وزارت فولاد در مورد نگرانی صنعت بسته بندی فلزی سکوت کرده است - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
وزارت فولاد در مورد نگرانی صنعت بسته بندی فلزی سکوت کرده است

صنعت بسته بندی فلزی ۱۰ هزار کروری هند که در حال حاضر با دوران تاریکی روبرو است ، اکنون در یک معضل بزرگ قرار دارد و در حالی که وزارت فولاد در مورد دستورالعمل کنترل کیفیت سکوت می کند ، همچنان ادامه دارد تا ۱۷ جولای ۲۰۲۱ ، به پایان رسیده است.

تولید متوقف شده است ، کمبود مواد اولیه وجود دارد که مانع بزرگی برای پر کردن شکاف عرضه است. همچنین با توجه به کمبود تولید داخلی ، صنعت نمی تواند واردات کند. QCO محصولات فولادی و فولادی عرضه مواد ورودی را به صنایع مهم مانند صنعت قوطی سازی قلع محدود می کند.

در واقع هرگونه اقدامی برای ممنوعیت واردات این گونه مواد منجر به کمبود تولید ، از دست دادن قابل توجه فرصت های شغلی به ویژه در صنایع خرد ، کوچک و متوسط ​​(MSMEs) ، بخش و همچنین افزایش پیش فرض به بانک ها می شود.

همچنین ، افزایش شدید قیمت مواد بسته بندی به ویژه داروسازی ، غذا و نوشیدنی ها وجود خواهد داشت. یک شکست دیگر تعطیلی واحدهای کوچک و در نهایت از دست دادن شغل است.

و این علیرغم حضور مکرر و ملاقات با وزارتخانه ها و بخشهای مربوط است. حتی وزیر فولاد جدید نیز برای رسیدگی به این شکایت اطمینان داده بود. با این حال به نظر می رسد هیچ تسکینی برای صنعتی که تا حد زیادی تحت بخش MSME فعالیت می کند وجود ندارد.

این صنعت که تا حد زیادی به واردات ورق قلع/ فولاد بدون قلع برای رفع شکاف عرضه در کشورهای مختلف وابسته است ، با کمبود مواد اولیه تحت فشار فوق العاده ای قرار دارد و قیمت ها بیش از ۶۰ درصد افزایش یافته است و این نشان می دهد که به احتمال زیاد تا بیشتر افزایش یابد.

جدا از قیمتها ، یکی دیگر از مسائل مهم نگرانی در دسترس بودن مواد است زیرا داخلی برای برآوردن تقاضای داخلی آماده نشده است.

با توجه به اینکه بازار در حال حاضر از نظر تقاضا به نفع صنعت است ، اما اکنون به سیاست های دولت بستگی دارد به محض اینکه مطلوب شود ، مطمئناً آینده امیدوار کننده ای برای صنعت بسته بندی فلزات هند پیش بینی می شود.

این وضعیت به احتمال زیاد منجر به کاهش قابل ملاحظه ظرفیت صنعت بسته بندی فلزی می شود که عمدتا به دلیل محدودیت در عرضه فولاد بدون قلع و قلع و محصولات آن است.

حتی برنامه های تولیدکنندگان/صادرکنندگان ورق قلع و غیره نیز به دلیل محدودیت های کووید در BIS در انتظار نگهداری هستند. کل صنعت از سکوت وزارت فولاد در این زمینه کاملاً آشفته است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true