چگونه deepfakes می تواند تبلیغات مد را تغییر دهد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
چگونه deepfakes می تواند تبلیغات مد را تغییر دهد

یک کمپین بازاریابی Zalando 2018 که شامل مانکن Cara Delevingne در ۲۹۰،۰۰۰ تبلیغات محلی است ، با استفاده از تخصصdeepfakes  برای تهیه سایر عکس ها و فونت های صوتی به دست آمد. اکنون ، از آنجا که الگوریتم های دستکاری و سنتز رسانه بسیار کارآمد هستند ، بخش سبک شروع به کشف می کند.

در دنیای فناوری ، deepfakes به ویژه از رسانه های تولید شده توسط تخصص هوش مصنوعی که به عنوان شبکه های خصمانه تولید کننده نامیده می شوند ، مشاوره می گیرند. Deepfakes ویدیو یا صوتی است که اصلاح شده است ، شبیه به تغییر چهره ، عبارات گفته شده یا زبان استفاده شده. دوره زمانی برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ با ترکیب “یادگیری عمیق” و “جعلی” در وب ایجاد شد.

کمپین بازاریابی Zalando در Fb در ۱۲ مکان بین المللی اجرا شد و ۱۸۰ میلیون برداشت از طریق رسانه های اجتماعی بدست آورد ، مبتنی بر Infinitizer ، شرکت متخصص هدف گیری خرد که در این زمینه فعالیت می کرد.

پیشرفت در تخصص باعث شده است که جدایی بین رسانه های واقعی و ساختگی دوام بیشتری داشته باشد. Deepfakes شهرت ناخوشایندی داشته است ، مهمترین نتیجه فیلم های پورنوگرافی وانمود کننده است. منتقدان علاوه بر این خطرات دروغ پردازی های سیاسی را که ممکن است اطلاعات وانمود کننده قانع کننده ای ایجاد کند ، رد می کنند.

سانی دیلون ، مدیر عامل شرکت های سرمایه گذاری که در یک شرکت تبلیغاتی تقلبی عمیق سرمایه گذاری کرده است ، اذعان می کند: “هر پنجره دیجیتالی به دنیای واقعی ممکن است فریب داده و به طور کلی جعل شود”.

© کارهای هنری Vogue Enterprise

مانند انواع کارآفرینان و خریداران در حال افزایش ، دیلون بر عملکردهای “کاملاً سازنده” تخصص تأکید دارد. از آنجا که قفل شدن Covid-19 اقدامات حضوری را ممنوع می کند و تبلیغ کنندگان فن آوری های دیجیتال را جستجو می کنند ، deepfakes پتانسیل مهمی برای تبلیغات تجربی دارند. تخصص تعویض چهره ، که به محض اینکه هفته ها به طول انجامید ، اکنون می تواند در عرض چند دقیقه با نتیجه “کیفیت بالای هالیوود” ، بر اساس Dima Shvets ، بنیانگذار Reface AI ، انجام شود.

دیلون می گوید ، تبلیغات تجربی مانند فروشگاه های pop-up به فضای جسمی مربوط می شود ، با این وجود تخصص عمیق می تواند تبلیغات تجربی را به صورت آنلاین به مشتریان منتقل کند. او می گوید ، نمونه هایی ممکن است تجسم هفته های تعاملی یا تجربه های بازی باشد.

تبلیغات تأثیرگذار پویا

کمپین های پویا – مدت زمان تبلیغات میکرو هدفمند در مقیاس – یک دستگاه اصلی را در زرادخانه یک بازاریاب پیدا کرده اند. Deepfakes این پتانسیل را دارد که به تولیدکنندگان کمک کند تا مشتریانی را با پیام های متمرکز و شخصی سازی شده به دست آورند. برای افراد تأثیرگذار و افراد مشهور ، deepfakes به آنها کمک می کند تا با پذیرفتن یک کمپین بازاریابی تبلیغاتی و لباس های مانکن و حتی حضور در یک عکس ، موفقیت خود را گسترش دهند. ده ها میلیون تبلیغات متنوع و عمیق جعلی می توانند بلافاصله در سراسر سیستم عامل هایی مانند Fb پخش شوند ، در حالی که ممکن است ۱۰۰ تبلیغ کاملا متفاوت در اینفلوئنسرها متمرکز بر تعداد زیادی از مخاطبان انجام شود ، می گوید سیمون لژون ، یک مشاور بازاریابی تبلیغات پیشرفته.

این یک جهش بزرگ در جهانی نیست که مکان هویت های دیجیتالی مشابه آواتارهای بازی با هویت های واقعی همپوشانی داشته باشند ، در حالی که مدل های CGI با تأثیرگذاران زندگی واقعی مخلوط می شوند.

به یک معامله کاملاً جدید فکر کنید ، مکانی که تأثیرگذار مدلی را با الگوی چهار ساعته محتوای صوتی و برخی عکس های ویدیویی ارائه می دهد. با استفاده از تخصص عمیق جعلی ، یک مدل می تواند مطالب محتوایی را در صدها تبلیغ بیش از حد هدف قرار دهد. Lejeune می گوید: “اینفلوئنسرها ممکن است شروع به صدور مجوز برای تولیدکنندگان کنند. “یک رایانه شخصی می تواند چهره و صدای آنها را بگیرد و آنها را به ۱۶ زبان یا ژست کاملاً متفاوت تولید کند و اساساً یکی از قانع کننده ترین ها را انتخاب کند.”

