بسته بندی های CPG با اقبال خوبی در سال آینده مواجه خواهند شد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
بسته بندی های CPG با اقبال خوبی در سال آینده مواجه خواهند شد

چرا اجرای خوب CPG تا سال ۲۰۲۱ ادامه خواهد یافت؟ کالاهای بسته بندی شده مصرفی (CPG) مواردی است که روزانه توسط مصرف کنندگان معمولی مورد استفاده قرار می گیرد و نیاز به تعویض یا دوباره پر کردن معمول دارند ، مانند مواد غذایی ، نوشیدنی ها ، لباس ، تنباکو ، آرایش و محصولات خانگی.

بیماری همه گیر در بسیاری از مشاغل سخت بوده است ، اما این امر برای سازندگان تمیزکننده های خانگی و غذاهای مقاوم در قفسه صدق نکرده است. تولیدکنندگان CPG ، از Procter & Gamble و شرکت Clorox گرفته تا Smucker و Campbell Soup Company ، افزایش تقاضا را مشاهده کرده اند زیرا محدودیت در زندگی روزمره ، مردم را مجبور به گذراندن وقت بیشتری در خانه کرده است.

برآوردهای قبلی پیش بینی می کرد که با ورود واکسن ، سلطه صنعت CPG پایان یابد. اما با نزدیک شدن به شروع یک سال جدید ، داده ها نشان می دهد که روند این دسته احتمالاً تا سال ۲۰۲۱ ادامه خواهد داشت.

جایی که مردم ورزش می کنند

با تعطیلی سالن های ورزشی ، افراد بیشتری کار در خانه را شروع کرده اند. به عنوان مثال ، در نوامبر ، Peloton اعلام کرد که تعداد اشتراک های تناسب اندام متصل ۱۳۷٪ سالانه افزایش یافته و به بیش از ۱٫۳۳ میلیون نفر رسیده است.

به نظر می رسد ، مردم این ترتیب را دوست دارند.

طبق گزارش اخیر شرکت سرمایه گذاری خطر پذیر Coeffic Capital و نشریه آنلاین The New Consumer ، ۶۶٪ از مصرف كنندگانی كه به دنبال شیوع بیماری بیشتر در خانه فعالیت می كنند ، می گویند این كار را به روال گذشته خود ترجیح می دهند. این امر برای تولیدکنندگان CPG خوشایند است ، زیرا زمان بیشتر برای کار کردن عرق در خانه به معنای فرصت کمتری برای تهیه سالاد در طول سفر به ورزشگاه است.

جایی که مردم کار می کنند

با توجه به یادداشتی مشابه ، اوج کار از راه دور باعث افت مسافرینی می شود که وارد دفتر می شوند. این تغییر برای صنعت CPG یک مزیت محسوب می شود ، زیرا به این معنی است که افراد بیشتری قهوه خود را در خانه دم می کنند و هرگونه نشت را با دستمال کاغذی تمیز می کنند.

ارقام شرکت تحلیلی Placer.ai که نشان دهنده ترافیک پا به نمونه ای از ساختمانهای اداری در شهر نیویورک است ، این تغییر را نشان می دهد. در اواخر ماه مارس ، تعداد تقریبا ۱۰۰٪ کاهش یافت. آنها از آن زمان بسیار کمتر از حد معمول باقی مانده اند.

دلیلی وجود دارد که باور کنیم روند کار از هر کجا ادامه دارد. یک نظرسنجی در ماه سپتامبر از گالوپ نشان داد که تقریباً دو سوم کارگران آمریکایی که از راه دور در سراسر بیماری همه گیر کار می کردند ، مایل هستند که این کار را در صورت لغو محدودیت ها ، چه به دلیل ترجیح شخصی یا نگرانی نسبت به Covid-19 ، ادامه دهند.

