چاپ انعطاف پذیر Screentec برای سرمایه گذاری تاشو با مورگانا می ماند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
چاپ انعطاف پذیر  Screentec برای سرمایه گذاری تاشو با مورگانا می ماند

راه حل های چاپ انعطاف پذیر Screentec پس از استفاده از دستگاه چین و تاشو DigiFold Pro از سیستم های مورگانا ، صحافی خود را به روز کرده است.

این دستگاه که قیمت آن ۲۰۹۹۰ پوند است ، در ماه نوامبر در محل استقرار شرکت Ferndale واقع در جنوب ولز نصب شد و جایگزین Morgana DigiFold هشت ساله شد.

Jonathan Hainsworth مدیر دیجیتال با فرمت کوچک Screentec گفت که ماشین خروجی “بهترین اسب اسب” برای تمام آن زمان بوده است.

“این واحد اتمام حدود ۷۵٪ تا ۸۰٪ کار ما را با اطمینان انجام می دهد – این یک ماشین باورنکردنی بوده است. ما در آن زمان مجبور به تعویض یک صفحه مدار بودیم و این به دلیل افزایش نیرو در کارخانه قبلی ما بود که چندین دستگاه ما را به طور هم زمان خارج کرد. ”

وی افزود: “غیر از این ، چند چیز جزئی وجود داشته است – به عنوان مثال قطعات فرسوده ، که ما توانستیم از مورگانا سفارش دهیم و خودمان را متناسب کنیم – که یک امتیاز بزرگ است.

“با تجهیزات دیگر تولید کنندگان ، شما باید یک تماس فنی برای یک تکنسین برقرار کنید تا تقریباً در همه موارد متناسب باشد ، و این می تواند به معنای از دست دادن تولید دو یا سه روز در زمان های شلوغ باشد.

اخبار چاپ- چاپخانه - دستگاه چاپ - چاپخانه داران - چاپخانه دار - فروش دستگاه چاپ

“این برای درخواستهای چرخش سریع امروز بسیار ایده آل نیست. با این حال ، در حال حاضر برخی از قطعات مهم علائم سایش را نشان می دهند ، زمان مناسب برای دستگاه جدید مناسب بود.”

DigiFold Pro یک ماشین چین خوردن / تاشو خودکار است که می تواند مواد چاپی دیجیتالی ، سنگین یا دانه های ضربدری را اداره کند. این می تواند تا ۶۰۰۰ اسب بخار برابر شود و می تواند لایه های حداکثر ۷۰۰×۳۸۵ میلی متر یا ۹۰۰×۳۸۵ میلی متر را با جدول پسوند “ورق بلند” اختیاری اداره کند. همچنین سوراخ شدن از ویژگی های استاندارد دستگاه است.

علاوه بر این ، این دستگاه از سیستم تغذیه جدید Morgana’s PosiFeed برخوردار است. با این کار درام متوقف می شود زیرا خلا قبل از شروع تغذیه درام ورق را پایین می کشد و باعث می شود تا فیدر بالاتر انباشته شود و ذخایر دشوار را تغذیه کند.

کنترل پنل SmartScreen هفت اینچی دستگاه یکی از ویژگی های جدید محدوده Pro است که Screentec پسندیده است.

هاینزورث گفت: “این کار تنظیم و راه اندازی دستگاه را بسیار آسان می کند.”

“آنچه ممکن است یک فرآیند بررسی و تکرار پنج مرحله ای در واحد قدیمی باشد ، در دستگاه جدید به یک مرحله سه مرحله ای تبدیل شده است. واقعاً تغییر بین مشاغل بسیار آسان و سریع است. “

true
true
true
true
  1. آرش

    امیدواریم در دسترس متخصصین ایرانی با قیمت مناسب قرار بگیره.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true