امیلی کریدور می گوید ، تولیدکنندگان بیش از سالهای گذشته در زمینه خرید مجوز و استفاده از مواد محتوای تولید شده در اینفلوئنسر و استفاده از مطالب محتوایی به عنوان تبلیغات از کانال های مدل خود تمرکز کرده اند. ، مدیر کمپین بازاریابی در شرکت تبلیغاتی Goat ، که در لندن ، نیویورک و سنگاپور محل کار دارد. با خرید حقوق استفاده ، تولیدکنندگان می توانند در زیرنویس های متناسب با میزان صدای آنها تعیین کنند یا برش ها و ویرایش های کاملاً متفاوتی از مطالب را برای قرار دادن در هر یک از رسانه های اجتماعی که به بهترین وجه در نظر می گیرند ، با معیارهای موجود ، تولید کنند.

کریدور می گوید: “این به تولیدکنندگان یک جز offers مدیریتی را ارائه می دهد.”

مواد محتوای تأثیرگذار طبیعی گاهی ۵ درصد اضافی قیمت دارند ، با این وجود حق استفاده از خرید ممکن است ۲۰ تا ۳۰ درصد بیشتر از قیمت منحصر به فرد باشد. راهرو می گوید: “با این وجود ارزش فوق العاده ای برای پول نقد دارد.” “با این وجود تأثیرگذارها در حال ایجاد مطالب محتوایی هستند و سنگین سازی را برای تولیدکنندگان انجام می دهند.”

پخش صدای پویا و فیلم های جعلی عمیق پتانسیل زیادی برای کارآفرینان در بسیاری از بخش ها فراهم می کند. آگهی مالاریا در سال ۲۰۱۹ که شامل ۹ زبان دیوید بکهام است ، تأیید کرد که deepfakes چگونه می تواند دستیابی به پیام عمومی را گسترش دهد ، در طی دو ماه ۴۰۰ میلیون برداشت جهانی را دریافت می کند.

دیلون می گوید: Deepfakes ممکن است به تأثیرگذاران و سازندگان مطالب محتوایی که از آنها خواسته می شود محتوای زنده بیشتری ایجاد کنند ، کمک کند ، اما ممکن است در همه رسانه ها مجری متمایز نباشد. کریدور موافقت می کند: “شما تهدید یک عامل انسانی را برطرف می کنید ، در عین حال تماس انسانی را حفظ می کنید.”

تبلیغ بیش از حد شخصی

شرکت های فن آوری زبان چینی در کنار استفاده از جعل های عمیق در تبلیغات ، مزایای بیشتری دارند. Tencent بزرگ فناوری زبان چینی در یک مقاله سفید در ژوئیه ۲۰۲۰ در مورد برنامه های خود برای هوش مصنوعی تأکید می کند که deepfakes “تقریبا” جعلی “و” فریب “نیست ، اما یک تخصص فوق العاده مبتکرانه و پیشگامانه است. این شرکت از نهادهای نظارتی خواست تا از تصدیق این توسعه فناوری نوپا جلوگیری کنند. برای روند ، Tencent ذکر کرد که چگونه deepfakes می تواند لباس ها را در تعداد بیشتری از مدل ها با منافذ پوست و رنگ پوست ، قد و وزن کاملا متفاوت ارائه دهد. هنگامی که مشتریان کالاها را به عنوان لوازم جانبی خود می بینند ، آنها آماده خرید اضافی ، پرداخت ارزش بعدی و وکالت برای افراد وابسته هستند.

متیو درینک واتر ، رئیس شرکت نوآوری ترند (FIA) در دانشکده ترند لندن ، می گوید Deepfakes می تواند راهی برای “درک بسیار سریع” برای خریداران مشاهده مجموعه های جدید از یک مدل باشد.

وی برای اولین بار در سال ۲۰۱۹ شروع به کار در آزمایش های عمیق ساختگی کرد ، زمانی که مایکروسافت از سرمایه گذاری حمایت کرد که نیروی کار وی را قادر به درج مشتری در تبلیغات کرد. “این در مورد مسابقه نیست. این در مورد تأمین احساس اولیه شما از شکل ظاهری یک چیز است. ”

در این ماه ، گوچی با آژانس برنامه های نرم افزاری Niantic برای ایجاد همکاری جدید با The North Face در یکی از ورزش های Pokémon Go همکاری کرده است. Shvets of Reface AI می گوید: “به این فکر کنید که گوچی ممکن است یک قدم دیگر بردارد و ۵۰ خریدار بالای فیلم های شخصی خود را از خود حمل کند. در سال ۲۰۲۰ ، Reface AI مشتریان را قادر به تلاش برای پوشیدن لباس های گوچی به عنوان بخشی از آزمایش با Kering کرد ، که منجر به یک میلیون مبادله در یک روز شد.

نمایشی از چگونگی استفاده FIA ، Superpersonal و Hanger از تخصص deepfake برای به دست آوردن یک مشتری.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true