برندهای راه آهن انگلستان با تبلیغات تلویزیونی تازه از مسافران استقبال می کنند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
برندهای راه آهن انگلستان با تبلیغات تلویزیونی تازه از مسافران استقبال می کنند

با برداشته شدن محدودیت های قرنطینه در انگلستان ، برند های راه آهن Network Rail و Scotland’s Railway هر دو کمپین های تبلیغاتی جدیدی را در این هفته راه اندازی کرده اند.

“Onward” که توسط آژانس لیث برای راه آهن اسکاتلند تولید شده است ، نقش شبکه ریلی در حفظ حرکت کشور در طول همه گیری و نقش سرمایه گذاری دولت در تأمین آینده شبکه را برجسته می کند.

دیوید بویس ، مدیر ارتباطات پروژه ، راه آهن اسکاتلند ، گفت: “این فصل جدید در کمپین تبلیغاتی راه آهن اسکاتلند نه تنها تلاش های قهرمانانه مردم ما را برای ادامه راه آهن ما در چنین زمان حیاتی برای کشور تجلیل می کند ، این همچنین نشان دهنده ادامه سرمایه گذاری برای کمک به ما در بازگشت به مسیر اصلی ، ارائه شبکه ای است که بهتر و سبزتر از همیشه خواهد بود. ”

 

این نقطه ، که از یک عکس ردیابی واحد در طیف وسیعی از تنظیمات استفاده می کند ، دارای چشم انداز اسکاتلندی و ایستگاه جدید خیابان کوئین در گلاسکو است.

این تبلیغ اولین مرحله از یک کمپین تبلیغاتی گسترده تر است که شامل خلاقیت برای رادیو ، خارج از خانه و فعالیت های اجتماعی می شود.

اد بروک ، شریک اجرایی آژانس لیث ، گفت:

“ما بسیار مفتخریم که برای کمک به گفتن داستان ادامه راه آهن اسکاتلند مجددا منصوب شدیم. با بهبودی از بیماری همه گیر ، این فرصتی است برای بازنگری در نقش حیاتی که ایفا کرده است و همچنین منتظر ادامه سرمایه گذاری و پیشرفت های انجام شده و تعهد به راه آهن سبزتر ، که برای ما بسیار مهم خواهد بود همه در سالهای آینده ”

در همین حال ، “بیایید به مسیر خود بازگردیم” ، که برای شبکه ریلی توسط Accomplice ایجاد شده است ، سهولت سفر با قطار را جشن می گیرد. مسافران را تشویق می کند تا بار دیگر به مسافرت بروند ، از آنها دعوت می کند تا از راه آهن برای “کاوش بیشتر” ، “رویای بیشتر” و “بیرون رفتن دوباره” استفاده کنند.

مرل ون دن بومن ، مدیر استراتژی بازاریابی در گروه تحویل ریل ، می گوید:

“راه آهن برای کمک به مردم در برقراری ارتباط مجدد و در عین حال در مرکز بهبود اقتصادی کشور از همه گیری ، اساسی است ، به همین دلیل این صنعت برای توسعه گرد هم آمده است. یک کمپین ملی هیجان انگیز برای در نظر گرفتن سفر با قطار و اتصال مجدد انگلستان.

“ما نمی توانیم منتظر استقبال مجدد مشتریان خود در قطارهایمان باشیم و آنها را تشویق می کنیم تا” یک روز را به دست آورند “و با قطار سفر کنند تا بتوانند سفری آرام داشته باشند ، بریتانیا را کاوش کنند و دوباره با عزیزان خود وقت بگذرانند.”

 

true
true
true
true
  1. Afsoon

    عالیه، امن و دلپذیر، کاش در ایران هم به این موضوع اهمیت بدهند.

  2. Armin

    👍👍

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true