مشارکت Print Media Centre با دروپا ۲۰۲۰ - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true

Printerverse   در کنار drupe DNA (نسل بعدی دروپا )، در سالن ۷ نمایشگاه، قرار خواهد داشت. Drupa DNA، یک ابتکار عمل  کلیدی برای ۲۰۲۰ بوده و  به عنوان بخشی از چشم انداز دروپا ، شکل گرفته است تا با یکپارچه سازی کسب و کارها و استارتاپ های خلاقانه با تکنولوژی های نوآوران در دنیا، الهام بخش صنعت چاپ باشد و باعث تسریع روند تکامل صنعت چاپ و رشد کسب و کار، گردد.

Printerverse از شرکت کنندگان دروپا برای بازدید از غرفه خود دعوت به عمل می آورد تا از جلسات آموزشی رایگان، کنفرانس های مطبوعاتی،debuts  های جهانی محصول و دیدگاه های منحصر به فرد رهبران صنعت، اعضای Intergalactic Alliance  Printerverse (اتحادیه بین قاره ها) و شرکت کنندگان منتخب drupe DNA، بهره مند شوند.

 

d985d8b4d8a7d8b1daa9d8aa print media centre d8a8d8a7 d8afd8b1d988d9bed8a7 dbb2dbb0dbb2dbb0 5e8db4eff3c01 300x156 - مشارکت  Print Media Centre  با دروپا  ۲۰۲۰

 

سابین گلدرمان ، دبیر برگزاری drupe در مورد این همکاری ، می گوید : ” همکاری رسانه ای ما با Print Media Centre  برای برگزاری Printerverse، بهترین شرایط را برای ارتقای دروپا ۲۰۲۰  و جذب غرفه داران و  بازدیدکنندگان جدید و یالقوه از آمریکای شمالی که یکی از مهمترین بازارهای صنعت چاپ در سطح دنیاست، فراهم می آورد”.

سابین گلدرمان  افزود:   “Deborah Corn، دارای یک شبکه ارتباطی عالی و شایستگی بسیار تاثیرگذار در بازار چاپ بوده و هدف ما، ایجاد فرصت های تجاری جدید برای مشتریان بین المللی ماست. اما در کل، او حقیقتا یک سفیر شگفت انگیز و یکی از متخصصان زبده این صنعت و از همراهان ما برای برگزاری سابین گلدرمان ۲۰۲۰  است. دبوراه کورن، مدیر Print Media Centre  وسفیر بین قاره ای  Printerverse افزود :  ” تشکیل Printerverse در drupa، فرصتی باورنکردنی را برای همکاری تیم ما و شرکای اتحادیه فراهم می آورد تا به تبادل نظر بپردازند، به آموزش شرکت کنندگان و مخاطبان در منزل در مورد محصولات جهانی، کمک کنند، خدمات ارائه داده و مردم را به سوی صنعت ما سوق دهند”.

وی ادامه داد: “فقط یک نقطه روی کره زمین وجود دارد که چنین اتفاقی با این مقیاس بزرگ، می تواند به وقوع بپیوندد و باعث افتخار من است که سابین گلدرمان ، مسئول شراکت و برنامه ریزی ماست و با روی گشوده ما را به تیم دروپا دعوت کرده است”. برنامه Printerverse در طی این یازده روز به صورت زنده از یوتیوب، پخش خواهد شد.

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true