روندهای بازاریابی 2020 و تاثیر آن بر کسب و کار و تجارت برند ها - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
روندهای بازاریابی ۲۰۲۰ و تاثیر آن بر کسب و کار و تجارت برند ها

در حالی که بدون شک سال ۲۰۲۰ سال سختی بود ، اما برای صنعت بازاریابی نیز یک سال پویا بود ، زیرا ما در واکنش به همه گیری رابطه بین مصرف کننده و برند در حال تحول را مشاهده و سازگار کردیم. سال ۲۰۲۰ شاهد چندین روند اصلی بازاریابی بود ، که بسیاری از آنها ناشی از پیامدهای عملی زندگی در یک جهان امن Covid-19 است.

خواه این افزایش رویدادهای مجازی باشد ، زیرا مسافرت ها به شدت کاهش یافته اند ، یا تعداد کسب و کارهایی که تمرکز خود را روی ارائه خدمات جدید بهداشتی یا پیام رسانی متمرکز می کنند ، با توجه به این که همه ما از بهداشت و بهداشت آگاه می شویم – کدامیک از این روندها همچنان مرتبط خواهد بود دنیای بازاریابی در سال ۲۰۲۱ و بعد از آن؟

هنگامی که به سال جدیدی می رویم ، من با رهبران آژانس ماموریت در مورد روندهایی که برای ماندن در اینجا وجود دارد و اینکه چگونه برند ها می توانند از آنها برای تعامل بهتر با مشتری متغیر خود استفاده کنند ، صحبت کردم.

افزایش مداوم تجارت الکترونیکی در بازاریابی

مفهوم خرید آنلاین چیز جدیدی نیست ، اما در سال ۲۰۲۰ تجارت الکترونیکی مانند هرگز رشد کرد. در واقع ، به گفته تحلیلگران Edge Retail Insight ، انتظار می رود فروش اضافی رانده شده توسط Covid-19 5.3 میلیارد پوند بخش تجارت الکترونیکی انگلستان را تقویت کند ، با ۴۹٪ از مصرف کنندگان انتظار می رود که پس از همه گیر شدن نیز بیشتر به صورت آنلاین خرید کنند – ۱۹٫۹٪ طبق گزارش Econsultancy ، فروش کل فروش تا پایان سال ۲۰۲۱ است.

 

همانطور که این آمار نشان می دهد ، در سال ۲۰۲۱ تجارت الکترونیکی همچنان یک پلت فرم انتخابی خواهد بود ، البته همراه با تعداد بیشتری از مراجعه به فروشگاه ها به احتمال زیاد برای خریدهای بزرگتر مانند مبلمان. خانه تحلیلگر ، فارستر ، همچنین انتظار دارد كه هزینه های وفاداری و حفظ مشتری تا سال آینده ۳۰٪ افزایش یابد ، زیرا مارك ها به دنبال حفظ مشتریان آنلاین آنلاین هستند كه در دوره تجارت تجارت الکترونیك ۲۰۲۰ به دست آوردند.

الیوت سایکس ، رئیس تجربه مشتری ، Ethology معتقد است که سال گذشته ، بیش از هر زمان دیگری ، شاهد بودیم که ایجاد تجربه کاربری مناسب هنگام بررسی تجارت الکترونیکی بسیار مهم است. با تغییر چشمگیر ورود به اینترنت در سال ۲۰۲۰ و سال ۲۰۲۱ ، برند ها مجبور شده اند هر بار بازدید از سایت خود را انجام دهند – به طور مداوم آزمایش و افزایش تجربه برای اطمینان از تبدیل شدن بازدید به سایت و سپس بازدید مجدد.

اما در حالی که می بینیم بسیاری از برند های معروف خیابان های معروف رنج می برند ، ما انتظار مرگ در خیابان های بزرگ را نداریم ، بیشتر از موارد تصور شده که نیازها و انتظارات جدید مشتری را برآورده می کند – شاید نه جایی برای خرید و خرید بلکه فضایی برای تعامل ، اکتشاف و سرگرمی. برند ها برای تعریف مجدد نقش کانالهای فیزیکی و چگونگی ادغام یکپارچه آنها با کانالهای دیجیتال خود ، باید این نیازهای جدید را به خوبی درک کنند.

