یوتیوب به دنبال بهبود تبلیغات تلویزیونی متصل - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
یوتیوب به دنبال بهبود تبلیغات تلویزیونی متصل

برنامه اندازه گیری جدید می تواند به برند ها کمک کند تا درک کامل تری از نحوه عملکرد تبلیغات تجاری خود داشته باشند

YouTube برای برنامه اندازه گیری جدید از Comscore استفاده کرده است که قصد دارد به خریداران تبلیغات تلویزیونی متصل ، تصویر واضح تری از این پلت فرم ارائه دهد. این برنامه جدید درست در حالی مطرح می شود که برخی از خریداران رسانه ها و برند های اصلی نسبت به پیچیدگی توانایی یوتیوب برای کمک به آنها در کنترل دسترسی و فرکانس تبلیغات خود در CTV ابراز نگرانی کردند.

Comscore روز دوشنبه اعلام کرد که سیستم رتبه بندی خود را با یوتیوب ادغام می کند ، که به تبلیغ کنندگان کمک می کند “مشاهده مشترک ترکیبی برای یوتیوب و YouTube TV در سراسر OTT/CTV و همچنین دسترسی بیشتر به خریدهای خطی تلویزیون خود را درک کنند.”

این برنامه بخشی از اندازه گیری رتبه بندی کمپین Comscore است که به منظور تبلیغات به تعداد تماشاچیانی است که از طریق برنامه ها و دستگاه های تلویزیونی متصل به آنها مراجعه کرده اند. آگهی دهندگان از این رتبه بندی ها برای درک مسائلی مانند “مشاهده مشترک” استفاده می کنند ، یعنی زمانی که بیش از یک نفر آگهی را مشاهده می کند

در حالی که چندین بیننده در یک اتاق در حال تماشای یک برنامه هستند. رتبه بندی ها همچنین به “حذف مجدد” کمک می کند – درک اینکه آیا برندهای تجاری مشابه در یک برنامه یا کانال مختلف به همان مصرف کننده ارائه شده است. رتبه بندی ها همچنین به تجزیه و تحلیل “دسترسی افزایشی” کمک می کند ، یعنی اغلب اوقات یک تبلیغ تبلیغاتی به خارج از تلویزیون یا تلویزیون کابلی نمایش داده می شود.

دبی واینستین ، معاون راه حل های جهانی یوتیوب ، در این بیانیه می گوید: “گنجاندن مشاهده مشترک در این ادغام جدید به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا مقیاس کامل مخاطبانی را که می توانند از طریق کمپین های CTV YouTube به آنها دسترسی پیدا کنند ، درک کنند.”

هفته گذشته ، Ad Age گزارش داد که تبلیغ کنندگان CTV نگران برنامه های اندازه گیری یوتیوب تا به امروز هستند. برخی از آگهی دهندگان از اینکه یوتیوب تا چه حد با رقبایی مانند The Trade Desk و Roku کنار می آید ، انتقاد کردند ، تا آنجا که قابلیت های CTV مانند کنترل تکراری و دسترسی بیشتر است.

آگهی دهندگان به دنبال ثبات اندازه گیری هستند که بتواند در همه خدمات CTV و تلویزیون خطی اعمال شود. Comscore مانند نیلسن بر روی اندازه گیری های چند پلتفرمی کار کرده است. YouTube نیز به صورت مرحله ای با Nielsen ادغام می شود. امسال ، یوتیوب رتبه بندی نیلسن را به یوتیوب TV ، سرویس تلویزیونی مشترک آن ، که شبیه بسته کابلی ماهانه است ، معرفی کرد. اواخر امسال ، انتظار می رود یوتیوب رتبه های Nielsen را برای بقیه یوتیوب اعمال کند.

برنامه رتبه بندی کمپین Comscore در سال ۲۰۱۸ آغاز شد و با AT&T TV ، Sling و Hulu کار می کند. اینها مجریان برنامه نویسی چند کاناله مجازی هستند ، اما نمایانگر کل CTV و چشم انداز تلویزیونی فوق العاده نیستند. تکه تکه شدن در CTV یکی از دلایلی است که برای تبلیغ کنندگان استفاده از چارچوب چند پلتفرمی برای اندازه گیری دشوار بوده است. یوتیوب با Roku ، Amazon Fire TV و دیگر شبکه های تلویزیونی و توسعه دهندگان برنامه CTV برای افزایش سهم دلارهای تلویزیونی از طریق پخش مستقیم تلویزیون رقابت می کند.

یوتیوب در تبلیغات ویدئویی آنلاین قدرتمند است و در سه ماهه دوم ۷ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است که نسبت به سال ۸۴ درصد افزایش داشته است. یوتیوب ماهانه به ۱۲۰ میلیون بیننده از طریق تلویزیون در اتاق های نشیمن می رسد ، به همین دلیل سعی می کند بیشتر شبیه پخش کننده CTV شود.

بیل لایوک ، مدیرعامل Comscore ، در این باره می گوید: “مشتریان ما بخش بزرگی از هزینه های تبلیغاتی خود را در یوتیوب قرار می دهند و آنها نیاز به یک دید کلی از نحوه عملکرد این هزینه نسبت به کل ترکیب رسانه ای دارند.”

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true