ماسک ها به لوازم جانبی ضروری ماه May تبدیل می شوند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
ماسک ها به لوازم جانبی ضروری ماه May تبدیل می شوند

در حالی که جهان به سرعت تغییر می کند و چاپخانه ها برای پوشاندن تولیدات خود شروع به چرخش می کنند ، در حالی که پاراگون با خرید SPOT در حال تلاش برای استراتژی رشد بلند پروازانه خود است ، در حالی که Helloprint یک حلقه نجات را می گیرد و مشکلات Drupa افزایش می یابد ، برخی از موارد ثابت می مانند.

۱ نقطه: گروه پاراگون دو کسب و کار  را خریداری می کند

گروه پاراگون پس از مدیریت گروه والدین Spicers Office Team (SPOT) ، تجارت OfficeTeam و ZenOffice را به دست آورد.

۲ Helloprint: “بیشتر تأمین کنندگان پشتیبانی از طرح بقا”

Helloprint از تأمین کنندگان چاپ خود خواسته است تا پس از افت گسترده فروش تا ۸۰ درصد ، برای تأمین آب و حفظ سرمایه گذاری جدید ، پرداخت معوق یا کاهش یافته را به عنوان جنگ سریع پلت فرم چاپ بپذیرند.

۳ تیم  Spicers Office  به سمت مدیریت می روند

به نظر می رسد تیم Spicers Office (SPOT) به احتمال زیاد پس از تأیید کسب و کار مبنی بر اعلام قصد تعیین مدیران ، به نوعی پیش بسته می شود.

۴ مشکل برای دروپا زیرا دو غرفه دار بزرگ را لغو می کنند

دو نمایشگاه دار بزرگ برنامه خود را برای نمایش در نمایشگاه دروپا در سال آینده لغو کردند ، زیرا تولید کنندگان در حال ارزیابی مجدد استراتژی های فروش هستند در حالی که جهان همچنان با اثرات همه گیر Covid-19 درگیر است.

۵ مدیر حساب به جرم کلاهبرداری در چاپخانه گلاسکو  زندانی شد

یک زن پس از اینکه به جرم اختلاس تقریباً یک چهارم میلیون پوندی از یک چاپخانه اسکاتلندی مقصر شناخته شد ، به ۲۲ ماه زندان محکوم شد.

۶ چاپخانه ها همچنان تقاضای ماسک، خواهند داشت…

پس از آخرین راهنمایی های دولت ، چاپخانه ها در حال افزایش هستند تا “پوشش صورت” غیر جراحی را تهیه کنند – غول وب چاپ Vistaprint ماسک های رنگارنگی را به دامنه خود اضافه کرده است اما همچنین در مورد قیمت آن با واکنش های رسانه های اجتماعی روبرو شده است .

۷ Adare SEC تیم مدیریتی را با استخدام فروش افزایش می دهد

Adare SEC با استخدام جدید از یک شرکت رقیب ، تیم رهبری خود را تقویت کرده است.

۸ مدیر برای دو شرکت دیگر Kouakou

دو کسب و کار آخر در امپراتوری چاپ کوتاه مدت لندری کواکو اکنون با مدیریت و تجارت و دارایی های یک عملیات به یک متخصص بازاریابی خرده فروشی در حال اداره هستند.

۹ Go Inspire ارسال نتایج قوی ، پیش پردازی M&A

Go Inspire Group جهش ۱۵ درصدی سود را در سال منتهی به ۳۱ مارس ۲۰۲۰ ثبت کرده است و آماده است تا در ادغام اجتناب ناپذیر صنعت چاپ انگلستان نقش داشته باشد.

۱۰ Cimpress پس از ویروس باعث کاهش فروش می شود

سفارشات در غول وب چاپ Cimpress در پایان ماه مارس ۶۵ درصد سقوط کرد زیرا اثرات همه گیر Covid-19 به مشتریان مشاغل کوچک این گروه در سراسر جهان رسید.

 

وب چاپ: چاپ الکترونیکی از طریق چاپ وب که به عنوان Web2Print ، انتشار از راه دور یا چاپ الکترونیکی نیز شناخته می شود ، چاپ تجاری با استفاده از وب سایت است. شرکت ها و راه حل های نرم افزاری که در چاپ وب فعالیت دارند از تجارت الکترونیکی استاندارد و خدمات آنلاین مانند میزبانی ، طراحی وب سایت و بازاریابی بین رسانه ای استفاده می کنند.

 

true
true
true
true
  1. کیمیا

    بسیارعالی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true