سام بتیس ، مدیر رسانه های اجتماعی در Krow ، می گوید خرده فروشی آنلاین سالهاست که یک منطقه رشد است ، اما شرایط سال گذشته باعث شد که این امر باعث افزایش خرده فروشی ها در هر اندازه شود که به دنبال کارهای مختلف هستند.

آنچه واقعاً در این مورد هیجان انگیز است ، نوآوری مداومی است که ایجاد کرده است – بسیاری از افراد به چالش کشیده اند که راه هایی برای بهتر کردن تجارت الکترونیکی پیدا کنند. ما دیده ایم که سیستم عامل های تجارت الکترونیکی در دسترس هستند و سریعتر واکنش نشان می دهند و برای برند های مختلف اندازه فعال می شوند و اطمینان حاصل می کنند که خرده فروشان محلی کوچکتر در سر و صدا از بین نمی روند. در حالی که این سیستم عامل ها مدتی است در دسترس هستند ، اما آموزش و پشتیبانی ارائه شده توسط دیگران باعث شده است که سیستم عامل ها بیش از هر زمان دیگری دسترسی داشته باشند.

ما همچنین دیده ایم که فناوری chatbot و تجارت مکالمه به رشد و دسترسی بیشتر ادامه می دهند. VR به جبران برخی از تجربیاتی که ممکن است از تجربه های فروشگاه از دست بدهیم کمک می کند – نه فقط برای برند های بزرگ ، بلکه از طریق فناوری مانند Shopify AR. ما دیده ایم که سیستم عامل های اجتماعی تجارب تجارت الکترونیکی را تکه تکه کرده اند و خرید را به گونه ای متناسب با انواع مختلف خریداران در دسترس قرار می دهند – و دیدیم تجارت با پست های تأثیرگذار قابل خرید بیشتر اجتماعی می شود.

مجازی به واقعیت تبدیل می شود

در حالی که کشورهای جهان همچنان با فاصله اجتماعی دست و پنجه نرم می کنند ، منصفانه است که بگوییم به نظر می رسد رویدادها ، کنفرانس ها و در واقع فعالیت های انتخاباتی تا سال ۲۰۲۱ به صورت از راه دور ادامه یابد. به همین منظور ، مطالعه ای توسط Integrate از بازاریابان B2B در انگلستان و ایالات متحده دریافتند که بودجه های بازاریابی و بودجه های رویدادهای مجازی هر دو افزایش می یابند ، ۸۰٪ از پاسخ دهندگان انتظار دارند که در رویدادهای ترکیبی شرکت کنند یا در آن شرکت کنند.

مهم است که مشاغل همچنان به انطباق خود ادامه دهند ، زیرا طبق پیش بینی VisitBritain ، صنعت رویدادهای انگلیس در سال ۲۰۲۰ تا ۵۸ میلیارد پوند ضرر می کند. یک مزیت در کاهش وقایع فیزیکی نوآوری در فناوری بوده است ، با هولوگرافیک ، واقعیت مجازی ، پخش مستقیم رسانه های اجتماعی و برنامه های کنفرانس شبیه سازی شده (فقط چند مورد) که تأثیر بسزایی برای برند های وابسته به بازاریابی رویدادها دارد.

کلر کوپر ، همیار مدیر ، ارتباطات اسپید می گوید وقتی همه گیر شد ، مصرف کنندگان به کانال های دیجیتال روی آوردند تا راهی برای تعامل با برند ها باشد و به سرعت انتظار می رفت بازاریاب ها از این روش پیروی کنند. در نتیجه ، ما شاهد افزایش زیادی در تعداد برند ها از جمله عناصر مجازی در استراتژی های بازاریابی آنها هستیم ، چه برای راه اندازی مطبوعات ، کنفرانس ها و رویدادها یا فعالیت های تبلیغاتی مصرف کنندگان.

با توجه به اینکه انتظار می رود Covid-19 تا سال ۲۰۲۱ هزینه های بازاریابی موجود را تحت تأثیر قرار دهد و بسیاری از کشورها هنوز تحت محدودیت های شدید مسافرتی هستند ، احتمالاً تجربه های مجازی – به یک شکل یا شکل دیگر – برای ماندن در اینجا هستند. با این حال ، به جلو حرکت می کنیم ، ما انتظار داریم که استفاده از برند ها از فناوری پیچیده تر شود ، به خصوص که نوآوری در این زمینه با سرعت ادامه می یابد.

