19 ایده فروش بازاریابی برای کمک به بهبود کسب و کار شما - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
۱۹ ایده فروش بازاریابی برای کمک به بهبود کسب و کار شما

بازاریابی اغلب علمی از آزمایشهای دقیق است. چیزهایی که برای اکثر کسب و کارها کار می کنند وجود دارد، اما شما هرگز نمی دانید که آیا برای شما کار خواهد کرد تا زمانی که سعی کنید. به همین دلیل ما این لیست را ایجاد کردیم. ما ۱۹ ایده بازاریابی را برای تمرین optometry خود نوشته ایم تا الهام بخشیدن به ایده های جدیدی برای کمک به رشد عمل شما باشد.

نگاهی به هر آیتم و نگاه کنید اگر جالب باشد. پس از اینکه اولین ایده های خود را پیدا کردید، آنها را امتحان کنید. اگر کار می کند، عالی است! بدانید که چرا کار می کرد و یک طرح اصلی در طرح بازاریابی خود را در اختیار شما قرار می دهد. اگر کار نکرد، ببینید آیا می توانید آن را حل کنید و دوباره امتحان کنید یا به ایده بعدی حرکت کنید.

اگر شما ایده ای دارید که باید در این لیست باشد، لطفا به ما اطلاع دهید. ما می خواهیم این لیست به عنوان منبع بازاریابی نهایی برای شما و عمل شما باشد.

برای ایده های رشد تمرین های اضافی، ۵ منطقه تمرکز اصلی را برای رشد تمرینات اضافی بررسی کنید.

ما لیست را به چهار قسمت اصلی تقسیم کردیم.

ایده های بازاریابی آنلاین

ایده های بازاریابی Optometry مشتری

ایده های بازاریابی سنتی Optometry

ایده های بازاریابی گرافیایی Optometry

ایده های بازاریابی آنلاین

سایت اینترنتی

طراحی وب سایت و بازاریابی می تواند یک مقاله کامل به خودی خود باشد. ما در اینجا هر جزء را نخواهیم فروخت، اما ما در مورد عناصری که هر سایت به آن نیاز دارد به عنوان یک سایت موفق صحبت خواهیم کرد.

CTA (تماس با عمل) هر صفحه تنها باید یک تماس به عمل داشته باشد و فقط یک تماس برای عمل داشته باشد. وقتی کسی در سایت شماست، باید آنچه را که می خواهید انجام دهید، بیش از حد مشهود است. همچنین اطمینان حاصل کنید که CTA شما کوتاه و آسان است. در اینجا چند نمونه از این موارد وجود دارد:

تماس بگیرید تا وقت ملاقات خود را رزرو کنید

برای امتحان چشم رایگان، این فرم را پر کنید

شما قرار ملاقات آنلاین را رزرو کنید – اینجا را کلیک کنید

موبایل دوستانه اگر وب سایت تمرین شما بر روی دستگاه های تلفن همراه کار خوبی نداشته باشد، باید ASAP ثابت را دریافت کنید. بیش از نیمی از ترافیک اینترنت بر روی یک دستگاه تلفن همراه است. شما واقعا نمی خواهید نیمی از بازدید کنندگان خود را با تجربه ضعیف.

سریع. اگر سایت شما دارای انواع انیمیشن ها و سایر عناصر غیر ضروری است که سایت شما را کند می کند، باید آنها را از بین ببرید. در فرهنگ آنلاین امروز، شما کمتر از ۳ ثانیه برای بارگذاری سایت خود و یا مردم شروع به ترک. زمان بارگذاری سایت همچنین نقش مهمی در عملکرد جستجوگرها شما دارد

جستجوگرها

SEO برای “بهینه سازی موتورهای جستجو” است. وب سایت هایی که نتایج جستجوی گوگل را بالا می برند کار بسیار بزرگی برای بهینه سازی سایت خود انجام داده اند. SEO می تواند بسیار فنی و گیج کننده باشد، مگر اینکه شما واقعا راه خود را در مورد بازاریابی آنلاین بدانید. SEO یک استراتژی کوتاه مدت نیست. طول می کشد زمان و تلاش برای به دست آوردن پاداش. با این گفتن، برخی از چیزهای ساده وجود دارد که می توانید بر روی حرکت سایت خود در نتایج تمرکز کنید.

اطمینان حاصل کنید که یک صفحه با ما تماس بگیرید. باید شماره تلفن و آدرس خود را داشته باشد. ساعت کاری خود را در آن صفحه قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که خواندن ساده و آسان است. این به Google کمک خواهد کرد که بداند که شما یک کسب و کار محلی هستید و نتایج خود را مطابق با آنها سازماندهی می کنید.

همه چیز را که انجام می دهید صحبت کن. گوگل برنده وب سایت هایی است که بهترین کار توضیح دادن را انجام می دهند. در مورد همه چیزهایی که تمرینات optometry شما خوب است صحبت کنید. در مورد اینکه چرا این چیزها مهم هستند صحبت کنید. صفحات شخصی را برای توصیف هر سرویس / محصول ارائه دهید.

ردیابی Google Analytics را در سایت خود نصب کنید. این برنامه رایگان و نسبتا ساده است. تا زمانی که شما نمی دانید که چه تعداد از مردم به سایت شما می آیند و کجا، هرگز نمی دانید که چه کاری باید انجام دهید تا آن را بهتر کنید.

PPC

PPC به معنای “پرداخت برای هر کلیک” است. شما همه این تبلیغات را در گوگل بالا و پایین نتایج جستجوی خود می دانید؟ این تبلیغات تبلیغات پرداختی برای هر کلیک است. همانطور که شما در جستجوی سایت خود برای رتبه بندی بالاتر در گوگل هستید، گاهی اوقات به پرداخت هزینه برای کلیک کمک می کند. اگر شما می خواهید نتیجه عالی برای “optometrist در [نام شهر شما]” باشد، ممکن است مفید باشد برای استفاده از برخی از PPC در حالی که شما در حال کار SEO خود را.

true
برچسب ها :
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true