بهترین مایع چاپ سه بعدی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
بهترین مایع چاپ سه بعدی

به نظر می رسد چاپ سه بعدی چیزهای فیلم های علمی-تخیلی آینده نگرانه است ، اما این روزها واقعاً می توانید چاپگرهای سه بعدی خانگی را با قیمت مناسب پیدا کنید. این بدان معناست که شما فقط با کمک رایانه می توانید اشیای سه بعدی از جمله ابزار ، جواهرات و اسباب بازی ها را ایجاد کنید.

اما چاپگر باید مواد لازم برای تبدیل به این اشیا has سه بعدی را داشته باشد ، به همین دلیل شما به یک مایع چاپ سه بعدی با کیفیت بالا احتیاج دارید. این ماده از یک رزین ویژه تشکیل شده است که در معرض انواع خاصی از نور سفت می شود. هر یک از مایع های چاپ سه بعدی به طور متفاوتی سخت می شوند ، بنابراین شما مجبورید از نوع مناسب برای پروژه ای که کار می کنید استفاده کنید.

مطمئن نیستید چگونه انتخاب کنید؟ تمام نکات لازم برای یافتن بهترین مایع چاپ سه بعدی برای پروژه بعدی خود را پیدا خواهید کرد. ما برخی از توصیه های خاص محصول را نیز آورده ایم ، از جمله بهترین انتخاب ما از Anycubic ، که سریع درمان می شود و در رنگ های مختلف پررنگ و پررنگ موجود است.

ملاحظات هنگام انتخاب مایعات چاپ سه بعدی

انواع مایع چاپ سه بعدی

نوع شیئی که می سازید و چگونگی استفاده از آن همیشه مهمترین نکته برای تصمیم گیری در مورد نوع خرید مایع چاپ سه بعدی است.

معمولاً ارزانترین نوع است و دارای پایان صاف است. این می تواند جزئیات خوب را ضبط کند ، اما تا حدودی ظریف است ، و برای اشیا non غیر عملکردی مانند دکوراسیون منزل یا کارهای هنری بهتر است.

با دوام

در برابر سایش بسیار خوب مقاومت می کند و کمی انعطاف پذیر است و آن را برای اشیای کاربردی مناسب می کند. این مقاومت در برابر ضربه نسبتاً مناسبی را ارائه می دهد ، اما برای مواردی که دیواره های نازکی دارند به خوبی کار نمی کند.

سخت است

به خوبی خوب می شود که شبیه دوام پلاستیک ABS است. هرچند که انعطاف پذیر نیست ، بنابراین می تواند مستعد شکستن باشد. با این حال ، می توان از آن برای موارد کاربردی استفاده کرد.

سفت و سخت

با ذرات سرامیک یا شیشه تقویت شده و اشیا بسیار سخت ایجاد می کند. مقاومت خوبی در برابر حرارت دارد ، اما می تواند شکننده باشد. معمولاً برای خانه ها و وسایل برقی استفاده می شود.

مقاوم در برابر گرما

برای اشیایی که در معرض دمای بالا قرار دارند استفاده می شود ، اگرچه می تواند نسبتاً شکستنی باشد و برای مواردی که دیوارهای نازکی دارند به خوبی کار نمی کند.

قابل انعطاف

از لاستیک ساخته نشده است ، اما در هنگام درمان بسیار انعطاف پذیر و مقاوم در برابر ضربه است. با گذشت زمان ، به خصوص با قرار گرفتن در معرض آفتاب ، خراب می شود. برای مواردی با دیوارهای نازک خوب کار نمی کند.

امکانات
رنگ

هنگام انتخاب رنگ برای مایع چاپ سه بعدی ، به شیئی که می سازید فکر کنید. اگر می خواهید در کل رنگ یکنواختی داشته باشد ، بهتر است مایع را در رنگ انتخابی خود خریداری کنید. با این حال ، اگر روی یک پروژه هنری کار می کنید ، ممکن است ترجیح دهید یک مایع سفید رنگ و قابل رنگ خریداری کنید ، بنابراین می توانید رنگ ها را به درستی دریافت کنید.

برخی از مایعات چاپ سه بعدی گران تر کاملاً شفاف می شوند اگر به یک مدل کاملاً شفاف نیاز دارید ، باید بیشتر برای این رزین خاص هزینه کنید.

سطح جزئیات

برخی از مایعات چاپ سه بعدی می توانند جزئیات بیشتری نسبت به سایرین در اجسام درمان شده نهایی ایجاد کنند. هزینه آنها بیشتر است ، اما برای پروژه هایی که به جزئیات دقیق نیاز دارند ، باید پر از آب شوید.

به خاطر داشته باشید که کیفیت چاپگر سه بعدی شما نیز مهم است. حتی با وجود مایع پرینت سه بعدی گرانتر ، یک چاپگر سه بعدی DLP با کیفیت پایین نمی تواند جزئیات فوق العاده خوب را چاپ کند.

بو

مایعات چاپ سه بعدی اغلب بوی بسیار مطبوعی دارند اما برخی از آنها بوی لطیف تری نسبت به سایرین ساخته شده اند. هنگام استفاده از مایع چاپ سه بعدی ، همیشه باید در فضایی با تهویه مناسب کار کنید و از ماسک تنفسی استفاده کنید ، اما بیشتر افراد کار با فرمول کم بو را ترجیح می دهند.

تعداد

مایع چاپ سه بعدی در مقادیر مختلف موجود است. اندازه رایج ترین ظرف ۵۰۰ میلی لیتر (میلی لیتر) یا ۵۰۰ گرم (گرم) است ، اما اندازه های بزرگتری را می توانید پیدا کنید. برای اطمینان از اینکه مایع چاپ سه بعدی کافی برای پروژه خود دارید ، توضیحات محصول را بررسی کنید.

قیمت

شما معمولاً برای یک ظرف ۵۰۰ میلی لیتر یا ۵۰۰ گرم مایع چاپ سه بعدی ، بین ۲۰ تا ۳۰ دلار پرداخت خواهید کرد. برای رزین شفاف یا با جزئیات بالا ، انتظار دارید که بین ۳۰ تا ۴۰ دلار بپردازید.

سوالات متداول

س: آیا چاپ سه بعدی با مایع بهتر از چاپ سه بعدی با رشته است؟

الف. بسیاری از علاقه مندان به چاپ سه بعدی چاپگرهایی را انتخاب می کنند که از مایع استفاده می کنند تا فیلامنت زیرا مایع وضوح بالاتری را ارائه می دهد و محصولی با پایان نرمتر ایجاد می کند. مسدود شدن چاپگری که از مایع استفاده می کند نیز کمتر است.

س. چگونه باید مایع چاپ سه بعدی را نگهداری کنم؟

الف) مایع چاپ سه بعدی خود را در یک نقطه خشک و با تهویه مناسب نگه دارید. دمای مناسب برای نگهداری از مارک به مارک دیگر متفاوت است ، اما معمولاً بهتر است که مایع را در دمای ۵۰ تا ۷۷ درجه نگه دارید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true