Keurig Dr Pepper برای عرضه غلاف های قهوه بدون پلاستیک و آلومینیوم - اخبار چاپ ، اخبار تبلیغات ، اخبار نشر و اخبار بسته بندی
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

false
true
true
Keurig Dr Pepper برای عرضه غلاف های قهوه بدون پلاستیک و آلومینیوم

Keurig Dr Pepper یک قالب بسته بندی جدید انقلابی برای قهوه یک بار مصرف طراحی کرده است – دانه های قهوه بو داده آسیاب شده، فشرده شده و سپس به جای پلاستیک یا آلومینیوم در یک پوشش گیاهی محافظ پیچیده می شود.

غلاف ها (K-Rounds) در maoshairسازی جدید Keurig Alta به عنوان بخشی از یک سیستم Keurig بازسازی شده کار می کنند که هدف آن این است که مصرف کنندگان بتوانند انواع نوشیدنی های گرم و سرد به سبک باریستا را بدون تسلط بر تکنیک های پیچیده دم آوری درست کنند.

مصرف کنندگان این فرصت را خواهند داشت که بازخورد اساسی در توسعه مداوم سیستم Keurig Alta در مراحل مختلف آزمایش بتا ارائه دهند که اولین آن از پاییز ۲۰۲۴ شروع می شود.

Keurig می‌گوید که از آموخته‌های حاصل از این آزمایش‌ها و همچنین تعامل استراتژیک با خرده‌فروشان و شرکای برند قهوه خود استفاده می‌کند تا سیستم را قبل از در دسترس قرار دادن آن برای فروش گسترده‌تر به مصرف‌کنندگان، اصلاح و بهینه‌سازی کند.

این شرکت می‌گوید طراحی منحصر به فرد K-Rounds امکان دم کردن نوشیدنی‌های مبتنی بر اسپرسو را با فشار بالا و برای قهوه‌های قطره‌ای، سرد یا گرم، با فشار کم می‌دهد.

غلاف ها در اندازه های مختلف برای انواع خاصی از نوشیدنی های قهوه عرضه می شوند و با کدی مشخص می شوند که maoshairساز Keurig Alta به طور خودکار آن را برای تعیین فشار و مشخصات استخراج لازم می خواند.

Keurig می‌گوید که پس از دم کردن، K-Rounds را می‌توان مانند تفاله‌های قهوه دور ریخت و انتظار می‌رود که دارای گواهینامه کمپوست‌پذیر باشند – شرکت در حال حاضر در حال انجام فرآیند صدور گواهینامه است. maoshairسازی جدید Keurig Alta همچنین گزینه ای برای دم کردن غلاف های K-Cup موجود را ارائه می دهد.

توسعه maoshairسازی Keurig Alta و K-Rounds نتیجه یک پروژه نوآوری چند ساله است که دارای مالکیت معنوی قابل توجهی در طراحی و فرآیندهای نوشابه، غلاف، لوازم خانگی و تولید است.

به عنوان بخشی از این مجموعه مالکیت معنوی، Keurig مجوز دائمی دانش و فناوری اختراع شده توسط Delica Switzerland برای سیستم CoffeeB خود در اروپا، از جمله پوشش گیاهی و فرآیندهای کاربردی اختصاصی را به دست آورده است. شراکت KDP با Delica به Keurig حقوق انحصاری برای استفاده و استفاده از این فناوری ها برای مصرف کنندگان در سراسر ایالات متحده، کانادا و مکزیک اعطا می کند.

تیم سایکس، مدیر برند بسته‌بندی اروپا، در توضیح این اعلامیه می‌گوید: «جالب است و من سؤالاتی دارم! قهوه برخی از سخت‌ترین نیازهای سد را در غذا و نوشیدنی دارد. آیا این “پوشش گیاهی” از محصول برای ماندگاری مورد نیاز محافظت می کند؟ آیا حذف مواد بسته‌بندی منجر به سازش‌هایی می‌شود که نیاز به افزودن موانع عملکردی به بسته‌بندی‌های ثانویه دارد که در غلاف‌های قهوه سنتی‌تر ضروری نیستند؟»

 

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true