BOBST دوبار برنده جوایز EDP چاپ امسال می شود - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
BOBST دوبار برنده جوایز EDP چاپ امسال می شود

جدول بازرسی دیجیتال با قالب بزرگ BOBST و مطبوعات BOBST MASTER DM5 All-in-One ، All-Inline هر دو برنده جوایز معتبر صنعت اعلام شده اند.
BOBST ، پیشرو در تأمین تجهیزات و خدمات صنعت چاپ و تبدیل ، توسط انجمن مطبوعات دیجیتال اروپا (EDP) دو جایزه دریافت کرده است. جدول بازرسی دیجیتال با فرمت بزرگ جایزه برتر را در دسته ابزار پشتیبانی چاپ و اتمام به خود اختصاص داده است ، در حالی که چاپ داخلی و تبدیل MASTER DM5 به عنوان بهترین چاپگر ترکیبی و بسته بندی انعطاف پذیر سال انتخاب شده است.

هر سال ، EDP بهترین تحولات فناوری دیجیتال را که ۲۱ مجله صنعت تجارت که با هم اتحادیه را تشکیل می دهند ، رأی داده اند ، تشخیص می دهد. ورودی های معرفی شده توسط کمیته فنی EDP انتخاب می شوند ، که ویژگی ها و کیفیت هر یک را ارزیابی می کنند و با متخصصان دیگر این حوزه مشورت می کنند. جنبه های دیگر مانند ارزش برای کاربر ، پشتیبانی و خدمات نیز قبل از تصمیم گیری نهایی در نظر گرفته می شود.

جدول بازرسی دیجیتال با قالب بزرگ (DIT) که در اوایل سال ۲۰۲۰ برای بخش تخته موج دار راه اندازی شد ، امکان کنترل کیفیت اندازه ورق تا ۲۸۰۰ x 1600 میلی متر را فراهم می کند.

با افزایش دیجیتال و فرافکنی ، تصاویر افزوده شده از نمونه ها و آثار هنری اصلی را فراهم می کند و نیازی به پوشش و اثبات چاپی را برطرف نمی کند. بخشی از سیستم BOBST oneINSPECTION ، ابزار گردش کار بهینه برای دستیابی به تولید خطای صفر است.

“جدول پیشگویی بازرسی دیجیتال ما اکنون یک قدم جلوتر رفته و موقعیت خود را به عنوان یک مرکز کنترل کیفیت دیجیتال نسل بعدی تثبیت کرده است. Large Format DIT منجر به بهره وری خواهد شد و عملاً خطاهای تولید چاپ را برطرف می کند ، و به وضوح نشان دهنده تعهد در مورد چشم انداز ما برای شکل گیری آینده دنیای بسته بندی است ، با پشتیبانی از مشتریان ما با دیجیتال سازی ، اتصال ، اتوماسیون و پایداری ، “. جولین لاران ، رئیس واحد خدمات تجاری و عملکرد در BOBST. “دریافت تاییدیه انجمن EDP به طرز باورنکردنی رضایت بخش است و گواه تلاش سخت همه کسانی است که در توسعه آن مشارکت دارند.”

BOBST MASTER DM5 یک پرس چاپ و تبدیل درون خطی است که ترکیبی از فرایندهای دیجیتال و آنالوگ به یک مفهوم جدید All-in-One و All-Inline است که BOBST برای ارائه به موقع و کارآمد تولید برچسب – از پرایمر و چاپ گرفته تا لاک زدن ، تزئین ، توسعه داده است. و برش این دارای بالاترین سطح دیجیتال سازی و اتوماسیون با استفاده از فناوری BOBST digiFlexo و چاپ جوهر افشان دیجیتال Mouvent Cluster برای دستیابی به زمان فوق العاده فشار بالا ، تکرارپذیری برجسته بدون در نظر گرفتن مهارت اپراتور و توانایی پاسخگویی مقرون به صرفه به هر چالش برچسب است.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true