6 راه برای بهبود رویکرد تبلیغات طراحی وب سایت - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
۶ راه برای بهبود رویکرد تبلیغات طراحی وب سایت

نویسنده تصویر Sarah Bricker Hunt 29 ژانویه ۲۰۲۱
TwitterFacebookLinkedInFlipboard 0
برای ادامه رشد تجارت طراحی وب سایت خود ، اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما برای مخاطبان آنلاین مناسب تبلیغ شده است.

این مقاله با استفاده از چندین تکنیک مختلف شش ایده برای تبلیغات طراحی وب سایت به شما ارائه می دهد. ما به شما سرعت خواهیم داد:

بازاریابی ایمیلی
تکنیک های جستجوگرها
Google Ads ، پرداخت به ازای هر کلیک و هدف گذاری مجدد
شبکه اجتماعی
تبلیغات بنر
مراجعات

۱٫ بازاریابی از طریق ایمیل

روزانه تقریباً ۳۰۰ میلیون ایمیل به سراسر جهان ارسال می شود که انتظار می رود این روند رو به رشد باشد. اکثریت قریب به اتفاق کاربران اینترنت روزانه ایمیل را چک می کنند. اگر خوب انجام شود ، بازاریابی از طریق ایمیل می تواند به ازای هر ۱ دلار هزینه شده ۴۲ دلار درآمد کسب کند.

اجرای یک کمپین بازاریابی ایمیل برای تجارت طراحی وب سایت شما باید شامل سه عنصر اساسی باشد: رشد لیست ایمیل ، ایجاد پیام های ایمیل متناسب و هدفمند و بهینه سازی ایمیل های خود برای بالاترین نرخ کلیک. اساساً ، شما باید محتوای ایمیل جذاب ایجاد کنید که مخاطبان شما بخواهند آن را باز کنند.

در اینجا چند ایده برای کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل برای کمک به تبلیغ کسب و کار طراحی وب سایت خود آورده شده است:

یک خبرنامه رایگان شامل نکاتی که مشتریان شما می توانند هنگام ایجاد چشم انداز برای وب سایت خود استفاده کنند
پیشنهادات مقدماتی و محدود و محدود مخصوص خوانندگان ایمیل
کانون توجه مشتری – مشتری را معرفی کرده و تصاویر صفحه ای را که برای آنها طراحی کرده اید به اشتراک بگذارید
تبلیغات طراحی وب سایت – از ایمیل مارکتینگ استفاده می کند

مشتریان را تشویق کنید تا در لیست بازاریابی ایمیل شما در وب سایت و شبکه های اجتماعی ثبت نام کنند.

۲٫ تکنیک های سئو

اگر به یک تکنیک عملی و رایگان برای رانندگی با مزایای بیشتر علاقه مند هستید ، به سراغ بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بروید. وقتی موتورهای جستجو نمی توانند وب سایت شما را پیدا کنند ، مهم نیست که چقدر در انجام کار مهارت دارید.

خبر خوب این است که برای استفاده از SEO نیازی به استاد SEO ندارید. ترفند این است که سایت شما برای ربات هایی که در اینترنت جستجو می کنند و وب سایت شما را فهرست بندی می کنند جذاب باشد.

سئو در عمل چگونه کار می کند؟

در ابتدایی ترین اصطلاحات ، وقتی تکنیک های SEO را در محتوای وب سایت خود اعمال می کنید ، ممکن است وقتی شخصی کلمات مرتبط با سایت شما را جستجو می کند ، در بالای صفحه نتایج جستجو قرار گیرد. مشتریان طراحی وب سایت شما هنگامی که شما برای یادگیری سئو اولیه وقت بگذارید و آن را در وب سایت های خود اعمال کنید ، از مزایای آنها نیز بهره مند می شوند.

