بازگشت کارمندان صنعت تبلیغات استرالیا به محل کار و مشکل استرس - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
بازگشت کارمندان صنعت تبلیغات استرالیا به محل کار و مشکل استرس

کارکنان تبلیغات که به دلی همه گیری در سال ۲۰۲۰ کارشان را از راه دور انجام می دادند در حال انتقال کارشنان به دفتر هستند،  اما گزارش ها حاکی از اضطراب و استرس این کارمندان است.

هر چند بیشتر آنها سه روز یا بیشتر در هفته به دفتر کار می آیند اما بیش از نیمی از کارمندان آژانس ها می گویند که حجم کارشان افزایش پیدا کرده است.

کتاب الکترونیک راهنمای بازگشت به محل کار برای  Adland ، برای کمک به هدایت صنعت تبلیغات در پیشبرد چالش های این دنیای جدید کار و تشویق سلامت ذهنی ، راه اندازی شده است.

(Adland یک وب سایت با تمرکز بر صنعت تبلیغات و یک بایگانی اینترنتی از تبلیغات است. آدلند شامل اخبار تبلیغات ، تفسیرهای انتقادی درباره تبلیغات و صنعت تبلیغات و بایگانی تبلیغات و کمپین های تبلیغاتی با تمرکز بر تبلیغات تلویزیونی است.)

 

این راهنما شامل مشاوره ، نکات و الهام از رهبران صنعت تبلیغات و کارشناسان بالینی در زمینه مدیریت کارکنان ، سلامت و ایمنی کارکنان است.

این کتاب توسط گروه تغییر ذهن سالم (MHCG) با حمایت سازمان اهداف اجتماعی “UnLtd” و “Never Not Creative” ایجاد شده است.

مشارکت کنندگان شامل مدیران ارشد شرکت های بزرگ است:

مدیر عامل شرکت Zenith Media ، نیکی اسکریوان ، مدیرعامل Verizon Media ، پل سیگالوف ، مدیر راه حل های بازاریابی LinkedIn Prue Cox ، مدیر درآمد SWM Kurt Burnette ، مدیر تجاری Ashton Media ، تیم استوارت-هریس ، مدیر امور سلامتی Fleur Marks ، مدیر منطقه PubMatic باری ، مدیر عامل IPG ، مارک کواد ، دکترای رشد و بازاریابی Chloe Hooper. سابق Thinkerbell جنرال موتورز بن شفرد ، مدیر عامل JustEggs Digital نیک کنتولاس و بنیانگذار Energx شان هال.

این کتاب راهنما در حالی ارائه می شود که بررسی بیش از ۲،۰۰۰ کارمند آژانس رسانه ای در ماه مه نگرانی های مربوط به بهزیستی روانی و بازگشت به دفتر را نشان داد:

۲۵٪ به میزان بالای اضطراب (از اعماق همه گیر) با ۴۳٪ بیشتر گزارش سطح اضطراب متوسط اشاره کردند.

۲۵٪ به میزان بالایی از استرس  ، و ۴۷٪ با استناد به سطح متوسط اعتراف کردند.

پاسخ دهندگان آژانس ها میزان استرس بیشتری نسبت به شرکای صاحب رسانه خود نشان دادند.

شرکت اجتماعی MOOD Tea با همکاری مربیان بهداشت روان (MHFA) برای ارائه یک بسته آموزشی سفارشی به این صنعت همکاری کرده است.

این آموزش توسط Chloe Hooper ، مربی واجد شرایط بهداشت اولیه بهداشت روان و عضو فعال MHCG ارائه می شود.

کیت هالند ، رئیس گروه تغییر ذهنی سالم و مدیر حساب در UnLtd: “به عنوان صنعتی که از طریق ارتباط و همکاری پیشرفت می کند ، همه گیری واقعاً نحوه تعامل و برقراری ارتباط با یکدیگر را تغییر داده است.

“با گزارش سطح بالایی از اضطراب و عصبانیت از زمان بازگشت به محل کار ، نیاز به یافتن اقدامات جدید در ایجاد اطمینان و اطمینان در رفع این شکاف ها وجود داشت.

“این کتاب الکترونیکی جدید منبع خوبی برای کسانی است که با توجه به شرایط غیر قابل پیش بینی فعلی به دنبال راهنمایی در مورد فعال بودن هستند.

“به عنوان یک صنعت ، می خواهیم به تقویت رابطه مثبت با یکدیگر ادامه دهیم و همچنان به حل این مشکل و آسیب پذیری در مورد سلامت روان ادامه دهیم.”

 

مدیر عامل UnLtd کریس فریل:

“UnLtd همیشه طرفدار سلامت روان و خدمات پشتیبانی در سراسر صنعت تبلیغات و صنعت رسانه خواهد بود. مهم است که رهبران صنعت برای یک هدف بزرگ بهم پیوسته اند.

“در زمان هایی مانند این رهبری واقعی به منصه ظهور می رسد ، همه ما در زمان های نامشخصی زندگی می کنیم و هرچه بیشتر بتوانیم با چشمانی باز، نگرانی ها و نکات خود را به اشتراک بگذاریم ، ابه احتمال زیاد ما می توانیم صنعت شگفت انگیز خود را تضمین کنیم و اهالی صنعت می توانند به رشد خود ادامه دهند.

 

وی افزود: “واقعاً دیدن اینكه رهبران صنعت برای یك هدف بزرگ در كنار هم قرار گرفته اند بسیار جنجالی است. با ابتکارات و مشوق های مناسب ، اقدامات کوچکتر می توانند تأثیر بیشتری داشته باشند. این یک مکالمه کوتاه است که در نهایت می تواند یک زندگی را نجات دهد. ”

در این مورد چیزی برای گفتن دارید؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید. یا اگر اخبار یا اخباری دارید ، یک خط به آدرس  sanate5th@gmail.com   برای ما بنویسید.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true