۲ واحد تولید و بسته بندی الکل در همدان راه اندازی شد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
۲ واحد تولید و بسته بندی الکل در همدان راه اندازی شد

همدان- ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از راه اندازی و فعالیت ۲ واحد تولید و بسته بندی الکل در همدان خبر داد و گفت: این استان در زمینه تولید این محصول بهداشتی هم به خودکفایی رسیده است.

حمیدرضا متین روز سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک واحد تولیدکننده الکل با ظرفیت ۲۶ هزار تُن در شهرک صنعتی بوعلی راه اندازی شده و در حال تولید است.

او گفت: در شهرک صنعتی ویان نیز به تازگی پروانه بهره برداری برای یک واحد صادر کرده ایم که الکل را از خراسان وارد و بسته بندی می کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خاطرنشان کرد: الکل تولید شده در این ۲ واحد صنعتی از طریق واحدهای صنفی و مراکز فروش اقلام بهداشتی در اختیار مردم قرار می گیرد و بخش قابل توجهی از آن روانه بیمارستانها می شود.

به گفته متین روزانه چهار تا پنج هزار لیتر الکل در استان مصرف می شود و مازاد آن به سایر استانها که نیاز داشته باشند ارسال می شود.

او با بیان اینکه در زمینه تولید ماسک هیچ مشکل و کمبودی در این استان نداریم افزود: با سرمایه گذاری بخش خصوصی چند واحد تمام و نیمه اتوماتیک مشغول تولید انواع ماسک هستند و ظرفیت دوخت و دوز ماسک در استان از روزانه ۵۰۰ هزار عدد فراتر رفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: افزون بر۲۰ چادر در مناطق مختلف شهر همدان برای عرضه ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده به نرخ دولتی دایر شده است و بر اساس ارزیابی ها، مردم از این طرح رضایت دارند.

متین با اشاره به خودکفایی همدان در تولید اقلام بهداشتی خاطرنشان کرد: در زمینه مواد شوینده مانند مایع ظرفشویی، صابون مایع و وایتکس علاوه بر تامین نیاز استان، نیازمندی چند استان دیگر را هم برطرف می کنیم.

true
true
true
true
  1. گارنی

    پس به امید خدا دیگه الکل درجه یک دست همه میرسه.

  2. پیام نوروزی

    خداروشکر با این کار می تونیم دیگه زیاد الکل وارد نکنیم. !

  3. سمانه

    واقعا لازمه تولید شه، امیدوارم کشورمون بتونه تو همه زمینها خودکفا بشه

  4. arefeh

    توقف تولیدات محصولات و حذف و عقب راندن زیرساختهای یک محصول خاص به دلایل غیرقابل توجیه میتواند مشکلاتی برای جامعه ها پدید بیاورد. مخصوصا موادی که چند استفاده های چند منظوره دارند، مثل الکل و مواد دارویی . به امید روزی که شرکتهای ایرانی بتوانند در بهترین شرایط به تولیدات خود ادامه داده و چرخ اقتصاد کشور را به درستی بگردانند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true