صدرنشینی جیمز پترسون این بار در فهرست آثار غیرداستانی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
صدرنشینی جیمز پترسون این بار در فهرست آثار غیرداستانی

مجله «نیویورک‌تایمز» به روال معمول هفتگی خود لیست آثار پرفروش را منتشر کرده است. این هفته «با کفش‌های جنگ من راه برو» نوشته جیمز پترسون، که نامش همیشه در فهرست آثار داستانی قرار می‌گیرد، موفق شد در رتبه نخست قرار بگیرد و «سرزمین موعود» نوشته باراک اوباما با دو پله سقوط به رتبه چهارم رفت.

به گزارش صنعت پنجم به نقل از ایبنا ،  مجله نیویورک تایمز هر هفته فهرستی از آثار پرفروش خود در بخش‌های داستانی، غیرداستانی، و کودک و نوجوان در هفته پیش رو را منتشر می‌کند. در این مطلب نگاهی به پرفروش‌ترین آثار غیرداستانی چاپی و الکترونیک این هفته خواهیم داشت.

«با کفش‌های جنگ من راه برو» نوشته جیمز پترسون و همکاری مت ایوارزمان و کریس مونی در هفته نخست انتشار در رتبه اول پرفروش‌های بخش غیرداستانی قرار گرفت. مجموعه مقالاتی که در واقع مصاحبه با سربازان جنگ در آن سوی آب‌های آمریکا است مورد استقبال زیاد خوانندگان قرار گرفت.

«همان‌طور که هستم» نوشته سیسیلی تایسون، بازیگر آمریکایی با همکاری میشل برفوردِ نویسنده در رتبه دوم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد. باراک اوباما، رییس‌جمهور سابق آمریکا در مراسم اهدای مدال آزادی به تایسون گفته بود: «تایسون در دوره بازیگری خود نه تنها موفق بوده است بلکه به روند تاریخ سیاه‌پوستان نیز شکی جدید اهدا کرد.» کتاب خاطرات خانم بازیگر نشان می‌دهد چگونه در طول سال‌های فعالیت حرفه‌ای خود تلاش کرد با انتخاب آثاری خاص مفهومی جدید و جدی به زندگی سیاه‌پوستان و مفاهیم مربوط به زندگی آن‌ها ببخشد. بازیگر آمریکایی دو هفته پیش از دنیا رفت و همواره در سینما نماد یک زن قدرتمند بود.

«دوباره فکر کن» نوشته آدام گرانت نیز به تازگی به فهرست پرفروش‌ها آمده است ودر رتبه سوم قرار دارد. کتابی در باب تفکر شناختاری دوباره که در دنیای امروز به شدت کاربردی است و مورد استفاده قرار می‌گیرد.

«سرزمین موعود» نوشته باراک اوباما پس از سیزده هفته از انتشار در رتبه چهارم قرار گرفت. نگارش این کتاب پس از اتمام دوره ریاست‌جمهوری اوباما اتخاذ شد. خاطرات دوره ریاست جمهوری اوباما با هدف اطلاع‌رسانی منتشر شد تا شهرت رئیس‌جمهور را حفظ کنند و دوره‌ تاریخی موردنظر را شکل دهد.

علاوه بر این اوباما وقتی درباره موضوعات مهم امنیتی که همانند انتخاب بین مرگ و زندگی است تفکر می‌کند خواننده را نیز به درون ذهن خود می‌برد تا از همه جزئیاتی که برای تصمیم‌گیری در نظر گرفت باخبر شوند. روایت خود را با حکایت‌های شیرین خانوادگی و همچنین سخنان شخصیت‌های مهم سیاسی، که همکارش هستند، ترکیب می‌کند. «سرزمین موعود» اولین جلد از یک مجموعه دو جلدی است که قرار است دیرتر منتشر شود. کتاب اول اتفاقات دوره ریاست‌جمهوری اوباما تا سال ۲۰۱۱ را پوشش می‌دهد.

«چهار هزار روح» با ویراستاری آبراهام ایک کندی و کیشا ان بلین نیز اثری جدید است که در رده پنجم فروش‌ها در هفته جاری قرار گرفت. مجموعه‌ای با محوریت ۹۰ نویسنده که تاریخچه ۴۰۰ ساله زندگی جمعیت آفریقایی-آمریکایی را مورد بررسی قرار داده‌اند. مجموعه‌ای بزرگ و آکادمیک که مرجع خوبی برای مطالعات زندگی سیاه‌پوستان است.

«چراغ‌های سبز» نوشته متیو مکان‌هی، بازیگر مطرح هالیوود در رتبه ششم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد. مکان‌هی در طول سال‌های فعالیت خود به عنوان یک بازیگر خاطرات ود را در دفترهای مختلف جمع‌آوری کرد و حالا بخش‌هایی از این خاطرات را با مخاطبین و طرفدارانش به اشتراک گذاشته است.

«رام‌نشده» نوشته گلونون دویل در رتبه هفتم پرفروش‌های نیویورک‌تایمز قرار دارد و جای «شدن» نوشته میشل اوباما را گرفت. دویل، سخنگو و فعال حقوق بشر از گوش دادن به صدای درون فرد سخن می‌گوید. نویسنده معتقد است وقتی دست از تلاش برای برآورده کردن انتظارات دیگران برداری زندگی پر از لذت و آرامش می‌شود. «رام‌نشده» در فهرست آثار برتر سال ۲۰۲۰ مجلاتی چون بلومبرگ، اُپرا، کاسموپالیتن، و واشنگتن‌پست هم قرار گرفت.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true