اهمیت برچسب در بسته بندی مواد غذایی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
اهمیت برچسب در بسته بندی مواد غذایی

با روی آوردن مصرف کنندگان آمریکایی به غذا ، تحویل غذا و خرید آنلاین مواد غذایی در طی بیماری همه گیر COVID-19 ، برچسب گذاری مواد غذایی و نوشیدنی اهمیت تازه ای پیدا کرد. رهبر برچسب پایدار UPM Raflatac با اشاره به افزایش ۱۵-۲۰ درصدی فروش صنعت مواد غذایی در سال جاری و فروش تجارت الکترونیکی ۴۳ درصدی ، دریافت که مشتریان تحویل مواد غذایی و رستوران می خواهند تجربه ایمن فزاینده ای را با برچسب هایی فراهم کنند که محافظ های قابل توجهی برای انسان فراهم می کند بهداشت و حفاظت از محیط زیست.

كایل استرنسكی ، مدیر بازرگانی (غذا ، HPC و آشامیدنی) برای UPM گفت: “ما می دانستیم كه با توجه به تأثیر خرید COVID-19 ، نیازهای بسته بندی برای مشتریان صنایع غذایی تغییر می كند و ما تشویق می شویم كه ببینیم پایداری جایگاه مناسبی ندارد.” رافلاتاک آمریکا. “در حقیقت ، داده های سفارش ۲۰۲۱ ما نشان می دهد که ویژگی های پایدار برای برچسب های مواد غذایی در حال حاضر از اهمیت بیشتری برخوردار هستند ، زیرا مصرف کنندگان و مشتریان یک سیستم غذایی شفاف و ایمن را در اولویت قرار می دهند. پایداری برای ایمنی یا راحتی فدا نمی شود.”

بر اساس بینش و درخواست مشتری UPM Raflatac ، استرنسکی برترین برچسب مواد غذایی و روند بسته بندی را برای سال ۲۰۲۱ شناسایی کرد:

Tamper-Proof Labels برای ظروف تحویل غذا بدون تماس ، جعبه های پیتزا و موارد دیگر

با افزایش وعده های غذایی و تحویل مواد غذایی تقریباً ۷۵٪ در طی همه گیر شدن و افزایش هزینه های خدمات تحویل غذا ۷۰٪ در ماه مارس در مقایسه با ۲۰۱۹ ، بسته بندی مواد غذایی به ابزاری مهم برای خرده فروشان و تولیدکنندگان برای برقراری ارتباط بهداشت و ایمنی تبدیل شده است.

برچسب های ضد دستکاری که به طور سنتی برای داروهای الکترونیکی و با ارزش بالا مورد پسند قرار می گیرند ، اکنون رستوران ها ، بقالی ها و مشتریان خدمات تحویل غذا را به اثبات می رساند که مسئولیت رسیدگی مسئولانه از زمان آماده سازی تا تحویل را دارد. طبق گفته استرنسکی از UPM ، همه شرکت های بزرگ ملی تحویل غذا و بسیاری از زنجیره های رستوران غذای سریع و ملی با استفاده از برچسب های حساس به فشار روی بسته بندی مواد غذایی ، برخی از مشتریان رستوران ، از جمله Papa John’s ، بسته بندی را تبلیغ می کنند تا بر تعهد به سلامت انسان تأکید کنند ، ایمنی و کیفیت

برچسب های هوشمند ایمنی مواد غذایی ، قابلیت ردیابی و مدیریت موجودی را بهبود می بخشد

ایمنی مواد غذایی برای تولیدکنندگان مواد غذایی مهم است و نهادهای نظارتی ایالات متحده از شرکت ها می خواهند که سیستم داده های دیجیتال به روز شده برای ردیابی مواد اولیه ، لوازم فروشنده و موجودی کالا را در تمام مراحل تولید حفظ کنند. کدهای QR با فناوری پیشرفته و داده های ردیابی مربوط به برچسب های حمل و نقل و حمل و نقل مواد و مواد غذایی به بهبود مدیریت موجودی کالا ، قابلیت ردیابی و پاسخ سریعتر به مشکلات احتمالی تأمین غذا و سیستم کمک می کند.

امنیت ایمنی غذا با بسته بندی های دارای برچسب جدید

در عصر یادآوری مواد غذایی مکرر و بسیار تبلیغاتی و نگرانی های مربوط به امنیت غذایی (مانند سالمونلا در پیاز و محصولات تازه یا آلودگی ذرات خارجی) ، کدهای QR و ردیابی داده ها در برچسب های مواد غذایی به ردیابی سریع زنجیره های تأمین ، فروشندگان ، مقصد خرده فروشی و کدهای مربوطه کمک می کند. . جوهر ترموکرومیک حساس به دما ، خرده فروشان ، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را درصورتی که در هنگام حمل ، تحویل یا نگهداری خارج از دمای قابل قبول باشد ، هشدار می دهد. هرچه اطلاعات بیشتری برای اطمینان از کیفیت و ایمنی محصول فراهم شود ، اعتماد خرده فروشان و مشتریان مواد غذایی نیز بیشتر می شود.

افزایش پایداری مواد غذایی در بسته بندی های جدید ضمن حفظ عملکرد با کیفیت بالا

کالاهای بسته بندی شده مصرف کننده و خرده فروشان تا سال ۲۰۲۵ به طور متوسط ​​۲۵٪ محتوای بازیافتی در بسته بندی های پلاستیکی خود متعهد شده اند. اگرچه برچسب ممکن است فقط ۲٪ از وزن بسته بندی پلاستیکی را تشکیل دهد ، اما این می تواند عامل تعیین کننده ای برای عدم یا عدم مواد باشد. قابل بازیافت در عجله برای رسیدن به یک تغییر عمده به سمت تجارت الکترونیکی و تحویل غذا در طی COVID-19 ، برخی از جزئیات بسته بندی ، از جمله چسب ها ، یکپارچگی جوهر یا بسته بندی برچسب ، نادیده گرفته شده اند.

کیفیت یا وضوح جوهر را در رسید یا مهر تحویل بگیرید که در برابر دما مقاوم نباشد:

دمای گرم ممکن است باعث لکه گیری غیرقانونی برخی جوهرها شود و مانع تحویل ، نگهداری یا کیفیت واقعی شود. گزینه های مواد نیز می تواند بر ایمنی تأثیر بگذارد: ظروف پلاستیکی قابل استفاده مجدد (RPC) که اغلب توسط تولید کنندگان مواد غذایی برای حمل مواد کشاورزی (میوه های فله ای / سبزیجات / غذاهای دریایی / گوشت ها) استفاده می شود ، حاوی برچسب های بادوامی است که باید قبل از استفاده بعدی آنها شسته شود. چسب باید به طور تمیز جدا شود تا از قرار گرفتن در معرض باکتری جلوگیری کند. یا برچسب های پایداری را در نظر بگیرید که هنوز حاوی پشت پلاستیکی غیر قابل بازیافت هستند.

UPM Raflatac گزینه های پایداری را ارائه می دهد که باعث کاهش ضایعات در هر مرحله از بسته بندی می شود. این جزئیات عملکرد تمرکز برچسب های نسل جدید است که با در نظر گرفتن پایداری در هر عملکرد فرآیند بسته بندی طراحی شده است.

 

true
true
true
true
  1. علی صالحی

    خیلی جالبه من خیلی خوشم اومد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true