Packadore Collective از مفهوم بسته بندی 'Take back' رونمایی کرد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
Packadore Collective از مفهوم بسته بندی ‘Take back’ رونمایی کرد

Packadore Collective از ‘Take Back’ رونمایی کرده است که یک راه حل بسته بندی بسته غذای برگشت پذیر و قابل استفاده مجدد است. طراحی بسته بندی مفهومی یک راه حل ساده و هوشمند را ارائه می دهد ، راهکاری که نه تنها از طریق استفاده و استفاده مجدد از اثرات زیست محیطی می کاهد ، بلکه از طریق آن تجربه مشتری را به طور مثبت افزایش می دهد.

اخبار بسته بندی - اخبار بسته بندی مواد غذایی - مقاله بسته بندی - اخبار بسته بندی غذای دریایی - صنعت بسته بندی

اکثر وعده های غذایی آماده بسته بندی ، حمل و نقل و در ظروف یکبار مصرف پلاستیکی بسته بندی می شوند ، سپس بیشتر آنها سوخته یا در اقیانوس های ما ریخته می شوند. علاوه بر این ، بسته بندی با کراهت روبرو می شود – ارزان ، کم لطیف و هرچقدر غذای داخل آن جذاب باشد ، بسته بندی کاملاً از تجربه مصرف کننده می کاهد.

Take Back بسته بندی خاصی است و به گونه ای طراحی شده است که برای استفاده مجدد آسان تمیز و برای سهولت ذخیره سازی قابل انباشت است.

ساختار دو جداره به شما کمک می کند تا دمای وعده های غذایی از طریق زایمان حفظ شود. طراحی ساختاری این مثال خاص یادآور بتکده ای برای استفاده خاص توسط صاحبان آشپزی آسیایی و به طور عمدی بدون مارک برای انعطاف پذیری استفاده توسط رستوران های مختلف است. این طرح همچنین به عنوان ظرفی مطلوب به قدری زیباست که بتواند با افتخار روی میز شام قرار گیرد.

این مفهوم سیستمی قابل بازگشت را پیشنهاد می کند که به موجب آن ارائه دهنده کانتینر میزبان بستری برای استفاده توسط اعضا – یعنی رستوران ها و کافه های محلی باشد. اعضا وعده های غذایی را در ظروف ‘Take Back’ تحویل می دهند ، سپس مصرف کنندگان آنها را نگه داشته و در هنگام تحویل بعدی آنها را پس می دهند. زیرساخت برای ردیابی محل ظروف برای بازیابی از قبل از طریق سیستم عامل هایی مانند Deliveroo و Just Eat موجود است و به راحتی می توان یک سیستم سپرده کوچک را پرداخت کرد که برای تأیید سرمایه گذاری در بسته بندی های قابل استفاده مجدد پرداخت می شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true