فیس‌بوک به ناشران پول پرداخت می‌کند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
فیس‌بوک به ناشران پول پرداخت می‌کند

فیس‌بوک گفته است نمی‌خواهد چالش و مشکلات تجربه شده توسط گوگل و دیگر شبکه‌های اجتماعی را در کشورهای اروپایی تجربه کند.

به گزارش سی‌ان‌بی‌سی، شبکه اجتماعی فیس‌بوک اعلام کرده است که پس از این برای انتشار اخبار و مطالب و محتواهای منتشر شده توسط ناشران انگلیسی به آنها پول پرداخت خواهد کرد. فیس‌بوک گفته است نمی‌خواهد چالش و مشکلات تجربه شده توسط گوگل و دیگر شبکه‌های اجتماعی را در کشورهای اروپایی تجربه کند.

 

رسانه اجتماعی - شبکه جهانی - فیسبوک - وی چت - تیک تاک - تلگرام - واتس آپ - کیوکیو

شرکت موتور جست‌وجوی گوگل اعلام کرده با ناشران فرانسوی قراردادی منعقد کرده است تا بتواند از داده‌های آنلاین منتشر شده توسط آنها استفاده کند. طبق قرارداد گوگل و ناشران فرانسوی قرار است مطالب و محتواهای آنلاین ناشران فرانسوی مثل کتاب‌های چاپی برخورد شود و حقوق مولفان آنها طبق کتاب‌های چاپی حساب شود.

این قرارداد که در نوع خود اولین بار در قاره اروپا اتفاق می‌افتد بعد از شکایت ناشران فرانسوی از گوگل صورت گرفت. پیش از این ناشران فرانسوی به دادگاه‌های این کشور شکایت کرده بودند که گوگل از مطالب آنها بدون مجوز استفاده می‌کند.

جوزف داب مدیر اروپایی فیس‌بوک گفته است بخش خبری این شبکه اجتماعی به ازای استفاده از محتواهای آنلاین تولید شده توسط ناشران و روزنامه‌های بریتانیایی مبالغی در قراردادهایی پرداخت خواهد شد. وی گفت در حقیقت فیس‌بوک با این پرداخت‌ها برای آینده سرویس خبری خود سرمایه‌گذاری می‌کند.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true