جمع بندی سال 2020: پشت صحنه بهترین تبلیغات امسال - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
جمع بندی سال ۲۰۲۰: پشت صحنه بهترین تبلیغات امسال

گزارش تبلیغاتی صنعت پنجم از رسانه The Drum است که رسانه بسیار خوبی برای تبلیغات می باشد. گزارش ذیل درباره اخبار تبلیغاتی است که در سال ۲۰۲۰ به نوعی متفاوت است. چرا که ویروس کرونا شرکت های تبلیغاتی را دچار رکود کرد و بسیاری از آژانس های تبلیغاتی دچار مشکلات بیشمار گردیدند.

همانطور که آماده می شویم تا گرد و غبار سال ۲۰۲۰ را بهم بزنیم ، The Drum در حال جمع آوری برخی از داستان های اصلی ، مصاحبه ها و کارهایی است که سال را شکل داده اند. با توجه به فراخوانی سال جدید (امیدوارم بهتر) ، The Drum پشت صحنه صحنه ، کمپین هایی را بازگرداند که قدرت خود را در ایجاد اختلال در سال ۲۰۲۰ پیدا کردند.

در حالی که یک عکس هزار کلمه ارزش دارد ، پشت هر آگهی یک کتاب کاملاً چرمی قرار دارد که داستانی از ایده پردازی تا اجرا را روایت می کند ، که خطرات تولید و موفقیت های خلاقانه را پوشش می دهد.

داستانی که به ندرت روایت می شود این است که در پشت صحنه امسال ، تبلیغ کنندگان مجبور شده اند با چگونگی تولید خلاقیت شایسته جوایز با خیال راحت در حالی که همه گیر همه گیر است ، دست و پنجه نرم کنند.

پس چه اتفاقی می افتد که Covid-19 فقط چند هفته قبل از فیلمبرداری فیلم بزرگ مدیترانه ای شما را تعطیل می کند؟ آیا تیم Skoda در تلاش است تا تبلیغات محدوده SUV خود را انجام دهد ، آیا می توانیم بدون عکس های بالای سر لاستیک که مسیرهای خاک را تراش می دهد زنده بمانیم. بله ، می توان ، با مراجعه تیم CGI برای بازآفرینی آگهی مورد نظر خود – و صادقانه گفتن ، تفاوت تفاوت است.

پس از اینکه Virtue در ماه فوریه حساب خلاقیت Ikea را گرفت ، نمی دانست که مجبور است بدون حضور در همان اتاق همکاری خود را آغاز کند. “امیل آسموسن ، مدیر خلاق فضیلت ، که علی رغم چالش ها موفق به جمع آوری یک آگهی زیبا شد ، از راه دور در حین قفل کارگردانی کرد، باید اعتراف کرد: ” این مانند ساخت هواپیما هنگام پرواز بود “.

برای تحت فشار قرار دادن Sky Q Box ، پخش کنندگان داخلی Sky Creative Agency پنج داستان را به طور کامل در حین قفل شلیک کردند که به عنوان بزرگترین کمپین تبلیغاتی تاکنون شناخته شده است. “بسیاری از تولیدات در تبلیغات به دلیل ویروس کرونا رخ نداده است. ما ثابت کرده ایم که شما می توانید آن را عملی کنید و می توانید آنها را به همان اندازه که در حالت عادی هستند خوب کنید. “ادعا کرد Rebekah Huggettt ، رئیس تبلیغات و کمپین ها.

لگو امسال که با آگاهی از محصولاتش مشکوک به مشاجره بود ، تلاش کرد تا والدین را راحت تر و بدون خفه کردن خلاقیت کنار بیاورد و از غول ذخیره سازی – Ikea کمک بگیرد. به درستی “Bygglek” نامیده شد ، این شرکت دید که آنها بخشی از فرآیند خلاقیت را انجام می دهند ، پس از آزمایش بسیاری از نمونه های اولیه بر روی مخاطبان هدف خود.

تغییر شکل پارادایم دوره با “Womb Stories” یک بار دیگر با استفاده از ترکیبی التقاطی از سبک های انیمیشن ، Bodyform و AMV BBDO با پیچیدگی بسیار پیچیده ، رابطه پیچیده یک زن با چرخه خود را نشان داد. مدیر اجرایی خلاقیت ، نادجا لوسگوت خاطرنشان کرد: “ما فقط شروع به خندیدن در مورد چگونگی شخصیت های مختلف در رحم زندگی کردیم و سپس شروع به دوختن ملیله این همه تجارب مختلف کردیم.”

با بیش از یک سال فرایند خلاقیت و تولید ، تلاش زیادی برای تبلیغات کریسمس دیزنی توسط تیم داخلی آن انجام شد. انیماتورها که عاشقان عشق بودند ، از خط لوله سه بعدی استانداردی که در تولیدات بلند استفاده می شد ، برای گردآوری یک داستان احساسی ، کاوش در رابطه مادربزرگ و نوه اش استفاده کردند.

هر ساله ، آلدی ترکیبی درخشان از داستان سرایی و جایگذاری محصول را در قالب کوین هویج و ماجراهای دلچسب او ارائه می دهد. با برگرداندن کوین برای فصل پنجم ، امسال مک کان یک داستان کلاسیک کریسمس را برای یک فصل جشن همه گیر طراحی کرد.

تسکو به عنوان یک برند تجاری همیشه در صدد انعکاس روحیه کشور در تبلیغات خود بوده است. این زاویه هرگز بیش از لحظه فعلی پیش بینی نشده است ، زیرا BBH برای سوپرمارکت نقطه ای “بدون لیست شیطان” طراحی کرده است. دانیل سیگر ، مدیر هنری در BBH ، تأکید کرد که آنها به ویژه مشتاق “تجربه مشترک ملت” هستند و ، با وجود محدودیت های تولید Covid-19 ، او توضیح داد که تیم چگونه تمام تلاش خود را برای به وجود آوردن احساس واقعیت به کار برد به آگهی

بنابراین ، با نزدیک شدن به سال جدید ، شکی نیست که خلاقان با یافتن راه هایی برای غلبه بر چالش های موجود ، توانستند در ایجاد اختلال در سال ۲۰۲۰ قدرت پیدا کنند. در حالی که هیچ کس نمی توانست این آرزو را داشته باشد ، اما درسهایی که امسال آموخته اند سالهای سال ادامه خواهد داشت.

آیا می خواهید با بهترین و درخشان ترین مبارزات و ذهنیت های خلاقانه در سال ۲۰۲۱ همگام باشید؟ برای بینش ، مصاحبه و تجزیه و تحلیل بیشتر از طرف همتایان بازاریابی خود چشم خود را به sanatpanjom.ir نگه دارید.

true
true
true
true
  1. سارا متقی

    کسب و کار که نباشه تبلیغات واسه چی کنن؟ 🤔

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true