سرمایه گذاری مشترک جدید برای هایدلبرگ و مسترورک - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
سرمایه گذاری مشترک جدید برای هایدلبرگ و مسترورک

هایدلبرگ از طریق یک سرمایه گذاری مشترک جدید برای تولید قطعات در چین ، روابط خود را با سهامدار عمده Masterwork Group تعمیق کرده است.

هایدلبرگ و مسترورک در آخرین دروپا در کنار یکدیگر نمایشگاهی برپا کردند

این همکاری باعث می شود که Masterwork در کارخانه خود در تیانجین در نزدیکی پکن قطعاتی را برای هایدلبرگ بسازد.

رئیس مسترورک لی لی آن را “یک گام بسیار مهم” در همکاری استراتژیک بین دو تولید کننده توصیف کرد.

وی اظهار داشت: “هدف مشترک ما تهیه محصولات با کیفیت بالا ، مقرون به صرفه و هوشمند برای بازار جهت تأمین بهتر و تأمین نیازهای مشتری است.”

ما کاملاً معتقدیم که سرمایه گذاری مشترک انتظارات خصوصاً الزامات کیفیت را برآورده خواهد کرد. در آخر ، ما از این همکاری بسیار خوشحال هستیم. با یادگیری از هایدلبرگ ، Masterwork مطمئناً به سطح جدید و بالاتری از مهارت های تولید و تولید در سراسر جهان ارتقا می یابد. ”

اخبار چاپ- چاپخانه - دستگاه چاپ - چاپخانه داران - هایدلبرگ - فروش دستگاه چاپ

هایدلبرگ کارخانه خود را در نزدیکی شانگهای ، ۷۰۶ مایلی جنوب تیانجین دارد. ۹۰۰ کارمند در چین استخدام می کند که حدود نیمی از آنها در زمینه فروش و خدمات مشغول به کار هستند.

مرکز تولید مطبوعات شانگهای ۱۵ سال پیش راه اندازی شد و ۹۹۹۹مین واحد چاپ خود را در تابستان تولید کرد.

مدیر عامل هایدلبرگ ، Rainer Hundsdörfer گفت که این اقدام فرصت های جدیدی در چین – بزرگترین بازارهای هایدلبرگ – ایجاد می کند و “یک نقطه عطف دیگر” در روابط بین دو شرکت است.

“با حجم فروش حدود ۳۰۰ میلیون یورو ، چین مهمترین بازار واحد هایدلبرگ در صنعت هنرهای گرافیکی است. ما با گسترش طیف وسیعی از محصولات خود در سایت تولیدی خود در نزدیکی شانگهای ، موقعیت پیشرو خود در بازار را به طور فزاینده ای تقویت کرده ایم. خرید روزافزون قطعات ساخت محلی به طور قابل توجهی رقابت ما را در این بازار رشد افزایش می دهد. “

true
true
true
true
  1. توحید عربی

    👍🏽جالبه ابن غول ها با هم همکاری میکنن

  2. الهه کلائی

    همکاری شرکت با یه شرکت بزرگتر و وابستگی به اون هم فرصته هم ریسک. اگر کمپانی برتر تصمیم به تغییر روابط بگیره شرکت کوچکتر ممکنه نابود بشه

    • مهتاب موید

      ضمن تشکر از پیامتون باید عرض کنم همونطور که می دونید هایدلبرگ بزرگترین و خوشنام ترین تولید کننده دستگاه های چاپیه و البته که مسترورک هم شرکت خوبیبه. ما بیشتر باید منتظر یه تولید فوق العاده باشیم …

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true