فرصت ها و چالش های تبلیغات در همگرایی تلویزیون خطی و دیجیتال - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
فرصت ها و چالش های تبلیغات در همگرایی تلویزیون خطی و دیجیتال

تلویزیون قابل آدرس دهی ، برنامه ای و متصل (CTV) تبلیغات را نسبت به تلویزیون های سنتی پاسخگوتر و بالقوه موثرتر کرده است ، اما در دستیابی به اندازه گیری جامع در پلتفرم های خطی و دیجیتالی چالش هایی وجود دارد.

فرصت بازار برای اندازه گیری تبلیغات تلویزیونی و تصویری چقدر است؟

هزینه تبلیغات تلویزیونی ایالات متحده ثابت خواهد ماند ، اما آدرس دهی و برنامه ای بخش رو به رشدی از این ترکیب را تشکیل خواهد داد. هزینه تبلیغات CTV طی چند سال آینده میلیاردها دلار افزایش می یابد که هزینه کلی تبلیغات تلویزیونی را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. با حرکت برنامه نویسی بیشتر به سمت CTV ، شبکه های تلویزیونی ، بازاریابان ، آژانس ها و سایر بازیکنان فرصتی برای افزایش قابلیت اندازه گیری تبلیغات روی صفحه تلویزیون پیدا می کنند.

چه چالش هایی در برابر اندازه گیری تبلیغات جامع در خطی و CTV وجود دارد؟

فرایند آوردن تبلیغات خطی و CTV بر روی یک تجربه مشاهده به شدت نیاز به استانداردسازی دارد. این به هیچ وجه کمک نمی کند که در بسیاری از آژانس ها و شبکه های تلویزیونی ، تیم هایی که تبلیغات را خرید و فروش می کنند ، مورد بررسی قرار گیرند. علاوه بر این ، شرکت هایی که دارای موجودی تبلیغات تلویزیونی و ویدئویی هستند ، تمایلی به اشتراک گذاری داده های خود با خریداران ندارند و این بار را بر دوش سازمان ها می اندازد تا به جای ارز رایج پذیرفته شده که به صورت خطی و دیجیتالی کار می کند ، معیارهای مربوط به کمپین را ارائه دهند.

شرکت کنندگان چگونه می توانند از طریق این چالش ها کار کنند؟

نقشهایی که شرکتها می توانند در ساده سازی اکوسیستم ایفا کنند ، با توجه به جایگاه آنها در زنجیره تأمین متفاوت است. با این وجود ، تلاش های صنعت برای جمع آوری موجودی های آدرس پذیر و ایجاد شناسه های جهانی که خریداران و فروشندگان می توانند از آنها برای افزایش هدف گیری و اندازه گیری مخاطبان استفاده کنند ، شروع خوبی است.

در این گزارش چه آمده است؟ این گزارش وضعیت اندازه گیری تبلیغات تلویزیونی ، از جمله پیشرفت صنعت در زمینه ارتباط کمپین های خطی و دیجیتالی و چالش هایی که همچنان بر سر راه معیارهای جامع قرار دارند را بررسی می کند.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true