هايدلبرگ در حال تدارك يك جنبش ديجيتالي است - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
هايدلبرگ در حال تدارك يك جنبش ديجيتالي است

هايدلبرگ اعلام كرده كه در حال انجام مذاكرات با شركاي ديجيتالي خود است تا دستگاههاي ديجيتالي خود را در ۱۷۰ كشور به فروش برساند و اين كار بايد تا آخر امسال انجام شود.

برنارد شرير، مدير اجرايي اين كمپاني چنين اظهار داشته است: «ما ميخواهيم نياز بازار از نظر دستگاهها و مواد مصرفي را برآورده سازيم. هماكنون در حال برگزاري مذاكرات رو به رشدي با چندين كمپاني هستيم، كمپـانيهاي كه آثار ارزشمند و جذابي توليد ميكنند و كمپانيهايي كه خدمات هايدلبرگ براي آنها جذاب است. تاكنون مذاكرات به خوبي پيش رفته و ما اميدواريم در سال جاري، قسمت عمدهي كار انجام شود.»

شرير اميد آن را داده كه تا شش ماه ديگر، يك سري بهبودها و اصلاحاتي در فهرست توليدات اين كمپاني به وجود آيد.
او گفت: «مناسبات برقرار شده و فروش، خدمات و شبكههاي تداركاتي آمادهاند. توليد با ارزش براي تحقق اهداف خود نياز داريم.»
او دقيقاً به شركاي احتمالي كمپاني اشارهاي نكرد اما اذعان داشت كه گروه به دنبال تلفيق تكنولوژيهاي جوهر افشان و تونر بوده است. وي افزود: «ما بايد دريابيم كه چه نوع تلفيق و تركيبي نياز مشتريان ما را برطرف ميكند.»

اين كمپاني سازنده بر روي توليد «آثار ديجيتالي كامل» متمركز خواهد شد و بنا به گفتهي شرير، دسترسي به كيفيت بالا هدف اصلي است.
او گفت: «قسمت عمدهاي از مشتريان ما يعني چيزي در حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد در زمينهي ديجيتال فعال هستند. اما آنچه كه حائز اهميت است اين است كه هايدلبرگ بايد از طريق گردش كار، خدمات و دانش خود، بر ارزش دستگاههاي ديجيتال بيفزايد.»

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true