لاتینکس: انجمنی ضروری برای صنعت روابط عمومی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
لاتینکس: انجمنی ضروری برای صنعت روابط عمومی

به گزارش پایگاه خبری صنعت پنجم ، جمعیت شناسی ایالات متحده آمریکا مدام در حال نوسان است و در روابط‌عمومی رویکرد تئوری سیستم های باز تصدیق می کند سازمان ها برای خدمت رسانی به عموم مخاطبان خود باید به آن ها گوش دهند.

پیو (PwC) گزارش داده است که انجمن لاتینکس (Latinx = افراد دارای هویت فرهنگی یا قومی آمریکای لاتین در ایالات متحده) بیشتر به سمت نشان های تجاری ای جذب می شود که بازتاب دهنده فرهنگشان هستند. این حتی درباره ی نسل های دوم و سوم Latinx هم صدق می کند. آن ها تحصیل کرده و برخط اند، از موبایل استفاده می کنند و می خواهند به فرهنگشان متصل شوند.

فرصت های اصلی برای روابط عمومی

با تهدید دیوارهای فیزیکی برای جداسازی ایالات متحده آمریکا از مکزیک، ارتباط گران حرفه ای دارند همکاری می کنند که به مخاطب هدف خود در آن سوی مرز برسند. در این دوره فعالیت های فرامرزی، کارآموزانی که می خواهند از لحاظ فرهنگی آگاه باشند، به انجمن Latinx متصل می شوند و در می یابند که این مخاطب به طور گسترده ای مورد توجه قرار نگرفته است.

اداره کار و آمار آمریکا، نقش یک متخصص روابط عمومی را مشارکت، تبلیغ یا ایجاد تصویر کلی ساخته شده برای افراد، گروه یا سازمان ها تعریف می کند. نیت، چیزی است که مخاطبان حس و با آن همراهی می کنند. این کار متخخصان ارتباطات است که از لحاظ فرهنگی برای رسیدگی به نیازهای سهامداران لازم است را تسخیر کنند.

کارآموزانی که خود را در زمینه رسوم و ارزش های فرهنگی انجمن لاتینکس در معرض آموزش قرار نمی دهند، این ظرفیت پیشرفت را از دست می دهند. گزارش مطالعاتی سال ۲۰۱۹ Nielsen نشان می دهد در حال حاضر قدرت خرید سالانه مصرف کنندگان لاتینکس،  ۱٫۵ تریلیون دلار است که این خود ۱۸ درصد از کل جمعیت ایالات متحده آمریکاست.

جهانی شدن در آموزش و پرورش

تلن و هیئتش، با شناخت ترندها، قدرت تحصیلات دو زبانه و قرار گرفتن مضاعف در معرض تنوع و جنبه های چند فرهنگی روابط عمومی را تصدیق کردند.

موسسات آموزشی، زیربنایی برای فرهنگ و گرده افشانی ارزش ها و ایده ها فراهم می کنند. رساله “بین المللی و جهانی شدن در تحصیلات عالی” نشان می دهد چطور می بینیم دانشکده های بین المللی و دانشجویان در جهان از نقطه ای به نقطه دیگر می روند و به جهانی شدن کمک می کنند.

بین المللی شدن تحصیلات عالی به آن ها اجازه می دهد از مرزها و موسسات عبور کنند و وفاداری های ملی خود را ترک گویند در حالیکه وفاداری های علمی و موسساتی خود را تقویت می کنند.”

پیاده سازی تنوع در برنامه ی درسی یک مسئله است و اطمینان از اینکه دانشجویان آن ها را یاد می گیرند و در شغل خود استفاده می کنند یک مسئله دیگر.

دکتر کیتی پلیس و دکتر انتوآنتا از دانشگاه کوئین پیاک به بررسی تنوع و کار مشتری در تحصیلات روابط عمومی پرداختند و دریافتند دانشجویان تمایل دارند در انتخاب گروه های هدف ساده انگارانه عمل کنند و کمپین ها را به دور از سخت گیری برگزار کنند و همچنین گروه های کلیدی که در اقلیت قرار دارند را نادیده بگیرند.

دوره هایی که عمیقا به مطالعه فرهنگ لاتینکس می پردازند، به خصوص ارتباطات بین فرهنگی، درک بهتری از این مردم فراگیر به دست می دهند. همچنین فارغ التحصیلان جدید را به دیدی جدید از این جمعیت شناسی در حال رشد مجهز می کند.

منبع مرجع: (شارا)

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true