باز هم از اپل شکایت شد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
باز هم از اپل شکایت شد

AGCM در بیانیه ای اعلام کرد که شرکت اپل تبلیغ کرده که چندین مدل آیفون ضد آب هستند بدون این که مشخص کند این گوشیها در شرایط خاصی ضدآب هستند.
طبق بیانیه AGCM  ضدانحصارطلبی ایتالیا، شرکت اپل با اعلام این که آسیب دیدگی ناشی از آب یا مایعات دیگر را تحت پوشش گارانتی قرار ندارد، از خود سلب مسئولیت کرده و مشتریانی را که گوشیهایشان از آب یا مایعات دیگر آسیب دیده بودند، بدون این که از آنها پشتیبانی کند فریب داده است.

چاپ و تبلیغات - وبسایت - خلاقیت - نقش کسب و کار، برند - بازاریابی - چاپخانه، مدیریت، تبلیغات، چاپ و تبلیغات، بسته بندی - پایگاه خبری صنعت پنجم - چاپ دیجیتال

این اولین بار نیست که اپل از AGCM شکایت دریافت می کند زیرا در سال ۲۰۱۸ اپل با ۱۰ میلیون یورو جریمه برای کاهش سرعت برنامه های هوشمند به هنگام کاهش میزان باتری آیفون دریافت کرده است.

اولین بار در مورد پیام های تبلیغاتی اپل برای مدل های آیفون آنها ، یعنی iPhone 8 ، iPhone 8 Plus ، iPhone XR ، iPhone XS ، iPhone XS Max ، iPhone 11 ، iPhone 11 Pro و iPhone 11 Pro Max است. اپل این محصولات را به عنوان ضد آب برای حداکثر عمق بین ۱ تا ۴ متر و حداکثر ۳۰ دقیقه تبلیغ کرده بود که مقدار خاص هر عامل به مدل بستگی دارد. این ادعاها علاوه بر رسانه های اجتماعی از طریق تبلیغات تلویزیونی نیز پخش می شد.

true
true
true
true
  1. آرمان

    از موقعی که خدا بیامرز استیو جابز به رحمت خدا رفت اپل هم صداقتش به دیار باقی شتافت. 🙂

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true