اجازه ی جمع آوری بازیافت ها را بدهند - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

کنفدراسیون صنایع بازیافت اروپا از دولتها می خواهد که اجازه ی جمع آوری بازیافت ها را بدهند

EuRIC (کنفدراسیون صنایع بازیافت اروپا) مستقر در بروکسل از اتحادیه اروپا و نهادهای صاحب اختیار مرتبط و از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و همینطور نروژ ، سوئیس و انگلستان خواسته است تا “نقش حیاتی صنعت مدیریت و بازیافت زباله را در جمع آوری ، مرتب و جدا سازی و بازیافت [مواد دور ریخته شده] خانوارها و صنایع برای محافظت از سلامت انسان و محیط زیست” را تأئید کنند.

بازیافت - اخبار چاپ - بازیافت مواد چاپی

این انجمن می گوید ، بازیافت کنندگان اهمیت استراتژیکی برای اقتصاد اروپا به عنوان تأمین کننده مواد اولیه ثانویه ای دارند ، که برای صنایع پایین دستی ، که برخی از این صنایع مستقیماً در مبارزه با بیماری همه گیر جهانی COVID-19 درگیرند، مهم می باشند.
همچنین از دولتها و موسسات شهری و منطقه ای خواسته است تا منابعی را به بخش های مدیریت و بازیافت زباله (از جمله شرکتهای حمل کننده مواد) اختصاص دهند
در حالی که در اختیار آنها “تجهیزات محافظت شخصی (PPE) کافی  ، در راستا با اقدامات ایمنی ملی و اروپا و همچنین بهره مندی از برنامه هایی (مانند مراقبت از کودک) برای انجام مناسب فعالیت هایشان گذاشته شود. ”
این انجمن در نامه خود درخواستی را برای طبقه بندی کردن زباله و بازیافت به عنوان یک بخش استراتژیک و “به رسمیت شناخته شده این امر” توسط کشورهای عضو اتحادیه اروپا گنجانده است.
کنفدراسیون صنایع بازیافت اروپا همچنین پیشنهاد می کند که اتحادیه اروپا و کشورهای عضو اقداماتی را برای محافظت از حرکت مرزی مواد اولیه ثانویه انجام دهند، و اولویت را به “تغذیه تأسیسات تولیدی اروپا (کارخانه های ذوب فلزات، کارخانه های تولید فولاد و کاغذ، مبدل های پلاستیکی و غیره) بدهند.”
این انجمن می گوید که به رصد تأثیر COVID-19 در صنعت مدیریت و بازیافت زباله در اروپا را ادامه خواهد داد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true