جفری هارمنینگ ، مدیرعامل شرکت جنرال میلز ، در اواسط ماه دسامبر طی تماس با درآمد گفت: “همانطور که از پویایی روزمره گام برمی داریم ، رفتارهای مصرف کننده را در حال تکامل می بینیم که فکر می کنیم فراتر از همه گیر خواهد بود.” . “بسیاری از مصرف کنندگان به ما گفته اند که آنها از مزایای گرایش به خانه در زندگی خود لذت می برند ، از جمله محیط کار انعطاف پذیر ، اوقات خانوادگی بیشتر و تعادل بیشتر ، کیفیت زندگی بهتر.”

مردم چگونه بودجه می دهند

در حالی که برخی از افراد از راه دور کار می کنند ، برخی دیگر بی کار هستند. در ماه آوریل ، نرخ بیکاری این کشور به رکورد شکن ۱۴٫۷ درصد رسید. تعداد افرادی که هنوز به دنبال کار هستند همچنان بالا است.

تا زمان بازگشت اقتصاد ، بسیاری از مصرف کنندگان با اجتناب از رستوران ، پس انداز می کنند.

هارمنینگ گفت: “آنچه ما از ركودهای گذشته آموخته ایم این است كه اولین و مهمترین راهی كه مصرف كنندگان در بودجه غذایی خود صرفه جویی می كنند ، غذا خوردن بیشتر در خانه است.” جنرال میلز در آخرین سه ماهه خود با بسیاری از رستوران ها که بسته یا با ظرفیت محدودی کار می کنند ، گزارش داد که فروش خالص ۷٪ افزایش یافته و به ۴٫۷ میلیارد دلار رسیده است.

جایی که مردم سرمایه گذاری می کنند

مردم جایی برای رفتن ندارند ، مردم پول خود را برای بهسازی خانه هایشان ریخته اند. فروش برای خرده فروشان Home Depot ، Lowe’s و Ace Hardware افزایش یافته است. داده های شرکت اندازه گیری چند پلتفرمی Comscore نشان می دهد که میزان مراجعه به سایت های مبلمان منزل نیز افزایش یافته است. در ماه مه ، این گروه ۱۳۳ میلیون بازدید کننده منحصر به فرد را تجربه کرده است – بالاترین بالاترین میزان بازدید کنندگان.

در اینجا تفکر این است که افرادی که خانه خود را بازسازی کرده اند ، می خواهند با گذراندن وقت بیشتر در خانه ، حتی وقتی بارها و رستوران ها دوباره باز می شوند ، از همه این نسخههای پیشرفته لذت ببرند.

شان کانولی ، مدیر عامل شرکت مارک های کناگرا ، طی یک مجازی گفت: “اکنون که آنها این سرمایه گذاری ها را به لانه سازی یا پیله سازی تبدیل کرده اند – هرچه می خواهید آن را بنامید – انتظار داریم که آنها بخواهند بازده آن سرمایه را بدست آورند.” رویدادی که در ماه اکتبر به میزبانی انجمن مارک های مصرف کننده برگزار شد. “این پیش بینی می کند که سطح بالایی از مناسبت های غذا خوردن در خانه برای آینده قابل پیش بینی وجود دارد.”

مردم چگونه خرید می کنند

همه گیری نه تنها نوع غذای مردم ، بلکه نحوه خرید آن را تغییر داده است. شماره های شرکت تجزیه و تحلیل داده Earnest Research ، که معاملات کارت اعتباری و بدهی را ردیابی می کند ، نشان می دهد که از ماه مارس ، بزرگسالان ایالات متحده بیش از دو برابر سال گذشته برای خرید مواد غذایی آنلاین هزینه کرده اند.

افزایش خریداران دیجیتال به شرکت های CPG اجازه می دهد تا بینش بیشتری در مورد رفتار مصرف کننده و استراتژی بازاریابی خود جمع کنند. به عنوان مثال ، جنرال میلز در حال ساخت مجموعه داده های ارزشمندی است که از طریق وب سایت های خود Boxtops4education.com ، Bettycrocker.com و Pillsbury.com گرفته شده است ، که طبق گفته این شرکت ماهانه با ۸ میلیون کاربر منحصر به فرد تعامل دارند.

“روند باز کردن قفل ستاره رشد

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true