این روشی است که می توانید برای بهینه سازی وب سایت خود دنبال کنید:

تحقیق کلمات کلیدی را انجام دهید تا مشخص کنید افراد برای یافتن سایتهایی مانند سایت شما چه چیزهایی را جستجو می کنند.
محتوای جذاب و معتبر را برای وب سایت خود به صورت محتوای صفحه ، پست های وبلاگ و سایر ویژگی های غنی از محتوا ایجاد کنید. کلمات کلیدی و عبارات کلمات کلیدی عملکرد برتر را از تحقیقات خود به روش طبیعی ببافید.

عناوین صفحه وب ، URL ها و توضیحات وب سایت را بهینه کنید.

۳٫ Google Ads ، PPC و تبلیغات مجدد هدف

برای بازاریابی دیجیتال مهم است که قبل از سرمایه گذاری به خوبی در مورد چگونگی کارکرد گزینه های تبلیغاتی پولی کار کنید. برای استفاده از این تکنیک ها ، مانند SEO ، نیازی به تبدیل شدن به یک استاد راهنمای بازاریابی دیجیتال نیستید. یک درک اساسی تا رسیدن به صفحه شما در مقابل مشتریان بالقوه طراحی کمک زیادی خواهد کرد.

بیایید به سه دسته محبوب تبلیغات پولی برویم: Google Ads ، تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک و هدف گذاری مجدد.

Google Ads

Google تبلیغات پولی (حمایت شده) را ارائه می دهد که در صفحات نتایج جستجوی Google نشان داده می شود. این لیست ها قبل از پیوندهای “طبیعی” نشان داده می شوند که براساس عواملی مانند SEO و محبوبیت رتبه بندی می شوند.

برخلاف تبلیغات سنتی ، هنگام خرید تبلیغ Google ، لزوماً در یک زمان مشخص یا با نرخ قابل پیش بینی نمایش داده نمی شود. Google Ads از یک سیستم حراج فعال می شود که وقتی افراد در کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت شما جستجو می کنند. برای غلبه بر سایر آگهی دهنده هایی که از همان کلمات کلیدی استفاده می کنند ، باید یک امتیاز با کیفیت بالا داشته باشید. می توانید در مورد روند حراج اطلاعات بیشتری کسب کنید.

پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)

همانطور که انتظار دارید ، نرخ تبلیغات PPC با تعداد دفعات کلیک روی تبلیغات شما مرتبط است. علاوه بر Google Ads PPC ، می توانید تبلیغات PPC را از طریق شرکت هایی مانند آمازون و مایکروسافت نیز خریداری کنید.

هدف گذاری مجدد

هنگام “هدف گیری مجدد” تبلیغات ، می توانید داده های مربوط به مشتریان خود را بر اساس اقدامات قبلی آنها استفاده کنید. یکی از م mostثرترین روشهای استفاده از هدفگذاری مجدد برای تجارت طراحی وب سایت شما ، هدف گذاری مجدد تبلیغات برای مخاطبانی است که قبلاً از وب سایت شما بازدید کرده اند. برای استفاده از هدف گذاری مجدد ، باید روشی را برای جمع آوری داده ها درباره بازدید کنندگان وب سایت خود سرمایه گذاری کنید.

۴٫ شبکه های اجتماعی

تقریباً ۳ میلیارد کاربر فیس بوک ، ۳۳۰ میلیون کاربر توییتر و ۲۶۰ میلیون کاربر فعال LinkedIn ماهانه وجود دارد. دستیابی به بخش کوچکی از این شبکه های اجتماعی می تواند جهانی متفاوت برای برند طراحی وب شما ایجاد کند.

اگر فقط یک کار برای بهبود اثربخشی شبکه اجتماعی خود انجام می دهید ، باید مرتباً با پیروان خود ارتباط برقرار کنید. به آنها نشان دهید شما یک فرد واقعی هستید و به تجربه مشتری متعهد هستید. در اینجا چند بهترین روش دیگر وجود دارد که می تواند حضور اجتماعی شما را تقویت کند:

در هر یک از پروفایل های شبکه اجتماعی خود توضیحات سازگار ایجاد کنید.

