بسته بندی کوکاکولا - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
بسته بندی کوکاکولا

بطری کوکاکولا پیش بینی می کند با تکمیل واکسن “یک سال دو نیمه” … به گفته مدیر کل Coca-Cola European Partners (CCEP) ، سال آینده سال صنعت دو نوبت مشخص برای صنعت نوشابه خواهد بود.
استفان مورهاوس ، مدیر کل واحد تجاری بریتانیا ، CCEP ، گفت بسته بندی های بزرگتر برای اشتراک در خانه در مورد بیماری همه گیر محبوب هستند ، که با خرید آنلاین افزایش می یابد.

من می گویم: ۲۰۲۱ سال دو نیمه خواهد بود. روندهایی که در Q3 و Q4 مشاهده می کنیم – با ورود / ظهور این محدودیت های قفل ، همه ما می توانیم فرض کنیم که به نظر می رسد اما به نظر من در نیمه اول سال آینده شاهد موارد مشابه خواهیم بود. ”

مورهاوس و همکارش امی بورگس (مدیر ارشد ارتباطات خارجی) گفتند CCEP انتظار دارد بخش تحرک در نیمه دوم سال آینده مجدداً راه اندازی شود.

بورگس گفت: “هرچه بیشتر به سال ۲۰۲۱ برویم و واکسن به راحتی در دسترس قرار گیرد ، مردم با اطمینان بیشتری از خانه بیرون می روند و شاهد افزایش فروش بسته بندی های فروش خواهیم بود.”

مورهاوس افزود: “من اطمینان دارم که این فرصت ها دوباره برمی گردند” و برای نیمه اول سال ۲۰۲۱ این برند باید اطمینان حاصل کند که بسته بندی  های خانه تا حد ممکن مقرون به صرفه هستند – در حال حاضر RRP بسته بندی  های مختلف ۵۰۰ میلی لیتری کاهش یافته است.

وی آخرین تحولات در مورد پیشنهاد غیر الزام آور CCEP برای خرید Coca-Cola Bottler برای استرالیا ، نیوزیلند و اندونزی Coca-Cola Amatil را جلب نخواهد کرد.

پیشنهاد ۴٫۸ میلیارد پوندی در ماه اکتبر ارائه شد و مورهاوس گفت که هر تحول در سال جدید اعلام خواهد شد.

وی همچنین اصرار داشت CCEP از زمان شیوع بیماری ، پایداری خود را از دست نداده است. “ما به تعهدات خود در مورد بسته بندی پایدار عمل كردیم ، در سپتامبر اعلام كردیم كه كل سبد PET بازیافتی خود را به ۵۰٪ PET بازیافتی منتقل كرده ایم – این در پشت Smart Water است كه سال گذشته به ۱۰۰٪ در سال گذشته به عنوان مارك منتقل شد.”

وی گفت که ادامه آموزش درمورد قابلیت بازیافت به مصرف کنندگان و کار بر روی طرح های جمع آوری برای اطمینان از در دسترس بودن PET بیشتر از اهمیت برخوردار است.

“همه اینها برای دستیابی به آن اقتصاد ۱۰۰٪ دایره ای شکل می گیرد. ما به عنوان CCEP باید خود را در آنجا قرار دهیم و تا سال ۲۰۴۰ به Net Zero برویم. ”

جولیان هانت ، معاون رئیس جمهور ، امور عمومی و ارتباطات ، GB ، CCEP ، گفت که برقراری ارتباط در مورد بسته بندی ها و پایداری برای مصرف کنندگان بسیار مهم است ، و اشاره به بسته های ۵۰۰ میلی لیتری که روی آنها پیامهای بازیافت من وجود دارد.


“ما می دانیم که تغییرات ساده در بسته ها نوعی تأثیر مثبت شگفت آور اما اطمینان بخش دارد. شگفت آور است که چگونه واقعاً مصرف کنندگان را از بین برده و در آنها طنین انداز شده است. و همه بسته های PET بازیافتی ۵۰٪ ما نیز پیامی دریافت کرده اند – نه تنها توضیح آن اما تشویق مردم به بازیافت.

هانت افزود که اجرای قریب الوقوع طرح بازگشت سپرده (DRS) در سال ۲۰۲۲ به کار زیادی از این بخش احتیاج دارد و او از DRS در سراسر انگلیس استقبال کرد.

“DRS یک گام برای کمک به بهبود بازیافت در این کشور و هدایت ما به سمت اقتصاد ۱۰۰٪ دایره ای بسته بندی نوشیدنی است. همچنین این واقعیت به واقعیتی تبدیل خواهد شد که ما احتمالاً تا سال ۲۰۲۳ در انگلستان و ولز فکر می کنیم ، که هدف عمومی است ، به احتمال زیاد ما فکر می کنیم ۲۰۲۴٫ “

true
true
true
true
  1. شهلا ببری

    عالیه. امیدوار کننده است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true