نمایشگاه اکسپو دبی به دلیل کرونا یک سال به تعویق افتاد - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
نمایشگاه اکسپو دبی به دلیل کرونا یک سال به تعویق افتاد

کمیته اجرایی BIE در جلسه ٢١ آوریل پیشنهاد کشور امارات در خصوص به تعویق افتادن اکسپو ٢٠٢٠ دوبي برای مدت یکسال و اجرای آن از اول اکتبر ٢٠٢١ تا ٣١ مارس ٢٠٢٢ را مورد رسیدگی قرار داد و با آن موافقت نمود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران، بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و کمیسر جنرال ایران اعلام كرد: نتیجه این جلسه توسط BIE و طی تماس کشور امارات به اطلاع او رسانده شده است.

وي اظهار داشت: با توجه به موافقت کمیته اجرایی BIE لازم است برای تصویب نهایی، دو سوم اعضای مجمع عمومی اتحادیه جهانی نمایشگاه ها به این پیشنهاد رای دهند.

با توجه به چالش ویروس کرونا در جهان، اکثر کشورهای مشارکت کننده در اکسپو، تقاضای به تعویق افتادن این رویداد بزرگ جهانی را داشتند و کشور امارات نیز به این تقاضاها پاسخ مثبت داد.
مديرعامل شركت سهامي نمايشگاه هاي جمهوري اسلامي ايران گفت: با توجه به عدم امکان تشکیل جلسه حضوری، اعضای مجمع عمومی BIE طی برنامه زمانبندی شده بصورت مجازی و از راه دور از جمعه ٢٤ آوریل تا ٢٩ می رأی خود را اعلام خواهند نمود.

خانم ریم ال هاشمی وزیر کشور امارات در همکاری های بین المللی و مدیرکل اکسپو از تمامی کشورها دعوت کرده است که در این رای گیری شرکت نمایند.

حسین زاده اضافه کرد: ایران پیمانکار ساخت پاویون خود را در سال گذشته طی تشریفات قانونی انتخاب کرده است و از بهمن ماه سال گذشته کار ساخت پاویون طبق برنامه آغاز شده و در حال انجام است و با جدیت آنرا ادامه خواهیم داد تا در زمان های مقرر شده از سوی اکسپو به پایان برسد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true