کمپین تبلیغاتی تخم مرغی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
کمپین تبلیغاتی تخم مرغی

JUST Egg می خواهد دستور العمل های تعطیلات سنتی را دست و پا کند.

نویسنده : استیو الوانگر

اگر امسال قصد تهیه نسخه گیاهی یک دستور العمل تعطیلات را داشتید ، به احتمال زیاد هزاره هستید.

بر اساس مطالعه ای که در ماه نوامبر برای JUST Egg انجام شد ، بچه های بومر به اندازه گروه هم سن ۲۴ تا ۳۹ سال آماده رفتن در آن مسیر باغ خاص نیستند.

نظرسنجی از هزاره هزار نفر و ۱۰۰۰ بومر که در ۲۳ تا ۲۴ نوامبر توسط OnePoll انجام شد ، با هدف تعیین اینکه آیا پذیرش غذاهای گیاهی برای تعطیلات با سنت انتقال دستورات از نسلی به نسل دیگر مغایرت دارد یا خیر.

بیش از ۴۰٪ بومرها گفتند كه فرزندان آنها در حال حاضر متفاوت از زمان جوانی غذا می خورند. طبق این نظرسنجی ، ۶۱٪ از پاسخ دهندگان هزاره گفتند که والدین آنها به راحتی رژیم خود را تغییر نمی دهند ، به ویژه رژیم غذایی.

تقریباً ۷۰٪ از هزاره ها گفتند که گزینه های رژیم غذایی والدین آنها مربوط به آنهاست.

“نیمی از نوزادان بومر گفتند که امسال حداقل یک نسخه گیاهی از یک غذای تعطیلاتی تهیه می کنند ، در حالی که ۴۵٪ از هزاره ها قصد دارند ۵-۹ غذای گیاهی را در این فصل تعطیلات سرو کنند” ، والدین JUST Egg Eat Just Inc. گفت: در یک پست وبلاگ

کمپین جدید “Start Your Tradition” را از JUST Egg ، تخم مرغ “دوباره تصور شده” ایجاد شده از حبوبات ماش ، نشانه بگیرید.

با نگاه به گذشته ، نقطه ۳۰ ثانیه ای با زنی که یک تخم مرغ را برمی دارد ، قبل از برش دوربین به یک صفحه تخم مرغ تخم مرغ فلورانس باز می شود ، در حالی که آشپز دستور غذا را می نویسد.

همانطور که دستور غذا به مرور تغییر می کند ، در نهایت تخمها از لیست مواد خلاص می شوند و فقط تخم مرغ جایگزین می شوند.

همراه با کمپین تعطیلات ، JUST Egg محصول جدیدی از طرفداران مشهور ورزشکار را استخدام کرده است.

آنها شامل بلیک مارتینز از غول های نیویورک ، جاهیل اوکافور از دیترویت پیستونز و بازیکنان فوتبال آلیسا ناهر (ستاره های سرخ شیکاگو) و مورگان رید (باشگاه فوتبال اورلاندو سیتی) هستند.

یک نماینده Eat Just به بازاریابی روزانه می گوید که اگرچه این شرکت بورسها را با تبلیغات خاص هدف قرار نمی دهد ، “آنها مطمئناً یک جمعیت دموگرافیک هستند که ما از تلاش های دیجیتالی خود خواستگاری می کنیم.”

true
true
true
true
  1. شهلا ببری

    تغذيه انسان ها خیلی تغییر کرده. در گذشته بیشتر از محصولات گیاهای استفاده میشد ولی الان مصرف گوشت بشدت بالا رفته. که هم برای مصرف کننده و هم برای محیط زیست مضرات زیادی داره. تولید گوشت به آب فراوان نیاز داره و موجب تخریب محیط زیست میشه و همینطور تغذیه زیاد از گوشت برای بدن انسان بسیار خطرناک. فرهنگ سازی و آگاهی رسانی در این زمینه بسیار مهمه. مرسی از شما بابت مطالب بروز و عالیتون. پاینده باشید

  2. شهلا ببری

    لطفا خبرهایی مفید از محصولات و جایگزین های گوشتی هم تو سایت بگذارید. و با معرفی تولید کنندگان و همینطور پیشتازان جهانی در این عرصه به بهبود وضعیت کمک کنید.

  3. افشین

    همین کمپین و کم داشتیم

  4. سامان شتایی

    چه کمپین باحالی🙄😂

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true