در آینده ، هر دو مصرف کننده B2C و B2B انتظار یک تجربه مجازی بی عیب و نقص را دارند ، به همان روشی که یک رویداد حضوری اجرا می شود – ما شاهد ارزش تولید و خلاقیت بیشتری هستیم که توسط بسیاری از راه حل های جدید هدایت می شود. ما همچنین انتظار داریم که تجربیات مجازی حتی پس از از سرگیری تجربه های زنده باقی بماند و به شرکت کنندگان این امکان را می دهد که به گونه ای احساس راحتی کنند.

محور سلامت و تاثیر در تبلیغات و بازاریابی

۲۰۲۰ سالی بود که مردم مجبور شده اند بیش از هر زمان دیگری درباره سلامتی خود فکر کنند. Covid-19 نه تنها بهداشت و بهداشت خانه را در کانون توجه قرار داده بلکه بر نحوه بررسی سلامت روان و عاطفه و اهمیت سیستم ایمنی بدن نیز تأثیر بسزایی داشته است.

در نتیجه ، بسیاری از مارک ها تمرکز خود را بر روی محصولات جدید مرتبط با سلامتی قرار داده اند که هدف آنها بهبود رفاه مشتری است و برخی دیگر بر روی تبلیغ پیام ها پیرامون مواد موجود در سلامتی و سلامتی یا خواص موجود در محصولاتشان هستند. در طی همه گیری ، نیلسن تشخیص داد که رفتار مصرف کننده درمقابل سلامتی به دو دسته جداگانه تقسیم می شود: خرید فعال سلامت فکر (خرید محصولات پیشگیری از سلامتی و سلامتی) و مدیریت سلامت واکنش پذیر (خرید وسایل محافظتی مانند ماسک و ضد عفونی کننده). بازاریاب ها باید کمپین ها و برنامه های متناسب با این برنامه را در سال ۲۰۲۱ وفق دهند.

کیت کاکس ، مدیر اجرایی ، بری لینو ، اظهار داشت که بخشی از جنون سال ۲۰۲۰ در تلاش بود پیش بینی کند که گروه های مختلف در بخش بهداشت به کدام سمت می روند. به عنوان مثال ، زمان مناسبی برای راه اندازی ضد عفونی کننده دست بوده است ، اما نه یک مخلوط سرفه – به دلیل فاصله گرفتن از اجتماع ، این گروه ضربه بزرگی را متحمل شده است. درمان های وروکا نیز کاهش یافته است ، اما سایر درمان های “اختیاری” افزایش یافته است. به عنوان مثال ، درمان های جرم گوش.

دسته بندی ها کنار بگذارند ، در سال ۲۰۲۱ انتظار داریم که قدرت برند در درجه اول و مهمترین باشد. با برند معتبر که بر آن تسلط دارند زیرا یافتن آنها آسان ، تشخیص آسان و خرید آنها آسان است.

برند های موفق در تلاش برای دستیابی به در دسترس بودن فیزیکی گرانبها ، نوآوری خود را در زمینه دیجیتال / مستقیم برای مقابله با / آمازون تسریع می کنند و راه های جدیدی برای دستیابی به مشتریانی که نمی خواهند از فروشگاه های محلی خود بازدید کنند پیدا می کنند.

یک نکته اساسی برای آژانس ها این است که اطمینان حاصل کنند آنها از این توانایی ها در زره پوش خود برخوردار هستند و می توانند از مشتری ها با هر لباسی پشتیبانی کنند ، و همچنین به چالش ها و فرصت های مشابه واکنش نشان دهند.

در حالی که تنها شجاع ترین افراد تلاش می کنند تا پیش بینی کنند که چه چیزی ممکن است در سال ۲۰۲۱ برای همه ما پایین بیاید ، ما می توانیم اطمینان داشته باشیم که مهارت های بسیار مورد اشاره و چابکی و سازگاری همچنان برای صنعت بازاریابی حیاتی هستند زیرا ما به مشتریان کمک می کنیم تا بتوانند حرکت کنند آینده ای نامشخص

کت دیویس ، مدیر بازاریابی گروهی ، Mission Group و Krow Group

 

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true