کلمات کلیدی را در پروفایل ها و پست های رسانه های اجتماعی خود ادغام کنید.
برای جذب بازدید به گروه های Facebook و LinkedIn بپیوندید و توییت های خود را برچسب گذاری کنید.

سعی کنید هنگام ایجاد محتوای اجتماعی ارزش خود را ارائه دهید – به پیروان خود چیزی بیاموزید یا موارد ارزشمندی مانند کتاب الکترونیکی یا دعوت نامه برای ثبت نام در خبرنامه خود ارائه دهید.
تبلیغات طراحی وب سایت – از رسانه های اجتماعی بهره می برد

LinkedIn گزینه عالی شبکه اجتماعی برای مشاغل طراحی وب سایت است.

۵٫ بنر تبلیغاتی

برخلاف Google Ads ، در تبلیغات بنر از تصاویر برای هدایت بازدید از وب سایت دیگر به وب سایت شما استفاده می شود. شما می توانید به تبلیغات بنر مانند بیلبوردهای دیجیتالی فکر کنید – هدف شما باید ایجاد تبلیغات چشم نواز باشد که توجه ها را به خود جلب کند.

ساده ترین راه برای شروع تبلیغات بنری استفاده از Google Ads است. ساختار پرداخت با Google Ads متنی یکسان است و همان قوانین حراج نیز اعمال می شود. Google Display Network می تواند به شما کمک کند با مخاطبان سراسر وب ارتباط برقرار کنید.

می توانید بنرهای تبلیغاتی را در یک برنامه هنری دیجیتال ، از طریق یک پلت فرم طراحی مانند Canva ، یا یک سرویس مانند Google’s Display Ad Builder ایجاد کنید ، یا می توانید یک طراح گرافیک استخدام کنید.

۶٫ مراجعات

آخرین اما نه کمترین ، موارد ارجاع هستند. تعجب آور نخواهد بود که افراد به احتمال زیاد از شرکتها و افراد با شهرت خوب خرید می کنند. در اینجا چند روش برای تولید مراجعه وجود دارد:

فقط بپرس هنگامی که با مشتری تعامل مثبتی داشتید ، از او بخواهید یک توصیف نامه کوتاه از طرف شما بنویسد.

پیروان شبکه های اجتماعی خود را تشویق کنید که یک نظر بگذارند ، یک پست بنویسند و شما را نشان کنند یا طرفداران خود را به لایک یا دنبال کردن شما دعوت کنند.
در ازای بررسی صادقانه تجارت طراحی وب سایت خود انگیزه ای مانند تخفیف در کارهای آینده ارائه دهید.

به محض اینکه چندین گواهی نامه و ارجاع درخشان در دست دارید ، استفاده از آنها را فراموش نکنید. حتی می توانید یک صفحه کامل از ارجاعات را در وب سایت ، شبکه های اجتماعی یا کمپین های بازاریابی ایمیل و حتی به عنوان بخشی از تبلیغات پولی خود قرار دهید.

تبلیغات طراحی وب سایت خود را بالا ببرید
وقتی نوبت به بازاریابی دیجیتال می رسد ، روش های م effectiveثر بسیاری برای نمایش شرکت طراحی وب سایت شما وجود دارد. تصمیم گیری برای شروع کار چالش برانگیز است ، اما مطمئناً نتیجه تلاش های بازاریابی دیجیتال را مشاهده خواهید کرد. اگر با یک تکنیک نسبت به روش دیگر احساس راحتی بیشتری می کنید ، خوب است که از آنجا شروع کنید.

با The Download ، راهنمای بازاریابی خدمات فناوری ما ، در مورد تبلیغات طراحی وب سایت دیجیتال بیشتر بدانید.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true