تکنیک ها و متدها در بازاریابی ویروسی - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
تکنیک ها و متدها در بازاریابی ویروسی

تکنیک‌های بازاریابی ویروسی

در این نوع بازاریابی، به سرعت «فعالیت و بازاریابی» شما همچون ویروسی، پخش می‌شود و دیگران از فعالیت شما آگاه می‌شوند. بازاریابی ویروسی و تبلیغات ویروسی به تكنیك‌های بازاریابی اطلاق می‌شود كه از شبكه‌های ارتباطی اجتماعی برای افزایش به منظور آگاهی نام تجاری از طریق خود همتاسازی عملیات ویروسی مانند نشر ویروس در كامپیوتر استفاده می‌كند.

بازاریابی ویروسی، تكنیكی است كه از اذیت Spam mail جلوگیری می‌كند و استفاده كنندگان كالا و خدمات خاصی را تشویق می‌كند تا به دوستانشان خبر دهند. این می‌تواند یك پیشنهاد شفاهی یا دهان به دهان مثبت باشد. یكی از بیشترین دیدگاه‌های موفق ایجاد شده برای به دست آوردن مشتری‌های اصلی، دیدگاه ارتباط بازاریابی منسجم نام دارد.

متدها و موانع انتقال بازاریابی ویروس

دوره بازاریابی ویروسی

به مقصودی اطلاق می‌شود كه افراد، محتوای جالب این مقصود را دست به دست می‌گردانند و تقسیم می‌كنند. این مقصود اغلب به ضمانت یك نام تجاری برای ایجاد آگاهی نسبت به محصول است.

 

انواع مبارزات ویروس در بازاریابی ویروسی

– فرستادن به هم: یك پیامی كه استفاده كننده را برای فرستادن آن به دیگران (Letters Chain) تشویق می‌كند.

-مشوق ویروسی: یك پاداش پیشنهاد داده می‌شود هم برای فرستادن پیام و هم برای فراهم كردن نشانی كسان دیگر.

-مخفی: زمانی كه یك پیام ارایه می‌شود، به عنوان یك صفحه غیرمعمولی فعال یا یك تكه خبر، بدون انگیزه مرئی و آشكار برای ارتباط یا فرستادن در بازاریابی مخفی چیزهایی كه داد و ستد می‌شوند فوراً آشكار نمی شوند.

– بازاریابی شایعه ای: تبلیغات یا پیام هایی كه ستیزه جویانه به وسیله رقابت در ذوق وسیله یا صلاحیت خلق شده اند. بحث در مورد نتایج رقابت و هم ستیزی منجر به ایجاد تبلیغات دهان به هان و شایعه‌ای شده است.

– پایگاه اطلاعات اداره شده استفاده كنندگان: استفاده كنندگان، سیستم‌های ارتباطی خودشان را با استفاده از پایگاه‌های اطلاعاتی فراهم شده به وسیله خدمات Online خلق و اداره می‌كنند. تامین‌كننده با دعوت دیگران برای شركت در انجمن آن استفاده‌كنندگان یك ویروسی را خلق می‌كنند و زنجیره منتشر و نمو ارتباط‌ها كه به طور طبیعی باعث نمود تشویق دیگران برای پیوستن به فهرست می‌شود.

متدهای انتقال بازاریابی ویروس:

انتقال از طریق وب: نوشتن در یك web مبتنی بر قالبی كه آن اطلاعات را به Email برمی گرداند و برای دریافت كنندگان می‌فرستد.

انتقال از طریق ایمیل: این نوع خیلی معمول است؛ ارسال E-mail مثل جوك ها، نقل قول‌ها و عكس‌های توافقی.

انتقال دهان به دهان: شاید سریع ترین شیوه به وجود آمده در انتقال باشد. پیام هایی كه به سرعت بین كاربران در اینترنت منتقل می‌شود.

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true