت فزاینده ای کاهش می یابند و چاپ دیجیتال سهم نسبی آن را از خروجی چاپ افزایش می دهد. فروش واحد کمتر خواهد بود ، بنابراین تولیدکنندگان OEM ماشینهای کمتر اما گرانتری می فروشند و انگیزه ای برای توسعه عملیات هوشمند و خدمات ارزش افزوده به مشتریان ایجاد می کنند.

آثار نشریات با حجم بالا-مجلات ، روزنامه ها ، فهرستها ، فهرستها-همگی رو به افول هستند. این امر به ویژه بر فروش پرس های آنالوگ تأثیر می گذارد. فروش کلی تجهیزات آنالوگ برای سالهای ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۶ با نرخ رشد مرکب سالیانه -۱٫۹٪ (CAGR) کاهش می یابد.

پیش بینی می شود که حجم چاپ بعد از COVID کاهش یابد و مدت زمان اجرای دستورات چاپ فیزیکی کوتاه تر باشد. این امر به شدت از چاپ دیجیتال حمایت می کند. جوهر افشان و سایر تولیدات مطبوعات ، تا حدی از طریق کار از خطوط چاپ آنالوگ و تا حدی از طریق افزایش قابلیت تصویربرداری متغیر ، بازارهای جدیدی را ایجاد خواهند کرد.

تنها فرآیند اصلی چاپ آنالوگ که در برابر این روند نزولی مقاومت می کند فلکسو است ، عمدتا به دلیل محبوبیت آن در بسته بندی ها و برچسب های طولانی مدت. فروش flexo در مدت مشابه ۰٫۹٪ CAGR افزایش می یابد.

فناوری آنالوگ و چاپخانه های افست

با کاهش تقاضا برای تولید چاپ ماشین پرس ، تولیدکنندگان تجهیزات افست به شدت ضربه خورده اند. اثرات همه گیری همه گیر این افول را در کانون توجه قرار داده است و مشخص نیست که آیا شرکت هایی که بدتر تحت تأثیر قرار گرفته اند می توانند هزینه را به اندازه کافی سریع کاهش دهند یا خیر. در پاسخ به این تهدید ، تقریباً تمام تولیدکنندگان آنالوگ در حال اتوماسیون بیشتر روی مطبوعات برای بهبود پاسخگویی و تحول هستند.

برای پشتیبانی خدمات پس از خرید ، بسیاری از ماشین ها در حال حاضر به یک پلت فرم ۴٫۰ اولیه با چندین سنسور که نظارت لحظه ای را ارائه می دهند ، فروخته شده اند. می توان از آنها برای بهبود عملکرد مطبوعات و برنامه ریزی تعمیرات هوشمند استفاده کرد. برای ارائه خدمات به مشتریان فعلی ، همان فناوری به عنوان گزینه ارتقاء به فروش می رسد.

اتوماسیون ، از جمله حکاکی سریعتر و تغییر روی صفحه ، به حل مسئله دیگری کمک می کند: کمبود اپراتورهای ماهر مطبوعات آنالوگ. با تعداد مراحل دستی کمتر ، زمان چاپ در چاپخانه ها افزایش می یابد و اتاق های چاپ می توانند با تعداد کمتری پرسنل ماهر کار کنند.

بسیاری از OEM های آنالوگ این را به عنوان بخشی از استراتژی دو خطه دنبال می کنند ، جایی که آنها همزمان گزینه های چاپ دیجیتال خود را ایجاد می کنند-یا به صورت کاملاً جوهر افشان یا ترکیبی. این شامل همکاری با تأمین کنندگان فناوری جوهر افشان موجود است ، اما سازندگان مطبوعات آنالوگ می توانند این را با دانش خود در مورد سیستم های مدیریت و تکمیل رسانه ، با برخی از مدل های جدید که مستقیماً در معماری فلکسو یا افست موجود طراحی شده اند ، افزایش دهند.

آینده چاپ دیجیتال

جوهر افشان بالاترین نرخ رشد را در طول سالهای ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۶ شاهد خواهد بود ، زیرا همچنان کیفیت چاپ و دستگاه چاپ افزایش می یابد. کاربران جوهر افشان از دسترسی به ماشین آلات با بهره وری بیشتر که اکنون وارد بازار می شوند ، سود خواهند برد. کاهش نیازها برای ماشینهای با فرمت گسترده به این معنی است که اساس نصب ماشینهای جوهر افشان به طور کلی در طول سالهای ۲۰۲۲ تا ۲۰۲۶ ثابت خواهد بود. در مقابل ، تعداد پرس های الکتروفوتوگرافی در حال کار افزایش می یابد.

این کار برخی از کارهای آنالوگ در گرافیک و برخی نشریات ، از جمله کتاب ها و رسانه های بازاریابی کوتاه مدت را انجام می دهد ، اما بازارهای عمده رونق در بسته بندی هستند. برچسب ها نقطه ورود اولیه بسیاری از OEM های چاپ دیجیتال بوده است ، که در آینده به دنبال موفقیت در تنوع هستند. این شامل اقتباس از پرس های باریک برای چاپ بر روی مجموعه ای از رسانه های بسته بندی انعطاف پذیر و مدل های اختصاصی برای چاپ بر روی مقوا و لایه های راه راه است.

