آژانس تبلیغاتی موفق که در خانه رشد کرد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
آژانس تبلیغاتی موفق که در خانه رشد کرد

این روزها آژانس های تبلیغاتی بسیاری به دلیل بیماری کووید ۱۹ به مرز تعطیلی کشانده شده اند و بسیاری از آژانس های تبلیغاتی نیز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند. اما راهکارهای یکی از آژانس های تبلیغاتی باعث رشد چشمگیری شده است. بخوانیم و فرا بگیریم…
آن زمان دوباره رسید، وقتی که ما به آژانس ها ، مارک ها ، سازمان ها ، جنبش ها و روندهایی که سال گذشته شکل گرفته اند نگاه می کنیم. در سال ۲۰۲۰ – سالی که بسیاری از ما دوست داریم فراموشش کنیم – صنعت حل مشکلات ما؛ بارها و بارها ثابت کرد که آنها برای ساختن ، کمک کردن ، پرسیدن سوال ، شکل دادن به فرهنگ ها و تغییر جهان نیاز دارند. ما آنها را در افتخارات سال نو جشن می گیریم.

در سال ۲۰۲۰ تعداد زیادی از بزرگترین تبلیغ کنندگان جهان تیم های خلاقانه خود را در خانه مشاهده کرده اند. در ماه سپتامبر ، فدراسیون جهانی تبلیغ کنندگان (WFA) و رصدخانه بین المللی دریافتند که بیماری همه گیر ویروس کرونا باعث سرعت بخشیدن به روند رشد ۵۷ درصدی در بین شرکت های چند ملیتی شده است.

این فقط خلاقانه نیست. رشد فرصت های دیجیتالی منجر به افزایش نمایندگی های داخلی شده است ، در پنج سال گذشته ۷۴ درصد به شرکت های تأسیس شده اضافه شده است. فقط در یک سال گذشته ، مشاغل شامل Nestlé ، Herz و Anheuser-Busch روند صعودی را طی کرده اند.

پس جای تعجب نیست که الیور ، آژانس ها و اکوسیستم های داخلی، برای مارک هایی مانند Unilever و The Guardian طراحی ، ساخت و اجرا می کند ، ..

الیور با بیش از ۲۰۰ مشتری در ۴۶ کشور جهان ، ۱۲ ماه را با موفقیت طی کرده است که در آن “خانه”به عنوان “مسکن” به معنای واقعی کلمه به جای دفاتر مشتری، به خانه خود مردم تبدیل شده است. اگرچه انتقال به WFH این امکان را داشت که صدای زنگ مرگ و نابودی آژانس داخلی الیور را به صدا درآورد ، اما این فرصت را به عنوان سرعت بیشتر برای مشتریان به وجود آورد.

این آژانس تبلیغاتی با کار از راه دور ، سرعت و کارآیی در DNA خود ، به شهرت خود به عنوان یک مشتری و رهبر خلاق تبدیل شده است.

در زمانی که شاخه ها به حالت تعلیق درآمده بودند ، الیور با “تعقیب خورشید” توانایی تولید جهانی ، استودیوهای تولید تیراندازی در خانه ، “کارخانه های” محتوای خارج از کشور و توانایی عملیات مقیاس و پایین آوردن لحظه ای به چالش کشیده شد. .

این تجارت سیستم عامل اختصاصی خود ، Oliver Marketing Gateway (OMG) را به حداکثر رسانده و ارتقا داده تا پاسخگوی خواسته ها و چالش های ایجاد شده توسط همه گیر جهانی باشد. OMG به مشتریان امکان دسترسی فوری و ایمن به دارایی ها ، کمپین ها ، کارشناسان و توانایی های دریایی جهانی آنها را می دهد ، مهم نیست که در کجای دنیا قرار داشته باشند. با استفاده از این سیستم ، مشتریان و تیم ها قادر به استفاده مجدد و استفاده مجدد از دارایی ها و کمپین های خود در حین قفل شدند و از کشورهایی که هنوز مردم قادر به فیلمبرداری یا ورود به دفتر بودند کمک خواستند.

نتایج خود گویای این امر است: در سال ۲۰۲۰ ، آژانس تبلیغاتی الیور بیش از ۸۰،۰۰۰ کمپین فردی و بیش از ۶۰۰،۰۰۰ قطعه محتوا را از طریق OMG ارائه داد.

این برنامه همچنین بهترین عملکرد مبارزات دهه Lynx را ایجاد کرد ، ۹ میلیون نفر را در ۲۵ کشور جهان برای بهبود سلامت جسمی و روحی خود با رکسونا به ارمغان آورد و از مشتریان Barclaycard در برابر کلاهبرداری محافظت کرد و باعث افزایش ۶۰۰ درصدی بازدید سایت شد. گویی که این کافی نیست ، همچنین با نکات PG قلدری و نژادپرستی آنلاین را محکوم کرد.
در نتیجه ، الیور نسبت به سال گذشته ۳۵٪ رشد کرد و آمار جهانی درآمد ۲۵۰ میلیون دلاری را مشاهده کرد. موفقیت در خط مشی تجاری نیز مشاهده شد: ۱۵ مشتری جدید و سه قلمرو گسترده در فرانسه ، ایرلند و نیجریه.

در سطح شرکت ها ، تجارت امسال نیز متعهد شده است که به یک “سازمان ضد نژاد پرستانه فعال” تبدیل شود. این شامل اعطای هر فرد در آموزش ضد نژادپرستی در تجارت ، تعیین تنوع و سرشماری و همچنین مدیر ارشد ورود به سیستم ، جذب فعالیت ذینفعان اصلی و رهبران تجاری و استخدام تیم ۴۰+ تغییر دهنده جهانی برای کمک به تجارت در این مسیر باقی بماند. این مدرسه همچنین از حامیان مدرسه درخشان پایان دادن به Brixton است.

نکته بسیار مهم ، این است که با برنامه ای برای حفاظت از سلامت روحی و جسمی مردم در همه گیر ، از رفاه کارکنان خود در سال جاری محافظت کرده است ، که منجر به بالاترین امتیازات رضایت کارکنان کسب و کار ثبت شده است.

این مقاله در مورد: جهانی ، افتخارات سال نو ، بازاریابی ، تبلیغات ، آژانس است

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true