رازهایی از بازاریابی وابسته - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
رازهایی از بازاریابی وابسته

از یک موتور جستجوگر برای فروش تولیدات خود استفاده کنید.

۱-۴- چرا همیشه نتایج حاصل از موتورهای جستجو بر نتایج حاصل از لینکهای پیشتیبانی غالب است؟

امروزه چیزی مثل «ناهار رایگان» معنا دارد. اگر کسی به شما میگوید که فلان چیز مجانی است، اطمینان حاصل کنید که شما را مسخره نمیکند. اگر به شما معاملهای پیشنهاد شود که ارزشی ندارد، اما اگر ۳۰۰ ساعت صرف آن کنید به پول میرسید، آیا این رایگان است؟ بدتر از آن، شما برای این ۳۰۰ ساعت حداقل دست مزد را دریافت کرده اید.

در بهترین وضعیت، شما میتوانستید اقدامی موثر در تجارت خود انجام دهید که درآمد ده برابر آن حداقل دستمزد بود. پس اصلاً به این حرفها (درآمدزایی از معاملهای رایگان) گوش ندهید، حتی اگر این معامله توسط موتورهای جستجوگر پیشنهاد شود، هزینهای دارد و زمان شما ارزشمند است.

حال با این پیش زمینه در ذهن، موضوعی با عنوان «معامله نسبتاً ارزان تر» نیز وجود دارد. اگر این معامله کمی وقت شما را صرف میکند تا جستجوی شما را با موتورهای جستجوگر بهنیه سازد و نتیجه آن انجام یک معامله کاملاً سازمان یافته باشد، خوب، وقت را از دست ندهید. شما باید از موتورهای جستجوگر بهنیه سازد برای کار خود استفاده کنید.

معمولاً، معاملاتی که از موتورهای جستجوگر نشات میگیرند بسیار ارزان از آب در میآیند. به جای زمان، این موتورهای جستجوگر، کمی مطالب مرتبط جمع آوری میکنند. مطالبی که از عبارات معروف استفاده میکنند و با تعدادی از لینکها در مبادله هستند. در این صورت شما میتوانید سیل دائمی صدها بازدید کننده را به سوی سایت خود هدایت کنید.

اگر درآمد شما تنها صرف هزینه میشود، مخارج این معاملات نسبتاً از مخارج «پرداخت با هر کلیک» ارزان تر است و میتواند چندین دلار از هر بازدیدکننده نصیب شما سازد.

به غیر از ارزان بودن، معامله سازمان یافته موتور جستجوگر، مزیتهای دیگری نیز دارد، یک مزیت مشخص آن است که شما نیاز ندارید تا برای بررسی جریان معامله خود از ترس این که مبادا از بودجه شما فراتر رود، زمان صرف کنید. با PPC شما باید به طور پیوسته، حساب «عبارات تبلیغاتی» و دیگر حسابهای PPC را چک کنید تا مشخص شود آگهی شما چگونه کار میکنند. با معامله سازمان یافته موتور جستجوگر وضعیت چنین نیست.

و هر چه شما زمان کمتری به تفکر و بررسی و تولید درآمد اختصاص دهید، سود بیشتری از هر بازدید کننده عایدتان میشود. اگر تمام روز را به تماشا و بررسی آمار و ارقام بپردازید و فکر کنید که با این کار سود بدست میآید، خواهید دید که مبلغ اضافه شدهای به دستمزد خود نخواهید داشت.
یکی از ویژگیهای مثبت موتورهای جستجوگر این است که تمایل دارند برای بهتر شدن تغییر کنند. به همین دلیل است که بسیاری کارشناسان اصرار دارند که این موتورهای جستجوگر خیلی بهتر از لینکهای پشیتبانی تغییر و گسترش مییابند. حتی اگر این لینکها در یک موتور جستجوگر قرار داشته باشند.