بسته های سفارشی تجارت الکترونیکی بخشی هستند که در ۱۸ ماه گذشته رونق داشته اند. فروش در این کانال همچنان در حال رشد است و بازار فروش پرس های کوچکتر برای نصب و چاپ داخلی با فروشندگان بزرگتر تجارت الکترونیکی ایجاد می شود.

برای تولید کنندگان OEM ، فروش جوهر اختصاصی به اپراتورهای جوهر افشان آن یک منبع درآمد مهم است. در طول سالهای ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۶ ، هزینه مواد مصرفی بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد ، زیرا وقتی ارائه دهندگان خدمات چاپ به چا پهای طولانی تر می روند ، این موارد افزایش می یابد. اگر می خواهند در فروش سیستم ها به بازارهای چاپی با حجم بیشتر موفق باشند ، فروشندگان سخت افزار تحت فشار قرار خواهند گرفت تا استراتژی های قیمت گذاری خود را مرور کنند.

فروش در دنیای آنلاین

با لغو دروپا و دیگر برنامه های چاپی ، تولیدکنندگان نصب شده به کانالهای فروش آنلاین بیشتری رفتند تا جدیدترین تجهیزات خود را تبلیغ کنند. این امر همچنین با افزایش تقاضای کاربران برای پشتیبانی سریع و هوشمند پس از فروش همراه است.

با مشارکت محدود در برنامه ریزی مجدد دروپا ۲۰۲۱ ، چرخه توسعه چهار ساله از قبل موجود که با راه اندازی مطبوعات جدید در رویداد دوسلدورف به اوج خود رسید ، اکنون شکسته شده است. اگرچه دروپا در سال ۲۰۲۴ باز خواهد گشت ، اما زمان های بیشتری برای فروش ، تظاهرات و کنفرانس های کاربران به صورت آنلاین تغییر کرده است. برای مشارکت بیشتر در دنیای واقعی ، تیم های فروش و بازاریابی نصب شده نمایشگاه های تخصصی کوچکتر را هدف قرار می دهند.

شیفت های منطقه ای

به طور کلی ، کشورهای شرق آسیا بهترین راه مدیریت شیوع همه گیر را داشته اند. این بدان معناست که آنها منجر به بهبودی از بیماری همه گیر شده اند ، زیرا چین تقریباً در بین اقتصادهای بزرگ در ثبت رشد اقتصادی مثبت برای سال ۲۰۲۰ منحصر به فرد است. این تمرکز جدیدی را برای فروش مطبوعات در آسیا در H1 2021 ایجاد می کند ، که با روند گسترده تر برای ۲۰۲۱ مطابقت دارد – ۲۰۲۶٫ در مقابل ، فروش در ژاپن ۲٫۲ C CAGR در پنج سال تا ۲۰۲۱ کاهش یافت ، اما با سهم منطقه ای ۲۳ by از نظر ارزش ، هنوز دومین بازار بزرگ تجهیزات چاپ آسیا است.

آسیا بزرگترین بازار منطقه ای خواهد بود که ۳۸٫۳ درصد از کل فروش مطبوعات جدید در سال ۲۰۲۶ را شامل می شود و همچنین بازار پررونقی برای تجهیزات دست دوم باقی می ماند. در همان بازه زمانی تا سال ۲۰۲۶ ، فروش اروپای غربی ۰/۰ درصد CAGR کاهش می یابد ، در حالی که در اروپای شرقی فروش ۲/۲ درصد CAGR کاهش می یابد. چشم انداز آمریکای شمالی مثبت تر است. اسمیترز رشد را در ۰٫۹٪ +CAGR برای مدت مشابه پیش بینی می کند. آمریکای لاتین با پیش بینی CAGR +0.7 this بر این سایه می افکند.

داده های جامع در مورد تقاضای فعلی و آینده برای فروش تجهیزات چاپ در حال حاضر در بازارهای تجهیزات چاپ تا ۲۰۲۶ قابل خرید است.

تجزیه و تحلیل آن از بازار پس از COVID دانه بندی بی نظیری برای فروش جدید و پایه نصب شده برای همه نوع چاپ می دهد. تجهیزات و سیستم های قبل و بعد از چاپ (از نظر ارزش و حجم). این در مجموعه داده های معتبر تقسیم فروش بر اساس تکنولوژی چاپ ، قالب مطبوعات ، و ۲۸ منطقه جغرافیایی و بازارهای ملی پیشرو ارائه شده است.

فروش تجهیزات چاپ در سال ۲۰۲۱ بهبود می یابد ، اما این تقاضای پنهان ۲۰۲۰ است. در آینده ، فروش سالانه در حدود ۱۵٫۸ میلیارد دلار (قیمت ثابت) تا پنج سال آینده تثبیت می شود.

منبع: سمیترز

جان نلسون ویراستار و روزنامه نگار برنده جایزه است که در گزارشات بازار و مشاغل Smithers کار می کند. در اینجا او پیشرفتهای بازار و فناوری را در بخشهای مختلف فنی و تجاری پوشش می دهد. شامل مراقبت از منزل و شخصی ، ماندگاری ، بسته بندی ، چاپ ، کاغذ ، پارچه های بافته نشده ، لاستیک و لاستیک.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true