شرکت بسته بندی Amcor با 35 شرکت کالاهای مصرفی در زمینه پایداری - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
شرکت بسته بندی Amcor با ۳۵ شرکت کالاهای مصرفی در زمینه پایداری

Amcor با مشارکت ۳۵ شرکت پیشرو در صنعت کالاهای مصرفی ، اقداماتی را برای کاهش قابل توجه زباله های پلاستیکی انجام خواهد داد. تامین کننده و شرکای آن در این ائتلاف دو قانون طراحی جدید را برای تحویل بسته بندی که بازیافت آن آسان تر و مقرون به صرفه است ، اعمال می کنند.

اولین قانون طراحی انتظار می رود که با از بین بردن رنگدانه های رنگی و برچسب گذاری که بر میزان بازیافت تأثیر می گذارد ، اقتصاد اقتصادی بازیافت بطری PET را بهبود بخشد. قانون دوم طراحی ، موادی را که برای بازیافت کنندگان مشکل ساز هستند از انواع اشکال بسته بندی های پلاستیکی حذف می کند. با اجرای این قوانین ، بازیافت آسان تر ، ارزان تر ، کارآمدتر می شود و می تواند سریعتر مقیاس بندی شود – که در نتیجه نشت مواد زائد به محیط کاهش می یابد.

Amcor به عنوان یک شرکت بسته بندی جهانی که بسته بندی های نوآورانه برای مواد غذایی ، نوشیدنی ، دارویی ، پزشکی ، خانگی و مراقبت های شخصی را تأمین می کند ، در تدوین این قوانین نقش اساسی داشته است. اصول طراحی همچنین با اهداف خود شرکت برای توسعه بسته بندی پایدارتر و همکاری برای افزایش نرخ بازیافت در سراسر جهان همسو است. امسال ، آمکور گزارش داد که ۷٫۷۱ میلیارد دلار از درآمد آن اکنون از محصولاتی بدست آمده است که قابل بازیافت هستند – پیشرفت چشمگیر در صنعت آن که منجر به تعهد می شود که تا سال ۲۰۲۵ تمام بسته بندی های آن قابل بازیافت یا استفاده مجدد هستند.

“APR خوشحال است که این قوانین طراحی با APR Design for Plastics Recyclability for PET Recyclability مطابقت دارد. این دستورالعمل ها به ایجاد استانداردهای صنعت برای ارائه راه حل های پایداری برای بسته بندی های پلاستیکی کمک می کنند و به منظور افزایش ارزش بازیافت بطری های PET عمل می کنند. “” استیو الكساندر ، رئیس و مدیرعامل انجمن بازیافتكنندگان پلاستیك گفت: “بازیافت به عنوان پایه بسته بندی عمل می كند بخشی از اقتصاد دایره ای است و این دستورالعمل ها کمک می کند تا وقتی که سیستم مدیریت پسماند ما می آید ، حلقه بسته شود. ”

Amcor همچنین مقاله اخیر CGF را درباره مسئولیت گسترده تولید کننده (EPR) تأیید می کند که از دولت ها می خواهد با صنعت کار کنند تا اطمینان حاصل شود که طرح های EPR مجموعه ای از اصول راهنما برای انصاف ، اثربخشی و پایداری را رعایت می کنند.

true
true
true
true
  1. شهلا ببری

    واقعا مشارکت و باید از اروپایی ها یادبگیریم. ما همیشه میخواهیم مستقل عمل کنیم و برای همین عملکردمون ضعیف میشه.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true