آنچه 2020 به جولای هولن به مولن لاو آموخت: "آژانس هایی که به کارکنان احترام می گذاشتند پاداش می گرفتند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
آنچه ۲۰۲۰ به جولای هولن به مولن لاو آموخت: “آژانس هایی که به کارکنان احترام می گذاشتند پاداش می گرفتند

سال ۲۰۲۰ یک آموزش برای همه ما بوده است. بنابراین هرچه به پایان یک سال دیگر نزدیک می شویم ، از مفاخر رسانه ای و بازاریابی می خواهیم بزرگترین درس های کار خود در ۱۲ ماه گذشته را با ما در میان بگذارند. در اینجا ، جرمی هاین ، مدیر اجرایی MullenLowe Group UK ، در مورد بقا ، وظیفه مراقبت و مهمتر از همه ، همکاری صحبت می کند.

سال ۲۰۲۰ با یک واقعه تعریف شده است: همه گیری Covid-19. پیش فرض های طولانی مدت به چالش کشیده شده و همه ما مجبور شده ایم که زندگی روزمره خود را از دریچه ای جدید ببینیم. همه گیری و اثرات آن نحوه ارتباط ما با یکدیگر و نحوه زندگی خود را کاملاً تغییر داده است.

همچنین برای آژانس ها ، مشاغل را مجبور به تجدید نظر کرده است. بازاریابان مجبور بوده اند هنگام کار از راه دور ، روش های جدیدی برای تولید نتایج خلاقانه پیدا کنند. ما همچنین مجبور شده ایم بر مشکلات صنعت مانند کاهش هزینه تبلیغات به دنبال ویروس غلبه کنیم. طبق WARC ، پیش بینی می شود هزینه تبلیغات در سال ۲۰۲۰ ۴ میلیارد پوند کاهش یابد. به دلیل احتمال وجود موج سوم Covid-19 در اوایل سال آینده ، رشد سالانه انتظار نمی رود تا Q2 2021.

در میان افزایش عدم اطمینان ، آژانس ها شیوه های خود را تنظیم کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که آنها به طور موثر کار می کنند و با مشتریان خود هماهنگ هستند.

در اینجا سه ​​درسی است که من امسال از بحران آموخته ام:

ما هرگز تسلیم نمی شویم

آنچه که امسال بیشتر از همه برای من رقم خورده این است که همیشه برای یک مشکل راه حلی وجود دارد. آژانس ها مجبور شده اند هنگام پایبندی به مقررات Covid-19 ، نحوه ضبط محتوا ، ایجاد مشاغل جدید و زنده نگه داشتن فرهنگ داخلی را بیاموزند. گرچه این همیشه آسان نبوده است ، اما نمایندگی ها و بازاریابان در سراسر صنعت برای ادامه تولید کارهای برجسته ، حتی در شرایط غیرممکن به نظر می رسید راه حل های ابتکاری پیدا کرده اند.

با حرکت به جلو ، همه باید سرسختی خود را برای انجام کارها به خاطر بسپاریم – ما توانایی بالاتری از آنچه می دانیم هستیم.

همکاری مهم است

در این سال اهمیت همکاری و همکاری برای موفقیت بلند مدت برجسته شده است. با حل بحران سریع ، آژانس ها و مشتریان آنها برای حل مشکلات پیچیده و سریع در حال تغییر ، از جمله تغییر کار به کار از راه دور در ماه مارس ، بیش از هر زمان دیگری باید با هم جمع شوند.

کار خوب مستلزم بررسی دقیق است و بازاریابان و آژانس هایی که به یکدیگر گوش داده و به یکدیگر احترام گذاشته اند از مزایای آنها بازمانده اند. این امر برای ایجاد کار با کیفیت و ایجاد روابط قوی با مشتری ضروری بوده است.

بر مراقبت تمرکز کنید

کار از راه دور و به ویژه تماس های ویدیویی به این معنی است که ما در خانه های مردم دیده ایم. از طریق صفحه های رایانه ، ما دریچه ای به زندگی همکارانمان پیدا کرده ایم ، نه به عنوان کارمند بلکه به عنوان افراد.

ما آسیب پذیری ، انسانیت و فراز و نشیب های بی شماری را دیده ایم. با مراقبت ، احترام و حمایت ، ما کنار هم قرار گرفته ایم و بندرت متزلزل شده ایم. با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۱ ، این صنعت باید به یاد داشته باشد که کارمندان ابتدا مردم هستند.

همه ما باید درک کنیم که آنها چگونه کار می کنند و می توانیم به عنوان یک صنعت چه کاری انجام دهیم تا اطمینان حاصل شود که کارکنان احساس حمایت و درگیری می کنند. تیم های واقعاً درگیر بهترین کار را تولید می کنند.

جرمی هاین مدیر عامل MullenLowe Group انگلیس است. MullenLowe Group یک شبکه ارتباطی بازاریابی یکپارچه جهانی با دفتر مرکزی در لندن است. این بخشی از گروه شرکتهای بین عمومی است و از پنج بخش تشکیل شده است: MullenLowe ، MullenLowe Comms ، MullenLowe Mediahub ، MullenLowe Open و MullenLowe Profero

true
true
true
true
  1. سارا متقی

    ۲۰۲۰ همه چی و دگرگون کرد…

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true