اهمیت مرکب و مایعات در چاپ و بسته بندی دیجیتال - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

خواص مرکب یک عامل تعیین کننده برای تطبیق پذیری ، کیفیت رنگ و مقرون به صرفه بودن چاپ دیجیتال است. KODAK PROSPER Imprinting Systems از مرکب های رنگدانه نانوذره ای مبتنی بر آب که توسط Kodak تولید و تولید شده است استفاده می کند و به دلیل ترکیب شیمیایی آنها سریع خشک می شوند. فرآیند فرز رنگدانه مرکب اختصاصی کداک بدین معناست که مرکب ها سیستم های چاپ PROSPER را قادر می سازند تا تصاویر واضح با رنگ های زنده تولید کنند ، با رنگ های مارک مطابقت داشته باشد و از انتظارات صاحبان برند فراتر رود.

سیستم های چاپ جوهر افشان کداک نیز از پرایمرهای مرکب گیر مبتنی بر آب استفاده می کنند که برای مرکب های رنگدانه بر پایه آب بهینه شده است. این آغازگرهای قابل چاپ ، که به عنوان “عوامل بهینه ساز” شناخته می شوند ، کیفیت چاپ مستقل از بستر را با سرعت بالا فعال می کنند. کداک طیف وسیعی از عوامل بهینه ساز را برای بسته بندی روی کاغذ ، تخته و لایه های انعطاف پذیر فیلم تولید کرده است.

یکی از جنبه های مهم مربوط به تولید بسته بندی این است که ، در صورت استفاده مطلوب ، مرکب های Kodak مطابق با آخرین دستورالعمل های مربوط به قابلیت کمپوست و همچنین تماس غیر مستقیم مواد غذایی از جمله موارد زیر است:

قانون غذا ، دارو و لوازم آرایشی فدرال ایالات متحده و مقررات مربوط به افزودنی های غذایی (۲۱ C.F.R. Parts 170 et seq.)
قانون غذا و داروی کانادا و مقررات مواد غذایی و دارویی کانادا (C.R.C. ، حدود ۸۷۰ قسمت B ، بخش ۲۳)
شیوه های خوب تولید (GMP) اتحادیه اروپا ، مقررات اتحادیه اروپا شماره ۲۰۲۳ /۲۰۰۶
پیوست VI فرمان سوئیس در مورد مواد و مقالات در تماس با غذا (SR 817.023.21

یک بسته دیجیتالی کامل برای افزایش قابلیت چاپ

KODAK PROSPER Plus و PROSPER S-Series Imprinting Systems شامل هد چاپ ، کنترل کننده های داده و سیال و مرکب هستند. راه حل های مهندسی سفارشی برای فعال کردن تقریباً هر برنامه بسته بندی دیجیتال در دسترس است.

رندی ونداگریف ، معاون ارشد چاپ در Kodak ، می گوید: “سیستم های چاپ KODAK PROSPER بسیار انعطاف پذیر هستند و در هر کجا که فرایندهای چاپ سنتی با محدودیت روبرو شوند ، ایده آل هستند.” “با راه حل های چاپی ما ، این مسئله ساده ای است که چاپگرهای بسته بندی با ارتقاء سیستماتیک تجهیزات تولید موجود ، استراتژی دیجیتالی خود را اجرا کنند. این سرمایه گذاری به آنها این امکان را می دهد تا گزینه های متغیر چاپ را به مشتریان خود ارائه دهند و سریعاً به بخش های با رشد بالا و حاشیه بالا گسترش دهند. ”

Kodak ، PROSPER و Kodak Logo علائم تجاری شرکت Eastman Kodak هستند. Uteco und Sapphire علائم تجاری گروه Uteco (Uteco Converting S.p.A.) هستند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true