مردم نسبت به آنچه که حالت تبلیغاتی داشته باشد، با شک و ظن مینگرند. در مقابل، اگر سایت شما در گوگل، اولین سایتی باشد که بدون پشتیبانی جلو میآید. خواهید دید که تنها به این خاطر، اعتبار و غیرقابل تصوری مییابید.

در پایان، مزیت اصلی معاملات سازمان یافته موتورهای جستجو گفته نشده است:

درجه و مرتبه بالا تمایل دارد درجات و مراتب بالا به وجود آورد. یعنی اگر شما جایگاه برتر خود را در بعضی زمینه ها، در گوگل حفظ کنید، این شانس وجود دارد که بسیاری سایتها به شما بپیوندند و شما را به عنوان «قدرت بزرگ» در حوزه خود قلمداد کنند.
این امر جایگاه برتر شما را تحکیم میکند و هم چنین باعث پیشرفت آن در دیر زمینهها میشود. بدین ترتیب، موقعیتها و مراتب بالای موتورهای جستجوگر میتواند مراتب برتر موتورهای جستجوگر را سبب شود.

و اکنون شما آن را بدست آوردید: سود کلان با استفاده از معاملات سازمان یافته موتورهای جستجوگر و با انتخاب گزینههای معروف مانند «پرداخت با هر کلیک».

حتی اگر این معاملات کاملاً رایگان نباشد، حداقل از نظر زمان به نفع شماست و ممکن است از بسیاری روشهای یدگر درآمدزایی ارزان تر باشد. نه تنها این روش بهتر از «لینکهای پشتیبانی»، قسمتهای مختلف را پوشش میدهد بلکه سرچشمه معاملات بعد خواهد بود و نسبتاً هزینه آن کمتر است.

۲-۴- چگونه سایتهای وابسته ساخت و در لیست نتایج موتورهای جستجوگر در مراتب بالا قرار گرفت.

رسیدن به مراتب بالا در موتورهای جستجوگر ممکن است کار شاقی به نظر رسید. در حقیقت ممکن است از کسی که سرمایه زیادی ندارد پرسیده باشید که چگونه میتوان از این روش شرکتهای بزرگ و رقبای سرنشان را از گود خارج کرد.

در واقع آیا اصلاً چنین چیزی ممکن است؟ و یا تنها دامی است که واسطهها برای اغوای شما گسترده اند؟
«بله، شما هم میتوانید طی ۲۴ ساعت در گوگل به جایگاه نخست برسید!»

همه ما این جمله و جملاتی نظیر این را نشیده ایم.

خبر خوبی برای شما دارد: «کسب جایگاه نخست در گوگل کار یک شبهای نیست. و این چیز خوبی است. به عبارت دیگر، دیگر بازاریابان میتوانستند از این حقه استفاده کنند تا به آسانی از شما جلو بیفتند. در عوض، رسیدن به جایگاه نخست در موتورهای جستجو، یک فرآیند آرام اما منطقی است. و کل جریان کار با ظهور سایت وابسته شما آغاز میشود.

ممکن است در ابتدا، متوجه این موضوع نباشد اما ایجاد یک سایت وابسته –برخلاف فروش تمامی کالاهایتان- امتیازاتی در اختیار شما قرار میدهد که کسانی که خود تولیداتشان را میفروشند از آن بی بهره اند. پیش از هر چیز، این روش به شما اجازه میدهد تا کل سایت را پیرامون یک موضوع به سرعت متمرکز کنید. این مسئله مهم است؟

یک دلیل ساده این است که وب سایت شما با دقت فراوان پیرامون یک موضوع خاص متمرکز شده است و بهتر میتواند در موتورهای جستجو فهرستبندی شود.

اگر به عنوان مثال، سایت شما تودهای از ۳۵ صفحه فروش مختلف با موضوعات نامرتبط با یکدیگر باشد، این سات به خوبی طبقهبندی نمیشود.
از طرف دیگر هم، اگر سایت شما فقط شامل اطلاعاتی مربوط به نوع خاصی سس باشد، تنها میتواند با کلماتی که منحصراً مربوط به آن است، فهرستبندی شود.

