پایان بلاتکلیفی صنعت چاپ در استانها بجز تهران! - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
پایان بلاتکلیفی صنعت چاپ در استانها بجز تهران!

روز گذشته بالاخره با اعلام ستاد مبارزه کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان ها در ۲۲ فروردین به پایان خواهد رسید و چاپخانه‌داران تمام استانهای کشور می توانند فعالیت خود را از سر بگیرند بجز تهران!

به گزارش پایگاه خبری صنعت پنجم،این در حالیست است که در پایتخت هنوز خبری از از بازگشایی چاپخانه ها در دست نیست و ستاد مبارزه با کرونا و اتاق اصناف تا کنون ۳۰ فروردین را آخرین روز از فاصله گذاری اجتماعی اعلام نموده است.

در این میان بیشترین زیان متوجه چاپخانه‌داران بخصوص در پایتخت است، چاپخانه دارانی که در بلاتکلیفی متولی دولتی، تشکل صنفی و انتخابات ، ابهام حقوق و دستمزد کارکنان ، ابهام در پرداخت اقساط بانک و داستانهای مالیات و مالیات بر ارزش افزوده فصلی … و متاسفانه چراغ کسب وکارشان یکی پس از دیگری بی سو و خاموش می شود.

پایان فاصله گذاری اجتماعی بی شک آغاز مشکلات چاپخانه داران است، الکل و مرکب و کاغذ و مقوا دست در دست دلار دادند و تاب تاب عباسی باز می کنند و چاپخانه دار و صنعتگر بجای سر و سامان بخشیدن به تولید و کسب و کار خود از این بخش دولتی به آن سازمان دولتی قدم آهسته می روند.

شاید دیر باشد، اما اگر تصمیم گیران کلان کشور هرچه زودتر به صنعت چاپ توجه و نکنند و به آن استمداد نرسانند چند سال دیگر تنها چاپخانه های دولتی برای دولتمردان باقی خواهد ماند و برای چاپ باید بسوی ترکیه و امارات دست دراز کنیم.

true
true
true
true
  1. کیانا عباسی

    تهران زیادیش میشه🤪😁

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true