true
صفحات مجازی Ad Age که به میزبانی ویراستاران و خبرنگاران Ad Age ساخته شده است ، توجه شما را به نگاهی در پشت صحنه به اخبار و مباحث جلب میکند.
تأثیر این بیماری همه گیر در بازاریابی تجربی.
به میزبانی سردبیر خلاقیت آن-کریستین دیاز ، هیئتی از رهبران آژانس ها در مورد چگونگی اختلال در کسب و کار COVID-19 ضمن ایجاد وقایع مجازی ، مهمانی های حرکات موزون و ساعات شاد ، بحث خواهند کرد.
به نیک آدلر آژانس Cashmere ، Terra Fernandez’s Canvas Worldwide و Ogilvy Los Angeles “James Hidden آژانسهای Cashmere بپیوندید تا بشنوید که چگونه حوادث و تجربیات مبتنی بر حسی تغییر می کنند و به محض اینکه مردم دوباره شروع به بیرون آمدن از قرنطینه نمایند ، چه چیزی تغییر می کنند.
جمعه ۲۴ آوریل ۲۰۲۰
پخش مستقیم ساعت ۲ بعد از ظهر. ET / 11 PT از لپ تاپ ، تلفن یا دستگاه متصل دیگر
true
true
https://sanatpanjom.ir/?p=5183
true
true
👏👏آفرین چه عالی