نوآوری در تبلیغات - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
نوآوری در تبلیغات

اگر تا به حال برای یک آژانس تبلیغاتی کار کرده باشید، می دانید که واژه ای که در فضای تبلیغاتی بسیار استفاده می شود، نوآوری است. شما بخش خلاقیت هنری، مدیران خلاق هنری، نظارت بر نوآوری و خلاقیت، استراتژی خلاقانه و برنامه ریزی و اجرای خلاق دارید.

مثل اینکه اگر واژه ی نوآوری و خلاقیت به کار نرود، این بخش ها به تبلیغات یا آژانس تبلیغاتی تعلق ندارند. اما خلاقیت چیست؟ بر مبنای فرهنگ لغت و به مفهوم عام، خلاقیت یعنی بوجود آوردن چیزی که اصیل، تازه و متفاوت باشد.

طراحی تبلیغات خلاقانه نیازمند دانش است و تأکید پژوهش‌ها بر آن است که تکیه بر احساس، به عدم موفقیت منجر می‌شود. یک نقاش، مجاز است که قلم را بر رنگ مشکی آغشته کرده و یک بوم نقاشی را کاملاً سیاه کند و به این روش، احساسات خود را تخلیه نموده و بی‌تردید در دنیایی که مملو از انسان‌ها و سلایق مختلفی‌ست، کسانی پیدا خواهند شد که او را هنرمند بشمارند و ستایش کنند. اما در هنر تبلیغات که به منافع مالی سازمان‌ها پیوند می‌خورد نباید به این روش عمل کرد. خلاقیت در هنر تبلیغات، مبتنی بر دانش بوده و نیازمند مطالعه و تجربه بسیار در زمینه خلق نمودن است و نه برداشت‌ها و کپی کردن و این فرایند خلاقیت، فرایندی پیچیده و نیازمند بررسی و پالایش بسیار است.‏

true
true
true
true
  1. فریده تقوی

    درود بر شما . بله درست است که در تبلیغات نمیتوان دست به هر کاری زد جهت نوآوری و خلاقیت ، ولی قطعا ورای اصول علمی و مطالعاتی ، قطعا احساس و تفکر فردی بی تاثیر نخواهد بود .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true