آنلاین کوگان 310 هزار دلار به دلیل ارسال ایمیل های تبلیغاتی و بازاریابی جریمه شد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
آنلاین کوگان ۳۱۰ هزار دلار به دلیل ارسال ایمیل های تبلیغاتی و بازاریابی جریمه شد

غول خرده فروشی آنلاین Kogan.com به دلیل ارسال میلیون ها ایمیل تبلیغاتی که لغو اشتراک آنها برای مصرف کنندگان دشوار است ، توسط ناظر ارتباطات ملی بیش از ۳۱۰،۰۰۰ دلار جریمه شده است.

امروز اداره ارتباطات و رسانه های استرالیا (ACMA) گفت كه كوگان استرالیا با یك شركت قابل اجرا در دادگاه موافقت كرده و به دلیل نقض قوانین اسپم در استرالیا ، ۳۱۰،۸۰۰ دلار اخطار تخلف را پرداخت كرده است.

این جریمه بعد از تحقیقات ACMA دریافت که کوگان بیش از ۴۲ میلیون ایمیل بازاریابی برای خریداران ارسال کرده است که اشتراک آنها برای آنها سخت بود. بر اساس بیانیه ACMA ، گیرندگان قبل از اینکه بتوانند تنظیمات مشترک خود را به روز کنند ، باید یک حساب کاربری ایجاد کنند.

ACMA دریافت که ایمیل های کوگان قانون هرزنامه را نقض کرده است ، که برای پیامهای الکترونیکی تجاری (تبلیغاتی) همیشه باید گزینه ای برای لغو اشتراک داشته باشد.

دکتر Greg Nyilasy ، مدرس ارشد بازاریابی در دانشگاه ملبورن ، می گوید این یک نمونه غیر منتظره است که یک شرکت بزرگتر از چنین شیوه هایی در مبارزات بازاریابی خود استفاده می کند.

وی افزود: “شركت های ابتدایی برای جلب مخاطبان بیشتر ناامیدتر هستند ، اما برند های معتبر باید خیلی بهتر بدانند. آنها در حال حاضر از نظر مصرف کنندگان بزرگ هستند. ”

Nyilasy می گوید که بازاریابی معمولاً بین جلب مخاطب زیاد و توجه به آن مخاطب معامله دارد.

او می گوید: “و ممکن است بعضی از شرکت ها فقط بخواهند جلب توجه کنند ، به خصوص مشاغل کوچک و استارتاپ هایی که برای زنده ماندن باید مخاطبان خود را افزایش دهند ، اشتباه می کنند.”

کوگان به عنوان بخشی از تعهد قابل اجرا توسط دادگاه ACMA ، یک مشاور مستقل برای بررسی سیستم ها ، فرایندها و رویه های خود و اجرای هر گونه توصیه از بررسی تعیین خواهد کرد.

این شرکت Kogan Australia Pty Ltd و همچنین سایر اسامی تجاری این شرکت از جمله دیک اسمیت را پوشش می دهد.

این شرکت در بیانیه خود گفت تحقیقات ACMA بر نحوه عملکرد سیستم بازاریابی ایمیلی کوگان در طی یک هفته در سال ۲۰۱۹ متمرکز شده است.

به گفته کوگان ، مصرف کنندگان قبل از لغو اشتراک به دلایل امنیتی باید یک حساب کاربری ایجاد کنند ، زیرا این اطمینان می دهد که فقط گیرنده مورد نظر می تواند اشتراک در ایمیل را لغو کند.

کوگان گفت: “اکثریت قریب به اتفاق افرادی (که تقریباً همه!) می خواستند اشتراک خود را لغو کنند ، مشکلی با این کار نداشتند.”

میا Fileman ، مدیر برند در Idiello ، به SmartCompany گفت که این رویداد باید همه مشاغل کوچک را تشویق کند تا از پیروی از روش های بازاریابی ایمیل شرکت های بزرگتر اجتناب کنند.

“فقط آنچه دیگران انجام می دهند را دنبال نکنید ، با این فرض که آنها این کار را به درستی انجام می دهند زیرا اتفاقاً بازیکن بزرگتری هستند. همانطور که دیده ایم بزرگترین شرکتها گاهی بزرگترین شرکتها هستند ، ”می گوید Fileman.

صندوق ورودی مقدس است ، سوء استفاده نمی شود. لطفاً آن را برای بقیه ما خراب نکنید. “

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true