حالا، علاوه بر آنچه که در بالا گفته شد (که سایتهای وابسته میتوانند به خوبی در موتورهای جستجوگر طبقهبندی شوند) مهم است تاکید کنیم که شما باید حوزه مربوط به سایت خود را تا آنجا که مربوط به فعالیتهای علمی میشود، محدود کنید. به علاوه، زمانی که شما کالاهایی را میفروشید که خود تولید میکنید، باید از مطالبی نیز استفاده کنید که خود نوشته اید (و یا شخص دیگری را برای این کار گماشته اید).

مقالات جمع شده از آگهیها و جاهای مختلف، مطالب کپی شدهای هستند و بعید است بتوانند در انجام بهتر کار در موتورهای جستجو به شما کمک کنند.

هر چند، با آنچه که گفته شد، راههای بسیاری وجود دارد که به کمک آنها شما میتوانید به سرعت اطلاعات مربوط به کالاهای وابسته خود را ایجاد و شرح و بسط دهید.

یک راه معمول برای این کار این است که بخشی متشکل از ۱۰ کالای برتر به وجود آورید و در آن میتوانید مختصری راجع به آنها توضیح دهید.
اگر تاکنون از آن کالاها استفاده نکرده اید، لزومی ندارد که ادعا کنید این کار را کرده اید. آنچه که باید انجام دهید این است که به طور خلاصه نکات را ذکر کنید (و توضیح دهید که مشغول انجام چه کاری هستید) و بعضی عبارات را که حاکی از رضایت مشتریان است ضمیمه آن کنید. این کار به شما اجازه میدهد تا شرح کوتاهی از خدمات خود در اختیار بازدیدکنندگان قرار دهید، شرحی که تنها مضمون سایت شما به شمار میرود. از دیگر راههای بهبود فهرست و موتور جستجوگر، خرید متون مربوط، متمرکز و منحصر به فرد (یعنی مثالات، گزارشات و غیره) و استفاده از آنها در سایت خودتان است.

به عنوان مثال، شما میخواهید پیرامون موضوعی، به جستجوی لغوی بپردازید، واژگان کلیدی بیابید که سوالات بسیاری همراه با آنهاست (اما سایتهای زیادی ندارند که به گوگل برگردد) و یک شبه نویسنده در elance.com استخدام کنید تا برای هر کدام، مقالهای مفید بنویسد.
هر زمان که تصمیم گرفتید تا برای سایت خود از طریق معاملات کسب درآمد کنید، این نکته را به خاطر آورید: شما نمیتوانید، یک شبه به بالاترین مرتبه در گوگل برسید. این امر به سادگی محقق نمیشود. شما میتوانید این کار را انجام دهید اما باید کار کنید.

و وقتی سرانجام توانستید به آن درجه برسید و جریان معاملات شروع به گردش کرد. خوشحال خواهید بود که ترفندهای ۲۴ ساعته بیشتر از آنکه واقعیت باشند افسانه اند.

۳-۴- توصیه هایی در زمینه فنون بازاریابی وابسته

اگر میخواهید فروشهای وابسته خود را افزایش دهید، باید چرخ تلاشهای معاملاتی و درآمدزایی خود را ضامن دار کنید. در این جا راههای بسیاری وجود دارد که شما به کمک آنها میتوانید این کار را انجام دهید. میتوانید تبلیغات پستی ارسال کنید، اگر آگهیهای «پرداخت با هر کلیک» استفاده کنید، پلاکاردهای تبلیغاتی علم کنید و …

از بین تمامی این راه ها، استفاده از موتورهای جستجوگر بهینه ساز ممکن است هم از نظر زمانی و هم از نظر مالی مقرون به صرفه است.
با آنچه که گفته شد، احتمالاً با روشهای متنوع درآمدزایی و معامله گری آشنا شده اید.

