«دلایلی برای زنده ماندن» به چاپ سوم رسید - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
«دلایلی برای زنده ماندن» به چاپ سوم رسید

چاپ سوم «دلایلی برای زنده ماندن» از سوی انتشارات علمی و فرهنگی منتشر شد و در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
«دلایلی برای زنده ماندن» به چاپ سوم رسید
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی، کتاب دلایلی برای زنده ماندن اثر مت هیگ با ترجمه‌ی گیتا گرگانی برای سومین بار تجدید چاپ شد.

مت هیگ نویسنده و روزنامه‌نگار انگلیسی در ۲۴سالگی به افسردگی شدیدی مبتلا شده بود اما توانست آن را پشت سر بگذارد.

این اثر حاصل مبارزه‌ او با افسردگی و اضطراب شدیدی است که نزدیک بود او را از پای در آورد؛ اثری کوتاه، صریح و مثبت درباره‌ی برخورد درست با بحران‌های روحی و لذت بردن از زندگی.

این کتاب برای کسانی است که فکر می‌کنند خودشان یا اطرافیانشان به آخر خط رسیده‌اند. خواندن این کتاب به این افراد کمک خواهد کرد تا راه و رسم لذت بردن از بودنشان را بیاموزند.

در بخشی از این کتاب آمده است:

«می‌دانید،‌ من داشتم می‌مردم. یا دیوانه می‌شدم.

امکان نداشت هنوز اینجا باشم. گاهی شک می‌کردم حتی بتوانم ده دقیقه‌ی دیگر دوام بیاورم. و فکر این که آن‌قدر سالم و بااعتمادبه‌نفس بمانم که این‌طور درباره‌اش بنویسم دورازذهن‌تر از آن بود که باورپذیر باشد. یکی از نشانه‌های کلیدی افسردگی ندیدن هیچ امیدی است. هیچ آینده‌ای. دور از تونلی که در انتهای آن روشنایی است، انگار هر دو سر تونل بسته شده،‌ و شما داخل آن هستید. […]

پس همین موقعیت که این کتاب وجود دارد ثابت می‌کند افسردگی دروغ می‌گوید. افسردگی باعث می‌شود به چیزهایی فکر کنید که اشتباهند. اما خود افسردگی دروغ نیست. این واقعی‌ترین چیزی است که در عمرم تجربه کرده‌ام».

دلایلی برای زنده ماندن اثر مت هیگ از سوی انتشارات علمی و فرهنگی برای سومین بار تجدید چاپ شده و در ۱۰۰۰ نسخه و با قیمت ۳۲ هزار تومان روانه‌ی بازار کتاب می‌شود.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true