و روش استفاده از عبارات معروف، واژگان کلیدی، مقالات و لینکها را به خوبی میدانید. این ها، داستان نیستند. شما این فنون را به کار بسته اید و احتمالاً نتیجه هم گرفته اید.

در اینجا، شما تا مشخصاتی را بیابید که بتوانید از آنها برای تقویت نتایج خود استفاده کنید. با بازاریابی وابسته، شما گزینههای جالب بسیاری دارید. من راجع به برخی از آنها در ادامه بخش بحث خواهم کرد.
بگذارید از «موقعیت بازاریابی بر روی شکاف» شروع کنیم:
http://www.nechemarketingOnCrack.com

این نام جالب به بنظر میرسد؟

این روش، روش جدید آندره هانسن برای بازاریابی اینترنتی است و توضیحات قابل قبول تری از این که چگونه میتوان به عنوان یک بازاریاب تولیدات وابسته، درآمد بیشتری کسب کرد، ارائه میدهد.

برخلاف آنچه که ممکن است قبلاً دیده باشید، این روش روش خاصی برای میلیونر شدن بیان نمیکند. و شاید این، بهترین ویژگی آن باشد. بیش از آن که بخواهد «برنامه بزرگی» دهد، به شما میگوید که چگونه در زمان کوتاهی، سایتهای کوچکی بسازید تا سالانه هر کدام درآمد کوچکی برای شما داشته باشند.

یکی از عجیب ترین خصوصیات این روش است که ادعاهایی که گفته شده بی نهایت عقلانی و منطقی به نظر میرسند.

به علاوه، این روش به خوانندگان میآموزند که چگونه موفق شوند و با یک سیستم خطاناپذیر آن موفقیت را ده‎ها بار تکرار کنند. به جای آن که مجموعهای از مطالب و لیستهای بازاریابی اینترنتی پیش پا افتاده ارائه دهد، «موقعیت بازاریابی بر روی شکاف» دستورالعملهای شفاف و مرحله به مرحلهای در اختیار خوانندگان میگذارد تا آخر جریان کار همراه او باقی خواهد ماند.

آندره ادعا میکند که دوست دختر و مادرش توانستند این چنین موفقیت او را تجربه کنند و درآمد ثابتی بدست آورند در حالی که هیچ دانش قبلی از بازاریابی اینترنتی نداشتند.

اما فقط همین نیست.

علاوه بر استراتژی آندره، روشهای دیگری نیز وجود دارند که میتوانید از طریق موتورهای جستجوگر از آنها استفاده کنید. مثلاً، شما یک تالار گفتگو در سایت خود ایجاد میکنید و مردم را تشویق میکنید تا نظرات خود را ارسال کنند. نه تنها این امر کمک میکند تا معاملات دوباره تکرار شوند، بلکه به بازدیدکنندگان اجازه را میدهد تا برای شما مطلب بنویسند و سایت شما بهتر در موتورهای جستجو خود را نشان دهد.
هم چنین شما میتوانید متونی بنویسید تا اطلاعات جمع آوری کنید و آنها را به راههای مختلف در سایت خود سر و سامان دهید. به عنوان مثال آقای راتز آفارون، اطلاعات را از Amazon جمع آوری میکند و آنها را در سایت شما و بر حسب شرایط نشان میدهد.

شما میتوانید متونی از این قبیل را که به طور خودکار جمع آوری و یا به شیوهای منحصر به فرد نمایش داده میشوند را خریداری و یا تولید کنید.

دفعه بعد که گوگل سایت شما را طبقه بندی کرد به این موضوع توجه نمیکند و شما توقع دارید که تغییر در جایگاه فهرست موتور جستجوگر را به عنوان نتیجه ببینید.

زمانی که این موضوع مطرح شد، شما گزینههای بسیاری برای ارتقا جایگاه خود در فهرست موتور جستجوگر دراید، و انجام این کار اغلب بسیار ارزان تر از معاملات «پرداخت با هر کلیک» است.
پس بعضی از روش های گفته را با هم ادغام و در معاملات خود از آنها استفاده کنید.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true